loading...

فروش اسپكترومتر

اسپكترومتر | اسپكتروفتومتر | ليزر | ميز اپتيكي | دوربين ترموگرافي

بازدید : 554
جمعه 2 آبان 1399 زمان : 18:49

قرص لاغری گلدن کافی: معرفی کامل، خرید و روش مصرف

قرص لاغری گلدن کافی، تولید کشور اسپانیا و دارای تاییدیه و مجوزهای بین المللی می باشد. قهوه سبز اصلی ترین ترکیب این قرص لاغری می باشد که باعث چربی سوزی، کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و بالا بردن سطح انرژی بدن می شود. ترکیبات دیگر این قرص نیز علاوه بر بالا بردن این مکانیزم ها بهبود فرآیند سیستم گوارشی را موجب می شود که به کاهش وزن بیشتر شما منجر می گردد.

مصرف قرص لاغری گلدن کافی به دلیل اثرگذاری بالا، گزینه مناسبی برای شکستن استپ های وزنی نیز می باشد. بسیاری از افرادی که از قرص های لاغری استفاده می کنند پس از چند دوره مصرف دچار استپ وزنی شده و دیگر موفق به کاهش وزن نمی شود. استفاده از فرص لاغری گلدن کافی راه مناسب و تاثیر گذاری برای از بین بردن این توده های چربی می باشد.

قرص لاغری گلدن کافی تماما گیاهی، بدون عوارض جانبی و دارای اثربخشی بالا در عین استفاده آسان می باشد.

ویژگی های کلی قرص لاغری گلدن کافی

✅ محصول کشور اسپانیا

✅ حاوی ۶۰ عدد

✅ بسته بندی به صورت کپسول های ۴۵۰ میلی گرمی

✅ محصول اسپانیا

✅ حاوی عصاره قهوه سبز

✅ کاملا گیاهی

✅ بدون عوارض جانبی

✅ دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA)

✅ دارای تاییدیه GMP ( تضمین کننده شرایط خوب و بهداشتی تولید محصول)

✅ کاهش وزن بین ۴ تا ۱۵ کیلوگرم در یک دوره مصرف

فواید مصرف قرص لاغری گلدن کافی

✅ کاهش وزن و لاغری

✅ کنترل اشتها

✅ چربی سوزی و کاهش توده های چربی بدون نیاز به ورزش

✅ تاثیر گذاری سریع

✅ افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن

✅ کاهش چربی خون

✅ کاهش قند خون و کمک به کنترل دیابت

✅ جلوگیری از ایجاد سلول های چربی جدید

✅ بهبود عملکرد سیستم گوارشی

✅ دارای خواص آنتی اکسیدانی و جلوگیری از سرطان و پیری زود رس

قهوه سبز ، اصلی ترین ترکیب قرص لاغری گلدن کافی چیست؟

قهوه سبز به دانه های قهوه ای گفته می شود که هنوز بو داده نشده و حرارت ندیده اند. به همین دلیل از نظر ساختاری و ترکیباتی شباهت زیادی با قهوه های معمولی دارد. دانه های قهوه دارای ترکیباتی به نام اسید کلروژنیک می باشند که از خود خواص آنتی اکسیدانی نشان می دهد و باعث کاهش فشار خون و وزن بدن می گردد.

حرارت دادن دانه های قهوه باعث کاهش مقدار اسید کلروژنیک موجود در آن می گردد. به همین دلیل نوشیدن قهوه سبز اثرات بیشتری نسبت به قهوه های معمولی در بدن می گذارد.

اسید کلروژنیک یک ماده طبیعی ست که به کاهش جذب کربوهیدرات در دستگاه گوارش انسان کمک می کند. به همین دلیل در کاهش قند خون و تولید انسولین موثر واقع می شود. هم چنین بعضی از مطالعات آزمایشگاهی توان اسید کلروژنیک را در کاهش جذب چربی و ذخیره آن در بدن نشان می دهند.

آیا مصرف چای سبز باعث لاغری می شود؟

همان طور که گفته شد اسید کلروژنیک و آنتی اکسیدان های موجود در قهوه سبز به تنظیم قند خون کمک می کند. این فرآیند باعث جلوگیری از تولید سلول های چربی جدید در خون می گردد. پایین آمدن چربی خون به مرور باعث کاهش وزن و لاغری در شخص مصرف کننده می گردد.

در تحقیقی در مجله فرانسوی بررسی بر روی دو گروه از شرکت کنندگان برای بررسی خواص قهوه سبز انجام شد. به گروه اول روزانه ۴۰۰ میلی گرم عصاره قهوه سبز بدون کافین داده شد. در حالی که در گروه دوم از یک دارونما استفاده کردند. بعد از ۶۰ روز شرکت کنندگانی که از عصاره دانه قهوه سبز استفاده کرده بودند حدود ۶ درصد از وزن خود را از دست داده بوند. در حالی که چنین تاثیری در گروه دیگر وجود نداشت.

این تنها نمونه ای از تحقیقات انجام شده بر روی خواص قهوه سبز می باشد که اثرگذاری آن را اثبات می کند.

درباره قهوه سبز، اصلی ترین ترکیب قرص گلدن کافی چه چیزهایی باید بدانیم؟

✅ قهوه سبز به کاهش وزن کمک می کند

تحقیقات انجام شده نشان میئ دهد که مصرف قهوه سبز باعث کاهش وزن و چربی خون می شوند و درمانی برای چربی های انباشته شده در کبد می باشد. تاثیرات مثبت قهوه سبز در کاهش وزن به اسید کلروژنیک و اسید کافئیک داخل آن بر می گردد. این اسیدها برای سیستم گوارشی مناسب هستند و با افزایش سوخت و ساز بدنی باعث کاهش وزن می گردد.

✅ قهوه سبز باعث کاهش فشار خون می شود

علاوه بر تاثیر مثبت قهوه سبز در کاهش وزن و چربی سوزی، نقش دیگر اسید کلروژنیک کاهش فشار خون می باشد. طبق بررسی های انجام شده مصرف روزانه ۱۴۰ میلی گرم از مکمل های حاوی قهوه سبز فشار خون را کاهش می دهد. این مقدار مصرف قهوه سبز فاقد عوارض جانبی است و یکی از سالم ترین راه های کاهش فشار خون به حساب می آید.

البته افرادی که از بیماری های قلبی رنج می برند برای مصرف قهوه سبز و مکمل های آن باید با پزشک خود مشورت کنند.

✅ مصرف قهوه سبز خلق و خوی شما را بهتر می کند

اسید کلروژنیک به عنوان اصلی ترین ترکیب قهوه سبز تاثیرات مثبتی بر روی خلق و خوی شخص و عملکرد مثبت مغز او می گذارد. طبق تحقیقات انجام شده کافئین موجود در قهوه زمان واکنش، هوشیاری، حافظه، تمرکز، مقاومت در برابر خستگی و دیگر عوامل ادراکی را بهبود می بخشد. این فرآیند می تواند یک ویژگی بسیار مثبت در کاهش وزن با قرص لاغری گلدن کافی باشد.

✅ سیستم ایمنی شما را تقویت می کند

مصرف قهوه سبز تاثیر فوق العاده ای بر تقویت سیستم ایمنی دارد. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در قهوه سبز با فعالیت مولکول های رادیکال آزاد مبارزه می کند. این فرآیند باعث از بین رفتن تمام عناصر سمی و مخرب می شود؛ تیرگی و آکنه های پوستی را درمان می کند و علائم پیری و چین و چروک ها را از بین می برد.

✅ انرژی بدن شما با قهوه سبز بالاتر است

از خواص قهوه سبز داشتن کافئین زیاد است. بنابراین مصرف آن ( قرص لاغری گلدن کافی) می تواند انرژی شما را چند برابر کند و شما را در طول روز فعال و سرحال نگه دارد. کافئین به عنوان یک ماده فعال در قهوه سبز بر روی عملکرد آدنوزین اثر می گذارد. آدنوزین یک ترکیب شیمایی است که به مغز پیام خستگی و خواب آلودگی را می دهد. زمانی که شما از خواب بیدار می شوید ترشح این ماده در بدن شروع شده و در حین انجام فعالیت های روزانه ادامه پیدا می کند. تا زمانی که در اواخر روز احساس خستگی و خواب آلودگی پیدا می کند.

کافئین دارای ساختاری شبیه آدنوزین می باشد و با اتصال به جایگاه های مخصوص آن در مغز، از عملکرد آدنوزین جلوگیری می کند. در نتیجه بدن شما بدون احساس خستگی به فعالیت های خود ادامه می دهد که این به معنای افزایش سطح انرژی بدن می باشد. افزایش سطح انرژی بدن باعث افزایش متابولیسم و بهبود ۱۲درصدی فعالیت های فیزیکی مانند ورزش کردن می شود. این فرآیند برابر است با مصرف انرژی بیشتر در بدن و لاغر شدن.

✅ قهوه سبز به صورت طبیعی سم زدایی می کند

عصاره قهوه سبز یک دیتاکس طبیعی می باشد. زیرا کبد را از مواد سمی، آلوده، کلسترول بد، چربی های زیاد و … پاک می کند. وقتی کبد سم زدایی شود عملکرد آن بهتر شده ، متابولیسم سریع تر و سلامت کلی بدن بهبود پیدا می کند.

✅ قرص گلدن کافی خون در بدن بهتر گردش پیدا می کند

فشار خون بسیار بالا، علاوه بر اینکه عامل بسیاری از بیماری های انسان می باشد باعث بروز سکته مغزی، نارسایی قلبی، نارسایی مزمن کلیه و … می گردد. اما محققان فهمیده اند که در قهوه سبز ترکیب فعالی وجود دارد که مانند آسپرین عمل می کند. این آسپرین طبیعی اثر مثبتی بر روی رگ های خونی می گذارد و از تجمع پلاکت ها جلوگیری می کند. در نتیجه رگ های بدن سفت نمی شوند و جریان خون در سراسر بدن تا حد زیادی بهبود پیدا می کند.

✅ گلدن کافی و کاهش کلسترول های بد

یکی از مشهودترین اثرات مصرف قهوه سبز در کاهش کلسترول بدن می باشد. کلسترول بد یا همان LDL عامل اصلی برای آسیب پذیر کردن ما در برابر اختلالات تهدید کننده قلبی عروقی مانند توقف ناگهانی قلب و سکته قلبی می باشد. این در حالی ست که مطالعات بسیاری بر روی این خاصیت قهوه سبز انجام شده و همگی نشان می دهد که مصرف قهوه سبز می تواند ما را از این عارضه حفظ کند.

✅ مصرف قهوه سبز اشتها را کم می کند

مصرف قهوه سبز می تواند راه خوبی برای از بین بردن گرسنگی های گاه و بیگاه و سوزش معده شما باشد. قهوه سبز می تواند نقش سرکوب کنندگی اشتها را برای شما بازی کند، هوس شدید غذا را کنترل کند و جلوی پرخوری های شما را بگیرد.

بنابراین بدن شما فرصت پیدا می کند چربی های ذخیره شده خود را بسوزاند و شما از شر اضافه وزن و چربی های بدن تان خلاص شوید. به همین مصرف قرص لاغری گلدن کافی یک روش تاثیرگذار برای کاهش وزن شما می باشد.

✅ مصرف قهوه سبز چربی های اضافه را می سوزاند

دانه های قهوه سبز حاوی مقدار زیادی کتانجک می باشد. کتانجک نوعی گیاه دریایی ست که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای بدن می باشد و به حفظ سطوح مواد مغذی در بدن کمک می کند. در یک کلام و به طور خلاصه با بالا بدن متابولیسم، چربی ها و کالری های زیاد بدن را می سوزاند.

✅ افزایش متابولیسم، قهوه سبز و قرص گلدن کافی

خاصیت اسید کلروژنیک در دانه های قهوه سبز باعث افزایش متابولیسم بدن می گردد. این ماده شیمیایی میزان متابولیسم پایه BMR را در بدن تا حد زیادی افزایش می دهد و از آزاد شدن بیش از حد گلوکز از کبد در خون جلوگیری می کند.

بدن ما به علت کمبود گلوکز شروع به سوزاندن ذخیره سلول های چربی در خون می کند تا بتواند گلوکز مورد نیاز خود را تامین کند. بنابر این دانه های قهوه سبز که در قرص لاغری گلدن کافی نیز وجود دارند می توانند قابلیت سوختن چربی را بالا ببرند و کمک به کاهش وزن کنند.

✅ قهوه سبز سرشار از آنتی اکسیدان است

قهوه سبز سرشار از آنتی اکسیدان هستند و به همین دلیل خاصیت ضد سرطانی را می توان از ویژگی های قهوه سبز به شمار آورد. آنتی اکسیدان ها تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد بر بدن را کاهش می دهند و این گونه تاثیرات مهمی بر روی سلامت ما دارند. مطالعات زیادی انجام شده است که نشان می دهد قهوه سبز و فرآوری نشده حاوی اسید کلوژنیک صد در صد خالص می باشد. این ماده شیمیایی طبیعی دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد. سطح گلوکز را در شریان های خونی پایین می آورد و از اسیب دیدن سلول های پوستی جلوگیری می کند.

سایر ترکیبات قرص لاغری گلدن کافی و خواص آن ها

عصاره تخم کاسیا

عصاره کاسیا عموما با خواص بی نظیر آن برای پاکسازی کبد شناخته می شود. مصرف عصاره آن در از بین بردن چربی های کبد، نارسایی های آن و هم چنین تنظیم آنزیم های کبد نقش مهمی دارد. مصرف عصاره کاسیا به صورت منظم در از بین بردن سنگ کیسه صفرا، مشکلات پوستی، سنگ کلیه ، التهاب پروستات و بسیاری مشکلات دیگر مفید می باشد.

عصاره گیاه کاسیا یک راه طبیعی برای کاهش کلسترول خون و پاکسازی بدن است. به همین دلیل ترکیب آن در قرص لاغری گلدن کافی، سلامت بیشتر بدن شما را تضمین می کند.

عصاره هفت بند

علف هفت بند گیاهی یک ساله می باشد که دارای ساقه ای خوابیده با طول ۵۰ سانتی متر است. برگ های ریز، نوک تیز و گلهای کوچک و بزرگ صورتی رنگ دارد. در مقابل عوامل خارجی مقاوم است و در اکثر نواحی آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا می روید.

این گیاه سرشار از ترکیبات فعال می باشد که برای بدن مفید است. طبع گرم و خشکی دارد و متابولیسم بدن را افزایش می دهد. برای رفع اسهال، کاهش تب، آسم و بیماری های تنفسی، درمان دردهای معده، دفع سنگ کلیه و مثانه و … مفید است.

مصرف این گیاه دارویی باعث کاهش قند خون، چربی های بد بدن و بهبود یافتن سیستم گوارشی می شود. در نتیجه می تواند تاثیر مثبتی در کاهش وزن بدن داشته باشد.

جوانه کنار

کنار دارای فیبر گیاهی می باشد که برای کاهش اشتها، بهبود عملکرد روده ها، افزایش باکتری های روده و … موثر است. به علت کالری کم نیز گزینه مناسبی برای رژیم های غذایی محسوب می شود.

به دلیل وجود مقدار زیاد ویتامین A در کنار، مصرف آن باعث افزایش حساسیت سلول های بدن به انسولین می شود. ویتامین A از طریق فعال کردن گیرنده های انسولین و پروتئین تیروزین فسفاتاز B1 حساسیت به انسولین را افزایش می دهد که نقش مثبتی در کاهش قند خون و کنترل دیابت دارد.

میوه کنار هم چنین دارای پروتئین گیاهی می باشد که می تواند شما را تا مدت زمان بیشتری سیر نگه دارد. این خواص در کنار هم، کنار را به یک گزینه مناسب برای استفاده در قرص لاغری گلدن کافی تبدیل کرده است.

روش مصرف قرص لاغری گلدن کافی

✅ روزانه یک عدد قرص لاغری گلدن کافی، به صورت ناشتا، نیم ساعت پیش از صبحانه با دو لیوان آب میل شود.

✅ مصرف میزان کافی آب ( ۸ لیوان آب یا بیشتر در روز) به بهبود عملکرد این قرص لاغری کمک می کند.

✅ اگر چه کاهش وزن با قرص لاغری گلدن کافی نیاز به رژیم و ورزش ندارد؛ اما بهره گیری از آن در کنار مصرف گلدن کافی باعث نتیجه گیری بهتر می شود.

موارد منع مصرف قرص گلدن کافی

✅ افرادی که فشار خون بالا دارند

✅ افرادی که از تپش قلب نامنظم رنج می برند

✅ کسانی که زیر ۱۶ سال و بالای ۶۰ سال سن دارند

✅ خانم های باردار و شیرده

عوارض جانبی مصرف قرص لاغری گلدن کافی

با توجه به گیاهی بودن قرص لاغری گلدن کافی عوارض جانبی متوجه شخص مصرف کننده نمی باشد. اما با توجه با بالا بودن ترکیبت فعال موجود در این قرص لاغری امکان بروز علائم زیر در افراد می باشد:

بی خوابی

تپش قلب

کاهش فشار خون

این علائم موقتی بوده و بین ۳ تا ۷ روز پس از شروع مصرف از بین می رود.

قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت: سلامتی بیشتر، زندگی طولانی تر، کمری باریک تر

قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. قرص لاغری کرن بری تولید کشور هلند و حاوی عصاره میوه کرن بری می باشد. کرن بری سالهاست که به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی خود در جوامع پزشکی استفاده می شود. اما چند سالی است به دلیل خاصیت کاهش دهنده وزن و لاغری، برای استفاده در مکمل های کاهش وزن محبوب شده است.

این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و مواد معدنی می باشد که برای بدن بسیار مفید است و شما را از پیری زود رس و بسیاری بیماری ها نجات می دهد. مصرف کرن بری به دلیل داشتن مقدار فیبر بالا می تواند اشتهای شما را کاهش دهد و سیستم گوارشی تان را تقویت کند تا فرآیند هضم و دفع سریع تر انجام شود. این فرآیندها همگی می تواند منجر به کاهش کالری دریافتی شما که اولین و مهم ترین گام کاهش وزن است منجر شود.

این میوه های کوچک به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان در متابولیسم بدن و سوخت و ساز چربی های بدن نیز نقش مهمی دارند. استفاده از قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت به عنوان یک داروی لاغری کاملا گیاهی به شما امکان می دهد در کم ترین زمان و بی خطرترین روش ممکن کاهش وزنی معادل ۳ تا ۱۰ کیلوگرم در یک دوره مصرف داشته باشید.

ویژگی های قرص لاغری کرن بری

✅ تولید کشور هلند

✅ دارو به شکل کپسول

✅ کاهش وزن بین ۳ تا ۱۰ کیلوگرم در یک دوره مصرف

✅ کاملا گیاهی

✅ کاهش دهنده اشتهای قوی

✅ حاوی ۳۰ عدد

✅ بدون نیاز به ورزش و رژیم غذایی

فواید مصرف قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت

✅ کاهش وزن

✅ کاهش توده های چربی در سراسر بدن

✅ افزایش سلامت قلب

✅ کنترل دیابت

✅ پاکسازی بدن

✅ سرشار از خواص آنتی اکسیدان و آنتی باکتریالی

✅ مفید برای پوست و مو

✅ کاهش تری گلیسرید کلسترول خون

✅ تقویت سیستم ایمنی بدن

✅ بهبود عملکرد کلی بدن

خواص کرن بری به عنوان اصلی ترین ترکیب قرص لاغری

کرن بری یا زغال اخته عموما با فواید خود برای سلامت دستگاه اداراری شناخته می شد. اما مطالعاتی ک اخیرا انجام شده است نشان می دهد این توت های کوچک فوایدی بسیار بیش تر از آنچه که فکرش را می کردم دارند.

در یک تحقیق چهارساله از مرکز تحقیقیات بیماری و بررسی تغذیه ای انجام شد و نشان داد کسانی که به طور مرتب آب کرن بری مصرف می کنند:

✅ دارای وزن طبیعی

✅ دور کمر کم تر

✅ قلب سالم تر

هستند. بد نیست ما نیز با این میوه های کوچک بیشتر آشنا شویم.

✅ کرن بری غنی از پلی فنول ها

کرن بری سرشاز از پلی فنول های طبیعی است. میزان پلی فنول های موجود در کرن بری حتی بیش تر از میوه هایی مانند سیب، انگور و گیلاس است. پلی فنول ها ترکیبات گیاهی هستند که می تواند مانند آنتی اکسیدان در بدن عمل کرده و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب رسانی ب سلولهای بدن و بروز سرطان و بیماری های دیگر می شوند را ختثی کنند.

مصرف منظم پلی فنول ها باعث هضم غذا و افزایش سلامت مغز می شود. هم چنین در برابر بیماری های مختلفی مانند دیابت نوع دو و بیماری های قلبی از بدن مراقبت می کند.

✅ کرن بری منبع آنتی اکسیدانی

کرن بری در مقایسه با تمامی سبزیحات و میوه هایی مانند توت فرنگی، اسفناج، کلم بروکلی و گیلاس دارای بیشترین میزان آنتی اکسیدان می باشد. یک فنجان کرن بری دارای ۸۹۸۳ واحد خاصیت آنتی اکسیدانی است.

✅ رادیکال های آزاد که در طی فرآیندهای طبیعی بدن ساخته می شود در عین حال که برای بدن مفید هستند اما می توانند باعث اکسیداسیون سلول های مختلف شوند. که نتیجه آن بروز سرطان، پیری زود رس، از بین رفتن شادابی پوست و بروز چین و چروک و … می باشد.

✅ ترکیبات آنتی اکسیدانی می توانند فرآیند اکسایش این مولکول های آزاد را مهار کنند.

✅ روند پیری در پوست، بافت های بدن، چشم ها و … را به تاخیر بیندازند.

✅ برای داشتن پوست سالم تر به شما کمک کنند.

✅ سم زدایی را بدن افزایش دهند.

✅ از حملات قلبی و بروز سکته جلوگیری کنند.

✅ مانع از مشکلات شناختی مانند آلزایمر شوند.

✅ و بسیاری موارد دیگر

✅ جلوگیری از عفونت دستگاه ادراری

کرن بری عموما با نقش خود برای جلوگیری از عفونت دستگاه ادراری شناخته می شود. سطح بالای پروآنتوسیانیدین موجود در کرن بری باعث چسبندگی کم تر برخی باکتری ها به دیواره های دستگاه ادارای می شود و در نتیجه با عفونت های آن مبارزه می کند.

✅ قرص لاغری کرن بری و کمک به کاهش وزن

عصاره کرن بری دارای اثر امولسیون بر روی چربی های رسوب شده در بدن است که می تواند به شما برای رسیدن به اندام دلخواه کمک کند.

کرن بری سرشار از فیبرهای خوراکی اما غیر قابل هضم می باشد. فیبرها در معده هضم نمی شوند و به همین دلیل مدت زمان بیشتری در آن حضور دارند. در نتیجه فیبرهای موجود در کرن بری باعث خواهند شد تا مدت طولانی تری احساس سیری بکنید و تمایلی برای خوردن غذا نداشته باشید.

این فیبرها در معده هضم نمی شوند. در نتیجه بدن مقدار انرژی بیشتر از آنچه که از مصرف فیبر به دست می آورد برای هضم آن صرف می کند. پس می توان به کرن بری خاصیت چربی سوزی را نیز نسبت داد. علاوه بر این، کرن بری حاوی مقدار زیادی مواد معدنی و ویتامین از جمله پتاسیم می باشد.

پتاسیم نقش سازنده ای در متابولیسم بدن و واکنش هایی که در آن انجام می شود دارد. وجود پتاسیم در کرن بری باعث می شود سوخت و ساز بدن شدت بگیرید و کالری بیشتری در بدن مصرف گردد. هم چنین باید اشاره کرد پتاسیم یکی از اجزای لازم برای هورمون ها و واکنش هایی است که با تجزیه چربی های بدن سر و کار دارند.

✅ افزایش سلامت دهان و دندان

مصرف کرن بری از اتصال باکتری های مضر به لثه و دندان جلوگیری می کند و نقش مهمی در کاستن بیماری های دهان و دندان دارد. مصرف مداوم کرن بری به شما در داشتن دندان های سالم و زیبا کمک می کند.

✅ افزایش سلامت قلب

طبق گزارش ها و آزامایشات انجام شده مصرف کرن بری می تواند تا ۱۰ درصد سطح کلسترول خوب بدن ( HDL) را افزایش دهد. این در حالی ست که تاثیر مثبت آن بر کاهش کلسترول و چربی های مضر بدن اثبات شده است.

پلی فنول های موجود در کرن بری از تجمع پلاکت ها جلوگیری می کند؛ فشار خون را کاهش داده و از بیماری های قلبی جلوگیری می کند. آنتی سیانین و پرو آنتی سیانین موجود در کرن بری از ناراحتی های قلبی پیشگیری می کند. هم چنین می تواند سطح هموسیستئین را در خون کاهش دهد که منجر به کاهش خطر التهاب رگ های خونی می شود.

قرص لاغری یونیک اسلیم: بی دردسر خوش اندام شوید

https://paktanteb.com/product/unique-slim/

قرص لاغری یونیک اسلیم از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این محصول تولید کشور کانادا و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس، تخم کاسنی، زیره، گلوکومنان و هم چنین کافئین و اورلیستات می باشد.

ترکیبات به کار رفته در این قرص لاغری باعث کاهش اشتهای قوی و پرکننده حجم معده می باشد. علاوه بر مکانیزم افزایش متابولیسم و چربی سوزی، بر روی متابولیسم چربی ها اثر گذاشته و از هضم و جذب شدن آن در بدن جلوگیری به عمل می آید.

استفاده از قرص لاغری یونیک بدون نیاز به استفاده از رژیم غذایی خاص و ورزش می تواند برای رسیدن به وزن ایده آل به شما کمک کند و کاهش وزنی معادل ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک روش بی ضرر به شما هدیه دهد.

ویژگی های قرص لاغری یونیک اسلیم Uniqe slim

✅ محصول کانادا

✅ کاملا گیاهی

✅ به صورت کپسول

✅ حاوی ۳۰ عدد

✅ دارای کد ریجستری و هولوگرام برای تضمین اصالت کالا

✅ کاهش اشتها و چربی سوزی قوی

✅ کاهش وزن بین ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف

✅ کاهش توده های چربی در سراسر بدن به خصوص شکم و پهلوها

مزایای مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم

✅ کاهش اشتها

✅ افزایش متابولیسم بدن

✅ بهبود سیستم گوارشی

✅ مفید برای قلب

✅ کاهش فشار خون

✅ مفید برای کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و تری گلیسیرید

✅ مفید برای کبد

✅ پاکسازی بدن

✅ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف

✅ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

✅ ضد سرطان

✅ مفید برای پوست

ترکیبات قرص لاغری یونیک اسلیم

قرص لاغری یونیک اسلیم یک قرص کاملا گیاهی می باشد. فرمول بندی این قرص لاغری بر اساس طب سنتی و آزمایش های پژوهشی و پزشکی انجام شده می باشد. ترکیبات و دوز استفاده شده در این قرص لاغری در آزمایشگاه های این شرکت بررسی شده است. به گونه ای که هم اثر بخشی مطلوبی داشته باشند و هم میزان دوز به کار رفته در آن کاملا بی خطر باشد.

در ادامه با خواص هر یک از اجزای قرص لاغری یونیک اسلیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

✅ خواص عصاره نارنج تلخ در یونیک اسلیم

نارنج یکی از مرکبات محبوب در بین ایرانیان برای مصرف غذایی است. اما جدا از طعم خوب نارنج، این میوه دارای آلکالوییدهایی مانند سینفرین و اکتوپامین می باشد که اثر بخشی مثبتی بر روی کاهش وزن از خود نشان داده اند.

سینفرین یکی از ترکیباتی ست که عموما در بین مرکبات مانند نارنج پیدا می شود و به دلیل افزایش نرخ متابولیک بدن شناخته شده است. سینفرین به آزاد شدن سلول های چربی در داخل جریان خون و افزایش متابولیسم بدن کمک می کند. در نتیجه باعث می شود سرعت عملکرد بدن بیش از حد معمول شده و بدن بتواند در مدت زمان یکسان انرژی بیشتری بسوزاند.

اکتوپامین نیز از دیگر ترکیبات فعال مرکبات می باشد که باعث افزایش سروتونین در مغز و تحریک اعصاب مغز می شود. هورمون سروتونین به عنوان هورمون شادی شناخته می شود و باعث افزایش متابولیسم بدن می گردد.

آرامش بخشی و جلوگیری از پرخوری های عصبی، از بین بردن دردهای معده، رفلاکس و یبوست از دیگر خواص این میوه می باشد که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

✅ خواص زیره برای لاغری در یونیک اسلیم

زیره یکی از مهم ترین ادویه ها و داروهای گیاهی مورد استفاده در طب سنتی می باشد. زیره دارای طبیعت گرم است و متابولیسم بدن را افزایش می دهد. مصرف زیره همراه با وعده های غذایی سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. هضم و گوارش غذا را بهبود می دهد و کالری بیشتری را در بدن می سوزاند. این پارامترها در کنار هم در نهایت منجر به لاغری و کاهش وزن شما در یک روش سالم می گردد.

علاوه بر این ترکیب شیمیایی فعالی به نام تیموکینون در زیره موجود می باشد که دارای نقش آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بالایی است و باعث کاهش وزن می گردد. این ترکیب حساسیت سلول های بدن را برای پاسخ به گلوکز افزایش می دهد و قند خون را کاهش می دهد. هم چنین به دلیل داشتن مقادیر بالای فیبر خوراکی، رشد باکتری های مفید روده را افزایش می هد و یبوست را از بین می برد.

✅ خواص تخم کاسنی در قرص لاغری یونیک اسلیم

کاسنی عموما با خواص منحصر به فرد خود برای پاکسازی کبدی شناخته می شود. به همین دلیل مصرف آن در دوره های کاهش وزن برای حفظ سلامت کلیه و کبد، برای داشتن یک رژیم سالم و بدون آسیب بسیار مفید و حتی الزامی است.

علاوه بر این، تخم کاسنی حاوی ترکیبات فعالی می باشد که بر ترشح هورمون گرلین در بدن اثر گذاشته و سطح آن را پایین می آورد. هورمون گرلین به عنوان هورمون گرسنگی شناخته می شود. این هورمون غالبا توسط معده و به مقدار کم تر توسط روده کوچک، پانکراس و مغز ترشح می شود و باعث تحریک اشتها می گردد.

تخم کاسنی از ترشح هورمون گرلین در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش اشتها و افزایش احساس سیری در بدن می شود که می تواند مقدار کالری دریافتی شما را افزایش دهد.

هم چنین تخم کاسنی دارای مقادیر بالایی از فیبرهای خوراکی است که باعث تقویت روده و سیستم گوارشی می باشد. فیبرهای خوراکی رشد باکتری های مفید روده را افزایش داده و مدت زمان جذب و دفع مواد غذایی را کاهش می دهد ( جلوگیری از یبوست). در نتیجه مواد غذایی با سرعت بیشتری از بدن خارج شده و مقدار کالری کم تری می تواند از طریق روده ها جذب بدن گردد.

✅ خواص برگ لوتوس ( نیلوفر آبی)

لوتوس هندی که به گل نیلوفر آبی نیز شناخته می شود بومی کشورهای هند و ویتنام است که خواص فوق العاده درمانی دارد. در گذشته از لوتوس به عنوان درمانی برای تب، اسهال، آفتاب زدگی، تقویت قلب، درمان خون ریزی و هم چنین بی خوابی و سرطان استفاده می شده است.

لوتوس هندی دارای مقادیر زیادی فیبر محلول می بشد که برای بهبود عملکرد سیستم گوارشی و جلوگیری از یبوست مفید است. مصرف لوتوس هندی در رژیم های غذایی باعث احساس سیری و کاهش اشتها می شود.

در نتیجه این پارامترها شما غذای کمتری مصرف می کنید و همان مقدار غذای مصرف شده هم به سرعت هضم و از بدن دفع می شود که باعث می شود بدن کالری کم تری جذب کند. جذب کالری دریافتی در هر وعده غذایی یکی از مهم ترین اصول لاغری و کاهش وزن می باشد.

✅ لاغری یونیک اسلیم با خواص گلوکومنان

گلوکومنان به فیبر استخراج شده از ریشه های گیاه کنجاک گفته می شود. که دارای اثربخشی زیادی در زمینه کاهش وزن می باشد.

کنجاک یک گیاهی بومی جنگل های جنوب شرقی آسیا می باشد که دارای خواص بیشمار و کاربرد فراوان در طب سنتی چینی می باشد. اما بیشترین توجهات نسبت به این گیاه به دلیل ریشه آن می باشد. فیبر استخراج شده از گیاه کنجاک ( گلوکومنان) وقتی با آب مخلوط می شود ماده ای ژل مانند ایجاد می کند که باعث افزایش ضخامت و حجم آن می گردد.

زمانی که گلوکومنان را قبل از خوردن غذا، همراه با آب می خورید در معده شما منبسط شده و حجم زیادی را اشغال می کند. در نتیجه حسگرهای سیری معده شما، در هنگام خوردن غذا سریع تحریک شده و پیام سیری به مغز ارسال می کند که باعث می شود میزان کالری دریافتی شما در هر وعده غذایی به شدت کاهش پیدا کند.

✅ اثر اورلیستات بر لاغری و کاهش وزن

اورلیستات نوعی ترکیب شیمایی می باشد که به عنوان مهار کننده چربی ها شناخته می شود. اورلیستات می تواند چربی هایی که می خورید را مسدود کرده و مانع از جذب آن در بدن شود. به همین دلیل در بین داروهای کاهش وزن استفاده فراوانی می شود.

این ترکیب مهار کننده قوی آنزیم های هضم و جذب چربی یعنی لیپاز می باشد. در نتیجه با مصرف اورلیستات چربی های مصرفی گوارش نمی شود و از بدن دفع می گردد. این ویژگی باعث کاهش کالری دریافتی و لاغری می گردد.

✅ اثر کافئین در قرص یونیک اسلیم

کافئین یکی از ترکیبات اصلی قهوه، چای سبز و نوشیدنی های انرژی زا می باشد که با اثر انرژی بخشی و سرحالی آن شناخته می شود. مصرف کافئین باعث جلوگیری از فعالیت آدنوزین در بدن می گردد.

آدنوزین یک نوع ترکیب شیمایی فعال در بدن است که با میزان انرژی بدن و خستگی در ارتباط است. زمانی که از خواب بیدار می شوید آدنوزین شروع به ترشح می شود. در اواخر روز بعد از فعالیت های روزانه میزان آدنوزین در بدن افزایش پیدا کرده و پیام خستگی و خواب آلودگی را به مغز می دهد.

مصرف کافئین از تولید و فعالیت آدنوزین در بدن جلوگیری می کند. در نتیجه شما احساس خستگی نخواهید کرد و با انرژی بیشتری به کارهای روزمره خود می پردازید. در نهایت این فرآیند باعث افزایش متابولیسم، سوخت و ساز و چربی سوزی می گردد. مصرف کافئین باعث بهبود ۱۲ درصدی فعالیت های فیزیکی مانند ورزش کردن، پیاده روی و …. می شود.

روش مصرف قرص یونیک اسلیم

براس کاهش وزن با کمک قرص لاغری یونیک اسلیم، هر روز یک عدد قرص را نیم ساعت قبل از صبحانه به صورت ناشتا با دو لیوان آب میل کنید.

افزایش مصرف آب در طول مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم به بهبود عملکرد آن کمک می کند.

برای جلوگیری از کمبود ویتامین در بدن به دلیل کاهش اشتها و غذای مصرفی، استفاده از قرص های مولتی ویتامین روزانه توصیه می شود.

حداقل ۲ ساعت بین مصرف قرص لاغری یونیک و سایر داروها فاصله ایجاد کنید.

عوارض جانبی قرص لاغری یونیک اسلیم

با توجه به گیاهی بودن قرص لاغری یونیک اسلیم، عوارض جانبی خاصی متوجه شخص مصرف کننده نمی باشد. با توجه به وجود کافئین در قرص لاغری یونیک اسلیم، احتمال بی خوابی، بالا رفتن ضربان قلب و افزایش سطح انرژی وجود دارد.

این نشانه ها جای نگرانی ندارد و پس از هفته اول مصرف از بین خواهد رفت.

موارد عدم مصرف و احتیاط قرص یونیک اسلیم

اگر چه قرص یونیک اسلیم یک داروی کاملا گیاهی می باشد اما مانند هر داروی دیگری دارای محدودیت مصرف در گروهی از افراد حساس می باشد:

🔵 خانم های باردار و شیرده ( حتی با یک وعده شیر دهی در روز)

🔵 افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال

🔵 افراد دارای بیماری های قلبی

🔵 بیماران مبتلا به فشارخون خیلی بالا یا خیلی پایین

🔵 در صورت مصرف داروی خاص، قبل از استفاده قرص لاغری یونیک اسلیم با پزشک خود مشورت کنید.

قرص لاغری رزبری کتون: سبدی از میوه های ریز که معجزه می کند

قرص لاغری رزبری کتون یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این قرص تولید کشور انگلستان و حاوی عصاره رزبری کتون و چای سبز می باشد. ترکیبات فعال این قرص لاغری بر روی کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی اثر گذاشته و باعث کاهش وزنی معدل ۴ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف می گردد.

قرص لاغری رزبری کتون یک داروی کاملا گیاهی بوده که با بهبود عملکرد بدن مانند کارکرد صحیح سیستم گوارشی و افزایش سوخت و ساز بدن، در یک روش بدون عوارض جانبی کاهش وزن را به شما هدیه می دهد. داشتن خواص آنتی اکسیدانی، بهبود عملکرد قلب، کمک به کنترل دیابت، جوان سازی پوست و بسیاری موارد دیگر از خواص جانبی مصرف قرص لاغری رزبری کتون می باشد.

مشخصات کلی قرص لاغری رزبری کتون

✅ تولید کشور انگلستان

✅ بسته بندی به شکل کپسول

✅ حاوی سی عدد

✅ کاهش وزن بین ۴ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف

✅ دارای برچسب هولوگرام و کد ریجستری

✅ کاملا گیاهی

✅ بدون عوارض جانبی

ویژگی ها و خواص قرص لاغری رزبری کتون

✅ کاهش اشتها

✅ کاهش وزن و توده های چربی بدن

✅ افزایش سوخت و ساز بدن

✅ مفید برای پوست و جلوگیری از افتادگی و شل شدگی

✅ کاهش قند خون و جلوگیری از دیابت نوع ۲

✅ کاهش فشار خون و افزایش سلامت قلب

✅ دارای خواص آنتی باکتریالی

✅ دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطان

✅ مفید برای کبد

✅ بهبود سیستم گوارشی

✅ مفید برای غضروف سازی و مفاصل

ترکیبات قرص لاغری رزبری کتون

قرص لاغری رزبری کتون به عنوان یک قرص کاملا گیاهی حاوی ۲۵۰ میلی گرم عصاره رزبری کتون و هم چنین ۱۰۰ میلی گرم عصاره چای سبز ۵۰ درصد می باشد.

رزبری کتون یا تمشک کتون یکی از محبوب ترین مکمل های لاغری می باشد. رزبری کتون باعث تجزیه موثرتر چربی های بدن و در نتیجه چربی سوزی بهتر خواهد شد. کتون تمشک یک ماده شیمایی است که از تمشک گرفته شده و در موارد مختلف استفاده می شود. اگر چه میوه های دیگری نیز وجود دارند که حاوی عصاره کتون می باشند اما مقدار آن در رزبری یا تمشک بسیار بیشتر است. بد نیست بدانید که یک کیلوگرم تمشک تنها حاوی ۱ تا ۴ میلی گرم عصاره کتون می باشد.

اگر چه از رزبری کتون در محصولات آرایشی به عنوان طعم دهنده استفاده می شود اما کماکان مهم ترین کاربرد آن در مکمل های کاهش وزن از جمله قرص های لاغری می باشد.

چای سبز نیز از دیرباز یکی از محبوت ترین ترکیبات طبیعی و سالم برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام بوده است. تا کنون آزمایشات بسیاری بر روی اثرات مصرف چای سبز انجام شده است که تاثیر مثبت این ترکیب گیاهی را بر کاهش وزن نشان می دهد. چای سبز به دلیل داشتن مقدار فراوان کافئین، کاتچین و فنوئیل ها یک مکمل کاهش وزن خوب به شمار می رود.

رزبری کتون و چای سبز در قرص لاغری چگونه باعث کاهش وزن می شود؟

✅ رزبری کتون دارای ساختاری شبیه به سینفرین و کپسایین

سینفرین یکی از ترکیباتی است که در مرکبات پیدا می شود. این ترکیب به دلیل افزایش نرخ متابولیک بدن شناخته شده است. سینفرین به آزاد شدن سلول های چربی در داخل جریان خون و افزایش متابولیسم کمک می کند که به صورت کلی باعث می شود سرعت عملکرد بدن بیشتر از حد معمول شود و بدن بتواند انرژی ذخیره شده را بسوزاند. کپسایین نیز عمده ترین ترکیب اصلی فلفل قرمز می باشد که باعث ایجاد طعم تندی در آن شده است. این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد و بدن را از حمله و آسیب مولکول های رادیکال آزاد محافظت می کند. افزایش متابولیسم و سوخت ساز بدن نیز یکی از خواص مهم این ترکیب می باشد. تحقیقات نشان داده است که ساختار مولکولی رزبری کتون بسیار شبیه به این دو مولکول می باشد. به همین دلیل از کتون نیز انتظار می رود که خاصیت چربی سوزی داشته باشد.

✅ افزایش سطح هورمون آدیپونکتین با رزبری کتون

مصرف رزبری کتون باعث افزایش سطح هورمون آدیپونکتین به عنوان یک عامل افزایش دهنده متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود. آدیپونکتین یک هورمون پپتیدی است که در انسان ها از بافت چربی ترشح می شود و بر روی متابولیسم چربی و گلوکز اثر می گذارد. آدیپونکتین حساسیت کبد به انسولین را افزایش می دهد و باعث کاهش میزان خروجی گلوکز از کبد می شود. علاوه بر این افزایش سطح آدیپونکتین مصرف گلوکز را در عضلات افزایش می دهد و مانع از بالا رفتن قند خون می گردد.

✅ افزایش حساسیت به نوراپی نفرین

نوراپی نفرین یکی از مهم ترین ترکیبات شیمیایی در بدن است که می تواند هم به عنوان هورمون در بدن عمل کند و هم به عنوان پیام رسان عصبی در سیستم سمپاتیک. این هورمون باعث افزایش تپش قلب، انقباض رگ ها، انباساط راه های هوایی، افزایش جریان خون عضلات و مغز و کنترل استرس می شود. اما یکی از مهم ترین کاربردهای آن اثر گذاشتن بر توده های چربی و تنظیم سطح انرژی بدن می باشد. تحقیقات نشان داده است که مصرف رزبری کتون باعث افزایش حساسیت سلو ها به هورمون نوراپی نفرین می گردد که افزایش چربی سوزی و تجزیه چربی های بدن را به دنبال دارد.

✅ اثر کاتچین بر لاغری

کاتچین ها مشهورترین آنتی اکسیدان موجود در چای سبز می باشد. این ترکیبات باعث مهار آنزیم های گوارشی لیپاز می شوند. آنزیم گوارشی لیپاز مهم ترین ترکیب لازم برای هضم چربی های بدن می باشد. در نتیجه با جلوگیری از عملکرد این آنزیم مقدار زیادی از چربی های بدن هضم نمی شود و از بدن دفع می گردد. علاوه بر این کاتچین ها باعث افزایش ترشح هورمون آدیپونکتین که پیش از این توضیح دادیم نیز می گردد.

✅ اثر کافئین موجود در قرص لاغری رزبری کتون

کافئین بر تولید آدنوزین در بدن اثر گذاشته و مانع از عملکرد آن می شود. آدنوزین یک نوع ترکیبات شمیایی است که به عنوان انتقال دهنده عصبی عمل می کند. این ترکیب در متابولیسم بدن و مصرف انرژی اثر گذار است. بدن شما از زمانی که از خواب بیدار می شوید شروع به ترشح آدنوزین می کند. این آدنوزین باعث ایجاد خستگی و خواب آلودگی در بدن می گردد.

با جلوگیری از ترشح این ترکیب، بدن احساس خستگی و خواب آلودگی نخواهد داشت و شما در طول روز از انرژی بالاتری برخوردار هستید. این به معنی افزایش مصرف گلوکز در بدن، افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی است.

علاوه بر این ترکیبات دیگر موجود در چای سبز مانند تئوبرمین و اسید کلروژنیک باعث کاهش جذب کربوهیدرات در سیستم گوارشی، افزایش متابولیسم چربی، کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید و هم چنین بهبود عملکرد هورمون های مرتبط با کاهش وزن می شوند.

نحوه مصرف قرص لاغری رزبری کتون

برای استفاده از خواص کاهش وزن قرص رزبری کتون، هر روز ناشتا، نیم ساعت قبل از صبحانه، یک عدد از آن را همراه ۲ لیوان آب میل کنید. نوشیدن زیاد آب در طول روز به عملکرد بهتر قرص لاغری رزبری کتون و چربی سوزی بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.

عوارض جانبی مصرف قرص لاغری رزبری کتون

قرص لاغری رزبری کتون یک داروی کاملا گیاهی است. اما با توجه به بالا بودن سطح بعضی از ترکیبات، انرژی بدن افزایش پیدا کرده و ممکن باعث بروز عوارض زیر گردد. لازم به ذکر است که این عوارض موقتی بوده و پس از هفته اول مصرف از بین می رود:

✅ خشکی دهان

✅ حالت تهوع

✅ افت فشار خون

✅ سرگیجه

✅ افزایش ضربان قلب و تپش قلب

قرص لاغری چیاسید: دانه های کوچکی که اثر بزرگ دارند

قرص لاغری چیاسید تولید کشور اسپانیا و از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. چیاسید سال های طولانی ست که به عنوان یکی از بهترین مکمل های کاهش وزن استفاده می شود.

دانه های چیا منبع عالی برای ویتامین ها و مواد معدنی مختلف می باشد که برای سلامتی بسیار مفید است. چیاسید حاوی مقادیر بالای فیبر می باشد که منجر به بهبود سیستم گوارشی و هضم و دفع سریع غذا می گردد. اما چیاسید عموما با خاصیت جذب آب بالای خود شناخته می شود. این دانه ها قادرند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند. در نتیجه مصرف مقدار کم آن همراه با آب باعث پر شدن معده و احساس سیری خواهد شد. در نتیجه شما با یک روش کاملا سالم لاغر خواهید شد و به اندام دلخواه تان دست پیدا می کنید.

ویژگی های قرص لاغری چیاسید

✅ کاملا گیاهی

✅ دارو به شکل کپسول

✅ حاوی ۳۰ عدد

✅ محصول کشور اسپانیا

✅ کاهش دهنده اشتها

✅ کاهش وزن بین ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف

مزایای استفاده از قرص لاغری چیاسید

✅ کاهش وزن

✅ کاهش توده های چربی

✅ کاهش اشتهای قوی

✅ مفید برای پوست

✅ جلوگیری از ریزش مو

✅ کاهش سطح قند خون و کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و تری گلیسیرید

✅ کمک به سلامت قلب

✅ جلوگیری از سرطان و پیری زودرس

خواص چیاسید به عنوان اصلی ترین ترکیب قرص لاغری

چیاسید، دانه های ریزی با قطر حدود یک میلی متر و بیضی شکل هستند که بومی آمریکای مرکزی بوده اما کم کم در سراسر جهان گسترش پیدا کرد. دانه های چیاسید رنگ های گوناگون دارند و می توانند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند. در ایران عموما با دانه های تخم ریحان و تخم شربتی اشتباه گرفته می شود. در حالی که دارای خواص متفاوت از آن ها می باشد.

چیاسید، امروزه به عنوان یکی از مهم ترین مکمل های گیاهی کاهش وزن شناخته می شود. به همین دلیل در قرص لاغری چیاسید از آن استفاده شده است. دانه های چیا، باعث اشتهای شما را به شدت کاهش می دهند و شما را تا مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارند. کنتلر قند خون، کاهش چربی خون، بهبود سیستم گوارشی، از بین بردن یبوست و نفخ نیز از دیگر پارامترهایی هستند که به شما در کاهش وزن کمک می کنند. با خواص این دانه های شگفت انگیز بیشتر آشنا شویم:

https://paktanteb.com/product/chia-seed/

✅ دانه های چیاسید، دانه هایی با کالری کم اما مواد مغذی فراوان

دانه های چیا سید دانه های سیاه و ریزی هستند که از گیاهی از تیره گیاه نعناع می باشد. دانه های چیاسید در گذشته به عنوان یک غذای مهم برای قبایل باستانی به شمار می رفت. در واقع دانه های چیاسید به دلیل توانایی شان در تامین انرژی پایدار مشهور شدند و نام چیا به معنی قدرت بر آنها گذاشته شد.

یک اونس چیاسید ( معادل ۲۸ گرم یا دو قاشق غذاخوری) حاوی مقادیر زیر است:

✅ ۱۳۷ کالری

✅ ۱ گرم کربوهیدرات قابل هضم

✅ فیبر: ۱۱ گرم

✅ پروتئین: ۴ گرم

✅ چربی: ۹ گرم ( که ۵ گرم آن مربوط به امگا ۳ می باشد)

✅ کلسیم: ۱۸ درصد

✅ منیزیم: ۳۰ درصد

✅ فسفر: ۲۷ درصد

✅ مقادیر بالایی از روی، ویتامین b3، پتاسیم، ویتامین B1, B2

✅ چیاسید منبع بالای فیبر

همان طور که گفتیم ۲۸ گرم چیاسید دارای ۱۲ گرم کربوهیدرات است. اما با این حال ۱۱ گرم از آن، از فیبر تشکیل شده است که توسط بدن هضم نمی شود. فیبر اگر چه از خانواده کربوهیدرات ها می شود اما باعث افزایش قند خون نمی شود و تاثیر آن بر سلامتی، بسیار متفاوت از کربوهیدرات های قابل هضم مانند نشاسته و شکر می باشد.

در نتیجه تنها یک گرم کربوهیدرات قابل هضم در هر اونس چیاسید وجود دارد که آن را به یک غذای کم کربوهیدرات تبدیل کرده است.

✅ کاهش اشتها

دانه های چیاسید به علت داشتن مقدار زیاد فیبر، ۱۰ تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب می کنند و به صوررت ژل مانند در می آیند. در نتیجه منبسط شده و حجم زیادی از معده شما را اشغال می کند.

حجم اشغل شده توسط چیاسید، باعث افزایش احساس سیری و کاهش اشتهای شما می شود. در نتیجه شما به طور خودکار کالری کمتری مصرف می کنید. علاوه بر این وجود فیبر در رژیم غذایی باعث افزایش باکتری های مفید روده می گردد که برای سلامتی بسیار مفید است. افزایش این باکتری ها به از بین بردن نفخ، یبوست و مشکلات گوارشی کمک کرده و غذا با سرعت بیشتری هضم و دفع می گردد. این فرآیند باعث می شود که بدن فرصت کافی برای جذب تمامی مواد غذایی شما را نداشته باشد و کالری کمتری در هر وعده غذایی جذب گردد.

✅ یک گوشت گیاهی

دانه های چیاسید حاوی ۱۴ درصد پروتئین می باشند که در مقایسه با سایر گیاهان مقدار زیادی است. مصرف بیشتر پروتئین در مقایسه با کربوهیدرات ها باعث احساس سیری بیشتر خواهد شد و در بین وعده های اصلی کمتر احساس گرسنگی خواهید کرد.

هم چنین این ترکیب گیاهی حاوی مقدار مناسبی اسید آمینه ضروری بدن می باشد که می تواند نیازهای بدن را تامین کند. مصرف زیاد پروتئین اشتها را کاهش می دهد و نشان می دهد که وسوسه شما به غذا خوردن را ۶۰ درصد و میل به خوردن میان وعده در شب را ۵۰ درصد کاهش می دهد.

✅ کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی

همان طور که گفتیم دانه های چیاسید سرشار از فیبر، پروتئین و امگا ۳ می باشد که می تواند خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. بررسی های آزمایشگاهی نشان داده اند که مصرف چیاسید می تواند باعث کاهش عوامل خطرزا مانند تری گلیسیرید، مقاومت به انسولین و چربی های شکمی را کاهش دهد. این عوامل همگی از پارامترهای موثر در بیماری های قلبی و سکته می باشند.

بررسی نتایج هم چنین افزایش میزان کلسترول خوب بدن که با HDL شناخته می شود را نشان می دهد. کاهش قابل توجه فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا به عنوان یک عامل خطرناک برای بیماری های قلبی نیز در مصرف چیاسید مشاهده شده است.

✅ دانه های چیاسید سرشار از آنتی اکسیدان هستند

چیاسید حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد. این آنتی اکسیدان ها از چربی های حساس بدن در مقابل فعالیت مولکول های رادیکال آزاد جلوگیری می کند. فعالیت رادیکال های آزاد می تواند به سلول های بدن آسیب برساند و منجر به پیری و بیماری هایی مانند سرطان گردد.

این در حالی ست که مصرف چیاسید می تواند از فعالیت این مولکول ها جلوگیری کند.

✅ چیاسید برای استخوان های محکم

دانه های چیاسید منبع مهمی از کلسیم، فسفر، منیزیم و پروتئین است که برای سلامت استخوان ها بسیار مفید است. میزان کلسیم در چیاسید حدود ۱۸ درصد می باشد که مقدار بیشتری از اکثر محصولات لبنی می باشد. در نتیجه چیاسید می تواند یک منبع کلسیمی خوب برای افرادی که از لبنیات مصرف نمی کنند باشد.

✅ کاهش قند خون و دیابت

افزایش موقت سطح قند خون بعد از ناشتا در صورتی که به صورت مداوم باشد می تواند تاثیر منفی بر روی سلامتی داشته باشد. همان طور که بالا بودن قند خون ناشتا به عنوان یک نشانه از دیابت نوع ۲ در نظر گرفته می شود.

این در حالی ست که مطالعات نشان می دهد مصرف چیاسید حساسیت به انسولین را افزایش می دهد و باعث کنترل قند خون و هم چنین تثبیت آن بعد از خوردن غذا می شود.

✅ کاهش التهابات مزمن بدن

التهابات پاسخ طبیعی بدن به عفونت و آسیب می شود. قرمز و متورم شدن پوست نمونه معمول این پاسخ می باشد. اگر چه التهابات بدنی به شما کمک می کند تا باکتری ها، ویروس و دیگر عوامل عفونی را درمان و آن را کاهش دهد اما گاهی نیز باعث آسیب رسانی می گردد.

این اتفاقات عموما در التهابات مزمن رخ می دهد که خطر بیماری های قلبی و سرطانی را افزایش می دهد. التهابات مزمن در اکثر مواقع علامت قابل مشاهده ای ندارد اما با اندازه گیری نشانگرهای التهابی در خون قابل ارزیابی است.

عادات ناسالم مانند ورزش نکردن، رژیم غذایی نامناسب و سیگار کشیدن باعث افزایش التهابات مزمن می شود. این در حالی ست که آزمایشات انجام شده نشان می دهد که مصرف چیاسید باعث کاهش پارامترهای التهابی در خون می شود.

✅ زیبا و سالم نگه داشتن پوست

چیاسید حاوی مقدار فراوان ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلف می باشد که برای پوست شما مفید می باشد. هم چنین به علت جذب بالای آب توسط این دانه ها، برای آب رسانی پوست بسیار مفید می باشد.

استفاده از دانه های چیاسید در رژیم غذایی و حتی به عنوان ماسک بدن باعث درمان آکنه، مرطوب نگه داشتن پوست، جوان سازی و کاهش چین و چروک های آن می باشد. هم چنین به دلیل وجود مقادیر بالای مواد معدنی در این دانه های کوچک از ریزش موهای شما جلوگیری می شود.

روش مصرف قرص لاغری چیاسید

برای بهره مندی از خواص این قرص لاغری روزی یک عدد قرص چیاسید را به صورت ناشتا، نیم ساعت قبل از صبحانه همراه با دو لیوان آب میل کنید.

نوشیدن آب کافی در طول روز، به عملکرد بهتر این قرص لاغری کمک می کند.

موارد منع مصرف قرص لاغری چیاسید

🔵 افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال

🔵 زنان باردار و شیرده ( حتی یک وعده شیردهی در روز)

🔵 کسانی که دیابت دارند

🔵 افراد دارای بیماری های کلیوی و کبدی

🔵 بیمارانی که دارای بیماری قلبی هستند

🔵 افراد دارای فشار خون بالا و یا فشار خون خیلی پایین

🔵 کسانی که بیماری خاصی دارند و دارو مصرف می کنند لازم است با مشورت پزشک، از قرص لاغری چیاسید استفاده کنند.

عوارض جانبی مصرف قرص لاغری چیاسید

قرص لاغری چیاسید یک داروی کاملا گیاهی می باشد. به همین دلیل مصرف آن عوارض خاصی برای بدن ندارد. اما با توجه به واکنش بدن افراد مختلف ممکن ست باعث بروز نشانه های زیر شود:

🔵 تپش قلب

🔵 حالت تهوع

🔵 خشکی دهان

🔵 سردرد

🔵 سرگیجه و افت قند

البته این علائم موقتی بوده و پس از روزهای اول مصرف از بین می رود.

قرص لاغری گلدن کافی: معرفی کامل، خرید و روش مصرف

قرص لاغری گلدن کافی، تولید کشور اسپانیا و دارای تاییدیه و مجوزهای بین المللی می باشد. قهوه سبز اصلی ترین ترکیب این قرص لاغری می باشد که باعث چربی سوزی، کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و بالا بردن سطح انرژی بدن می شود. ترکیبات دیگر این قرص نیز علاوه بر بالا بردن این مکانیزم ها بهبود فرآیند سیستم گوارشی را موجب می شود که به کاهش وزن بیشتر شما منجر می گردد.

مصرف قرص لاغری گلدن کافی به دلیل اثرگذاری بالا، گزینه مناسبی برای شکستن استپ های وزنی نیز می باشد. بسیاری از افرادی که از قرص های لاغری استفاده می کنند پس از چند دوره مصرف دچار استپ وزنی شده و دیگر موفق به کاهش وزن نمی شود. استفاده از فرص لاغری گلدن کافی راه مناسب و تاثیر گذاری برای از بین بردن این توده های چربی می باشد.

قرص لاغری گلدن کافی تماما گیاهی، بدون عوارض جانبی و دارای اثربخشی بالا در عین استفاده آسان می باشد.

ویژگی های کلی قرص لاغری گلدن کافی

✅ محصول کشور اسپانیا

✅ حاوی ۶۰ عدد

✅ بسته بندی به صورت کپسول های ۴۵۰ میلی گرمی

✅ محصول اسپانیا

✅ حاوی عصاره قهوه سبز

✅ کاملا گیاهی

✅ بدون عوارض جانبی

✅ دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا ( FDA)

✅ دارای تاییدیه GMP ( تضمین کننده شرایط خوب و بهداشتی تولید محصول)

✅ کاهش وزن بین ۴ تا ۱۵ کیلوگرم در یک دوره مصرف

فواید مصرف قرص لاغری گلدن کافی

✅ کاهش وزن و لاغری

✅ کنترل اشتها

✅ چربی سوزی و کاهش توده های چربی بدون نیاز به ورزش

✅ تاثیر گذاری سریع

✅ افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن

✅ کاهش چربی خون

✅ کاهش قند خون و کمک به کنترل دیابت

✅ جلوگیری از ایجاد سلول های چربی جدید

✅ بهبود عملکرد سیستم گوارشی

✅ دارای خواص آنتی اکسیدانی و جلوگیری از سرطان و پیری زود رس

قهوه سبز ، اصلی ترین ترکیب قرص لاغری گلدن کافی چیست؟

قهوه سبز به دانه های قهوه ای گفته می شود که هنوز بو داده نشده و حرارت ندیده اند. به همین دلیل از نظر ساختاری و ترکیباتی شباهت زیادی با قهوه های معمولی دارد. دانه های قهوه دارای ترکیباتی به نام اسید کلروژنیک می باشند که از خود خواص آنتی اکسیدانی نشان می دهد و باعث کاهش فشار خون و وزن بدن می گردد.

حرارت دادن دانه های قهوه باعث کاهش مقدار اسید کلروژنیک موجود در آن می گردد. به همین دلیل نوشیدن قهوه سبز اثرات بیشتری نسبت به قهوه های معمولی در بدن می گذارد.

اسید کلروژنیک یک ماده طبیعی ست که به کاهش جذب کربوهیدرات در دستگاه گوارش انسان کمک می کند. به همین دلیل در کاهش قند خون و تولید انسولین موثر واقع می شود. هم چنین بعضی از مطالعات آزمایشگاهی توان اسید کلروژنیک را در کاهش جذب چربی و ذخیره آن در بدن نشان می دهند.

آیا مصرف چای سبز باعث لاغری می شود؟

همان طور که گفته شد اسید کلروژنیک و آنتی اکسیدان های موجود در قهوه سبز به تنظیم قند خون کمک می کند. این فرآیند باعث جلوگیری از تولید سلول های چربی جدید در خون می گردد. پایین آمدن چربی خون به مرور باعث کاهش وزن و لاغری در شخص مصرف کننده می گردد.

در تحقیقی در مجله فرانسوی بررسی بر روی دو گروه از شرکت کنندگان برای بررسی خواص قهوه سبز انجام شد. به گروه اول روزانه ۴۰۰ میلی گرم عصاره قهوه سبز بدون کافین داده شد. در حالی که در گروه دوم از یک دارونما استفاده کردند. بعد از ۶۰ روز شرکت کنندگانی که از عصاره دانه قهوه سبز استفاده کرده بودند حدود ۶ درصد از وزن خود را از دست داده بوند. در حالی که چنین تاثیری در گروه دیگر وجود نداشت.

این تنها نمونه ای از تحقیقات انجام شده بر روی خواص قهوه سبز می باشد که اثرگذاری آن را اثبات می کند.

درباره قهوه سبز، اصلی ترین ترکیب قرص گلدن کافی چه چیزهایی باید بدانیم؟

✅ قهوه سبز به کاهش وزن کمک می کند

تحقیقات انجام شده نشان میئ دهد که مصرف قهوه سبز باعث کاهش وزن و چربی خون می شوند و درمانی برای چربی های انباشته شده در کبد می باشد. تاثیرات مثبت قهوه سبز در کاهش وزن به اسید کلروژنیک و اسید کافئیک داخل آن بر می گردد. این اسیدها برای سیستم گوارشی مناسب هستند و با افزایش سوخت و ساز بدنی باعث کاهش وزن می گردد.

✅ قهوه سبز باعث کاهش فشار خون می شود

علاوه بر تاثیر مثبت قهوه سبز در کاهش وزن و چربی سوزی، نقش دیگر اسید کلروژنیک کاهش فشار خون می باشد. طبق بررسی های انجام شده مصرف روزانه ۱۴۰ میلی گرم از مکمل های حاوی قهوه سبز فشار خون را کاهش می دهد. این مقدار مصرف قهوه سبز فاقد عوارض جانبی است و یکی از سالم ترین راه های کاهش فشار خون به حساب می آید.

البته افرادی که از بیماری های قلبی رنج می برند برای مصرف قهوه سبز و مکمل های آن باید با پزشک خود مشورت کنند.

✅ مصرف قهوه سبز خلق و خوی شما را بهتر می کند

اسید کلروژنیک به عنوان اصلی ترین ترکیب قهوه سبز تاثیرات مثبتی بر روی خلق و خوی شخص و عملکرد مثبت مغز او می گذارد. طبق تحقیقات انجام شده کافئین موجود در قهوه زمان واکنش، هوشیاری، حافظه، تمرکز، مقاومت در برابر خستگی و دیگر عوامل ادراکی را بهبود می بخشد. این فرآیند می تواند یک ویژگی بسیار مثبت در کاهش وزن با قرص لاغری گلدن کافی باشد.

✅ سیستم ایمنی شما را تقویت می کند

مصرف قهوه سبز تاثیر فوق العاده ای بر تقویت سیستم ایمنی دارد. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در قهوه سبز با فعالیت مولکول های رادیکال آزاد مبارزه می کند. این فرآیند باعث از بین رفتن تمام عناصر سمی و مخرب می شود؛ تیرگی و آکنه های پوستی را درمان می کند و علائم پیری و چین و چروک ها را از بین می برد.

✅ انرژی بدن شما با قهوه سبز بالاتر است

از خواص قهوه سبز داشتن کافئین زیاد است. بنابراین مصرف آن ( قرص لاغری گلدن کافی) می تواند انرژی شما را چند برابر کند و شما را در طول روز فعال و سرحال نگه دارد. کافئین به عنوان یک ماده فعال در قهوه سبز بر روی عملکرد آدنوزین اثر می گذارد. آدنوزین یک ترکیب شیمایی است که به مغز پیام خستگی و خواب آلودگی را می دهد. زمانی که شما از خواب بیدار می شوید ترشح این ماده در بدن شروع شده و در حین انجام فعالیت های روزانه ادامه پیدا می کند. تا زمانی که در اواخر روز احساس خستگی و خواب آلودگی پیدا می کند.

کافئین دارای ساختاری شبیه آدنوزین می باشد و با اتصال به جایگاه های مخصوص آن در مغز، از عملکرد آدنوزین جلوگیری می کند. در نتیجه بدن شما بدون احساس خستگی به فعالیت های خود ادامه می دهد که این به معنای افزایش سطح انرژی بدن می باشد. افزایش سطح انرژی بدن باعث افزایش متابولیسم و بهبود ۱۲درصدی فعالیت های فیزیکی مانند ورزش کردن می شود. این فرآیند برابر است با مصرف انرژی بیشتر در بدن و لاغر شدن.

✅ قهوه سبز به صورت طبیعی سم زدایی می کند

عصاره قهوه سبز یک دیتاکس طبیعی می باشد. زیرا کبد را از مواد سمی، آلوده، کلسترول بد، چربی های زیاد و … پاک می کند. وقتی کبد سم زدایی شود عملکرد آن بهتر شده ، متابولیسم سریع تر و سلامت کلی بدن بهبود پیدا می کند.

✅ قرص گلدن کافی خون در بدن بهتر گردش پیدا می کند

فشار خون بسیار بالا، علاوه بر اینکه عامل بسیاری از بیماری های انسان می باشد باعث بروز سکته مغزی، نارسایی قلبی، نارسایی مزمن کلیه و … می گردد. اما محققان فهمیده اند که در قهوه سبز ترکیب فعالی وجود دارد که مانند آسپرین عمل می کند. این آسپرین طبیعی اثر مثبتی بر روی رگ های خونی می گذارد و از تجمع پلاکت ها جلوگیری می کند. در نتیجه رگ های بدن سفت نمی شوند و جریان خون در سراسر بدن تا حد زیادی بهبود پیدا می کند.

✅ گلدن کافی و کاهش کلسترول های بد

یکی از مشهودترین اثرات مصرف قهوه سبز در کاهش کلسترول بدن می باشد. کلسترول بد یا همان LDL عامل اصلی برای آسیب پذیر کردن ما در برابر اختلالات تهدید کننده قلبی عروقی مانند توقف ناگهانی قلب و سکته قلبی می باشد. این در حالی ست که مطالعات بسیاری بر روی این خاصیت قهوه سبز انجام شده و همگی نشان می دهد که مصرف قهوه سبز می تواند ما را از این عارضه حفظ کند.

✅ مصرف قهوه سبز اشتها را کم می کند

مصرف قهوه سبز می تواند راه خوبی برای از بین بردن گرسنگی های گاه و بیگاه و سوزش معده شما باشد. قهوه سبز می تواند نقش سرکوب کنندگی اشتها را برای شما بازی کند، هوس شدید غذا را کنترل کند و جلوی پرخوری های شما را بگیرد.

بنابراین بدن شما فرصت پیدا می کند چربی های ذخیره شده خود را بسوزاند و شما از شر اضافه وزن و چربی های بدن تان خلاص شوید. به همین مصرف قرص لاغری گلدن کافی یک روش تاثیرگذار برای کاهش وزن شما می باشد.

✅ مصرف قهوه سبز چربی های اضافه را می سوزاند

دانه های قهوه سبز حاوی مقدار زیادی کتانجک می باشد. کتانجک نوعی گیاه دریایی ست که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای بدن می باشد و به حفظ سطوح مواد مغذی در بدن کمک می کند. در یک کلام و به طور خلاصه با بالا بدن متابولیسم، چربی ها و کالری های زیاد بدن را می سوزاند.

✅ افزایش متابولیسم، قهوه سبز و قرص گلدن کافی

خاصیت اسید کلروژنیک در دانه های قهوه سبز باعث افزایش متابولیسم بدن می گردد. این ماده شیمیایی میزان متابولیسم پایه BMR را در بدن تا حد زیادی افزایش می دهد و از آزاد شدن بیش از حد گلوکز از کبد در خون جلوگیری می کند.

بدن ما به علت کمبود گلوکز شروع به سوزاندن ذخیره سلول های چربی در خون می کند تا بتواند گلوکز مورد نیاز خود را تامین کند. بنابر این دانه های قهوه سبز که در قرص لاغری گلدن کافی نیز وجود دارند می توانند قابلیت سوختن چربی را بالا ببرند و کمک به کاهش وزن کنند.

✅ قهوه سبز سرشار از آنتی اکسیدان است

قهوه سبز سرشار از آنتی اکسیدان هستند و به همین دلیل خاصیت ضد سرطانی را می توان از ویژگی های قهوه سبز به شمار آورد. آنتی اکسیدان ها تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد بر بدن را کاهش می دهند و این گونه تاثیرات مهمی بر روی سلامت ما دارند. مطالعات زیادی انجام شده است که نشان می دهد قهوه سبز و فرآوری نشده حاوی اسید کلوژنیک صد در صد خالص می باشد. این ماده شیمیایی طبیعی دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد. سطح گلوکز را در شریان های خونی پایین می آورد و از اسیب دیدن سلول های پوستی جلوگیری می کند.

سایر ترکیبات قرص لاغری گلدن کافی و خواص آن ها

عصاره تخم کاسیا

عصاره کاسیا عموما با خواص بی نظیر آن برای پاکسازی کبد شناخته می شود. مصرف عصاره آن در از بین بردن چربی های کبد، نارسایی های آن و هم چنین تنظیم آنزیم های کبد نقش مهمی دارد. مصرف عصاره کاسیا به صورت منظم در از بین بردن سنگ کیسه صفرا، مشکلات پوستی، سنگ کلیه ، التهاب پروستات و بسیاری مشکلات دیگر مفید می باشد.

عصاره گیاه کاسیا یک راه طبیعی برای کاهش کلسترول خون و پاکسازی بدن است. به همین دلیل ترکیب آن در قرص لاغری گلدن کافی، سلامت بیشتر بدن شما را تضمین می کند.

عصاره هفت بند

علف هفت بند گیاهی یک ساله می باشد که دارای ساقه ای خوابیده با طول ۵۰ سانتی متر است. برگ های ریز، نوک تیز و گلهای کوچک و بزرگ صورتی رنگ دارد. در مقابل عوامل خارجی مقاوم است و در اکثر نواحی آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا می روید.

این گیاه سرشار از ترکیبات فعال می باشد که برای بدن مفید است. طبع گرم و خشکی دارد و متابولیسم بدن را افزایش می دهد. برای رفع اسهال، کاهش تب، آسم و بیماری های تنفسی، درمان دردهای معده، دفع سنگ کلیه و مثانه و … مفید است.

مصرف این گیاه دارویی باعث کاهش قند خون، چربی های بد بدن و بهبود یافتن سیستم گوارشی می شود. در نتیجه می تواند تاثیر مثبتی در کاهش وزن بدن داشته باشد.

جوانه کنار

کنار دارای فیبر گیاهی می باشد که برای کاهش اشتها، بهبود عملکرد روده ها، افزایش باکتری های روده و … موثر است. به علت کالری کم نیز گزینه مناسبی برای رژیم های غذایی محسوب می شود.

به دلیل وجود مقدار زیاد ویتامین A در کنار، مصرف آن باعث افزایش حساسیت سلول های بدن به انسولین می شود. ویتامین A از طریق فعال کردن گیرنده های انسولین و پروتئین تیروزین فسفاتاز B1 حساسیت به انسولین را افزایش می دهد که نقش مثبتی در کاهش قند خون و کنترل دیابت دارد.

میوه کنار هم چنین دارای پروتئین گیاهی می باشد که می تواند شما را تا مدت زمان بیشتری سیر نگه دارد. این خواص در کنار هم، کنار را به یک گزینه مناسب برای استفاده در قرص لاغری گلدن کافی تبدیل کرده است.

روش مصرف قرص لاغری گلدن کافی

✅ روزانه یک عدد قرص لاغری گلدن کافی، به صورت ناشتا، نیم ساعت پیش از صبحانه با دو لیوان آب میل شود.

✅ مصرف میزان کافی آب ( ۸ لیوان آب یا بیشتر در روز) به بهبود عملکرد این قرص لاغری کمک می کند.

✅ اگر چه کاهش وزن با قرص لاغری گلدن کافی نیاز به رژیم و ورزش ندارد؛ اما بهره گیری از آن در کنار مصرف گلدن کافی باعث نتیجه گیری بهتر می شود.

موارد منع مصرف قرص گلدن کافی

✅ افرادی که فشار خون بالا دارند

✅ افرادی که از تپش قلب نامنظم رنج می برند

✅ کسانی که زیر ۱۶ سال و بالای ۶۰ سال سن دارند

✅ خانم های باردار و شیرده

عوارض جانبی مصرف قرص لاغری گلدن کافی

با توجه به گیاهی بودن قرص لاغری گلدن کافی عوارض جانبی متوجه شخص مصرف کننده نمی باشد. اما با توجه با بالا بودن ترکیبت فعال موجود در این قرص لاغری امکان بروز علائم زیر در افراد می باشد:

بی خوابی

تپش قلب

کاهش فشار خون

این علائم موقتی بوده و بین ۳ تا ۷ روز پس از شروع مصرف از بین می رود.

قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت: سلامتی بیشتر، زندگی طولانی تر، کمری باریک تر

قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. قرص لاغری کرن بری تولید کشور هلند و حاوی عصاره میوه کرن بری می باشد. کرن بری سالهاست که به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی خود در جوامع پزشکی استفاده می شود. اما چند سالی است به دلیل خاصیت کاهش دهنده وزن و لاغری، برای استفاده در مکمل های کاهش وزن محبوب شده است.

این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و مواد معدنی می باشد که برای بدن بسیار مفید است و شما را از پیری زود رس و بسیاری بیماری ها نجات می دهد. مصرف کرن بری به دلیل داشتن مقدار فیبر بالا می تواند اشتهای شما را کاهش دهد و سیستم گوارشی تان را تقویت کند تا فرآیند هضم و دفع سریع تر انجام شود. این فرآیندها همگی می تواند منجر به کاهش کالری دریافتی شما که اولین و مهم ترین گام کاهش وزن است منجر شود.

این میوه های کوچک به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان در متابولیسم بدن و سوخت و ساز چربی های بدن نیز نقش مهمی دارند. استفاده از قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت به عنوان یک داروی لاغری کاملا گیاهی به شما امکان می دهد در کم ترین زمان و بی خطرترین روش ممکن کاهش وزنی معادل ۳ تا ۱۰ کیلوگرم در یک دوره مصرف داشته باشید.

ویژگی های قرص لاغری کرن بری

✅ تولید کشور هلند

✅ دارو به شکل کپسول

✅ کاهش وزن بین ۳ تا ۱۰ کیلوگرم در یک دوره مصرف

✅ کاملا گیاهی

✅ کاهش دهنده اشتهای قوی

✅ حاوی ۳۰ عدد

✅ بدون نیاز به ورزش و رژیم غذایی

فواید مصرف قرص لاغری کرن بری سوپر اسمارت

✅ کاهش وزن

✅ کاهش توده های چربی در سراسر بدن

✅ افزایش سلامت قلب

✅ کنترل دیابت

✅ پاکسازی بدن

✅ سرشار از خواص آنتی اکسیدان و آنتی باکتریالی

✅ مفید برای پوست و مو

✅ کاهش تری گلیسرید کلسترول خون

✅ تقویت سیستم ایمنی بدن

✅ بهبود عملکرد کلی بدن

خواص کرن بری به عنوان اصلی ترین ترکیب قرص لاغری

کرن بری یا زغال اخته عموما با فواید خود برای سلامت دستگاه اداراری شناخته می شد. اما مطالعاتی ک اخیرا انجام شده است نشان می دهد این توت های کوچک فوایدی بسیار بیش تر از آنچه که فکرش را می کردم دارند.

در یک تحقیق چهارساله از مرکز تحقیقیات بیماری و بررسی تغذیه ای انجام شد و نشان داد کسانی که به طور مرتب آب کرن بری مصرف می کنند:

✅ دارای وزن طبیعی

✅ دور کمر کم تر

✅ قلب سالم تر

هستند. بد نیست ما نیز با این میوه های کوچک بیشتر آشنا شویم.

✅ کرن بری غنی از پلی فنول ها

کرن بری سرشاز از پلی فنول های طبیعی است. میزان پلی فنول های موجود در کرن بری حتی بیش تر از میوه هایی مانند سیب، انگور و گیلاس است. پلی فنول ها ترکیبات گیاهی هستند که می تواند مانند آنتی اکسیدان در بدن عمل کرده و رادیکال های آزاد را که باعث آسیب رسانی ب سلولهای بدن و بروز سرطان و بیماری های دیگر می شوند را ختثی کنند.

مصرف منظم پلی فنول ها باعث هضم غذا و افزایش سلامت مغز می شود. هم چنین در برابر بیماری های مختلفی مانند دیابت نوع دو و بیماری های قلبی از بدن مراقبت می کند.

✅ کرن بری منبع آنتی اکسیدانی

کرن بری در مقایسه با تمامی سبزیحات و میوه هایی مانند توت فرنگی، اسفناج، کلم بروکلی و گیلاس دارای بیشترین میزان آنتی اکسیدان می باشد. یک فنجان کرن بری دارای ۸۹۸۳ واحد خاصیت آنتی اکسیدانی است.

✅ رادیکال های آزاد که در طی فرآیندهای طبیعی بدن ساخته می شود در عین حال که برای بدن مفید هستند اما می توانند باعث اکسیداسیون سلول های مختلف شوند. که نتیجه آن بروز سرطان، پیری زود رس، از بین رفتن شادابی پوست و بروز چین و چروک و … می باشد.

✅ ترکیبات آنتی اکسیدانی می توانند فرآیند اکسایش این مولکول های آزاد را مهار کنند.

✅ روند پیری در پوست، بافت های بدن، چشم ها و … را به تاخیر بیندازند.

✅ برای داشتن پوست سالم تر به شما کمک کنند.

✅ سم زدایی را بدن افزایش دهند.

✅ از حملات قلبی و بروز سکته جلوگیری کنند.

✅ مانع از مشکلات شناختی مانند آلزایمر شوند.

✅ و بسیاری موارد دیگر

✅ جلوگیری از عفونت دستگاه ادراری

کرن بری عموما با نقش خود برای جلوگیری از عفونت دستگاه ادراری شناخته می شود. سطح بالای پروآنتوسیانیدین موجود در کرن بری باعث چسبندگی کم تر برخی باکتری ها به دیواره های دستگاه ادارای می شود و در نتیجه با عفونت های آن مبارزه می کند.

✅ قرص لاغری کرن بری و کمک به کاهش وزن

عصاره کرن بری دارای اثر امولسیون بر روی چربی های رسوب شده در بدن است که می تواند به شما برای رسیدن به اندام دلخواه کمک کند.

کرن بری سرشار از فیبرهای خوراکی اما غیر قابل هضم می باشد. فیبرها در معده هضم نمی شوند و به همین دلیل مدت زمان بیشتری در آن حضور دارند. در نتیجه فیبرهای موجود در کرن بری باعث خواهند شد تا مدت طولانی تری احساس سیری بکنید و تمایلی برای خوردن غذا نداشته باشید.

این فیبرها در معده هضم نمی شوند. در نتیجه بدن مقدار انرژی بیشتر از آنچه که از مصرف فیبر به دست می آورد برای هضم آن صرف می کند. پس می توان به کرن بری خاصیت چربی سوزی را نیز نسبت داد. علاوه بر این، کرن بری حاوی مقدار زیادی مواد معدنی و ویتامین از جمله پتاسیم می باشد.

پتاسیم نقش سازنده ای در متابولیسم بدن و واکنش هایی که در آن انجام می شود دارد. وجود پتاسیم در کرن بری باعث می شود سوخت و ساز بدن شدت بگیرید و کالری بیشتری در بدن مصرف گردد. هم چنین باید اشاره کرد پتاسیم یکی از اجزای لازم برای هورمون ها و واکنش هایی است که با تجزیه چربی های بدن سر و کار دارند.

✅ افزایش سلامت دهان و دندان

مصرف کرن بری از اتصال باکتری های مضر به لثه و دندان جلوگیری می کند و نقش مهمی در کاستن بیماری های دهان و دندان دارد. مصرف مداوم کرن بری به شما در داشتن دندان های سالم و زیبا کمک می کند.

✅ افزایش سلامت قلب

طبق گزارش ها و آزامایشات انجام شده مصرف کرن بری می تواند تا ۱۰ درصد سطح کلسترول خوب بدن ( HDL) را افزایش دهد. این در حالی ست که تاثیر مثبت آن بر کاهش کلسترول و چربی های مضر بدن اثبات شده است.

پلی فنول های موجود در کرن بری از تجمع پلاکت ها جلوگیری می کند؛ فشار خون را کاهش داده و از بیماری های قلبی جلوگیری می کند. آنتی سیانین و پرو آنتی سیانین موجود در کرن بری از ناراحتی های قلبی پیشگیری می کند. هم چنین می تواند سطح هموسیستئین را در خون کاهش دهد که منجر به کاهش خطر التهاب رگ های خونی می شود.

قرص لاغری یونیک اسلیم: بی دردسر خوش اندام شوید

https://paktanteb.com/product/unique-slim/

قرص لاغری یونیک اسلیم از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این محصول تولید کشور کانادا و حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند لوتوس، تخم کاسنی، زیره، گلوکومنان و هم چنین کافئین و اورلیستات می باشد.

ترکیبات به کار رفته در این قرص لاغری باعث کاهش اشتهای قوی و پرکننده حجم معده می باشد. علاوه بر مکانیزم افزایش متابولیسم و چربی سوزی، بر روی متابولیسم چربی ها اثر گذاشته و از هضم و جذب شدن آن در بدن جلوگیری به عمل می آید.

استفاده از قرص لاغری یونیک بدون نیاز به استفاده از رژیم غذایی خاص و ورزش می تواند برای رسیدن به وزن ایده آل به شما کمک کند و کاهش وزنی معادل ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک روش بی ضرر به شما هدیه دهد.

ویژگی های قرص لاغری یونیک اسلیم Uniqe slim

✅ محصول کانادا

✅ کاملا گیاهی

✅ به صورت کپسول

✅ حاوی ۳۰ عدد

✅ دارای کد ریجستری و هولوگرام برای تضمین اصالت کالا

✅ کاهش اشتها و چربی سوزی قوی

✅ کاهش وزن بین ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف

✅ کاهش توده های چربی در سراسر بدن به خصوص شکم و پهلوها

مزایای مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم

✅ کاهش اشتها

✅ افزایش متابولیسم بدن

✅ بهبود سیستم گوارشی

✅ مفید برای قلب

✅ کاهش فشار خون

✅ مفید برای کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و تری گلیسیرید

✅ مفید برای کبد

✅ پاکسازی بدن

✅ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف

✅ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

✅ ضد سرطان

✅ مفید برای پوست

ترکیبات قرص لاغری یونیک اسلیم

قرص لاغری یونیک اسلیم یک قرص کاملا گیاهی می باشد. فرمول بندی این قرص لاغری بر اساس طب سنتی و آزمایش های پژوهشی و پزشکی انجام شده می باشد. ترکیبات و دوز استفاده شده در این قرص لاغری در آزمایشگاه های این شرکت بررسی شده است. به گونه ای که هم اثر بخشی مطلوبی داشته باشند و هم میزان دوز به کار رفته در آن کاملا بی خطر باشد.

در ادامه با خواص هر یک از اجزای قرص لاغری یونیک اسلیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

✅ خواص عصاره نارنج تلخ در یونیک اسلیم

نارنج یکی از مرکبات محبوب در بین ایرانیان برای مصرف غذایی است. اما جدا از طعم خوب نارنج، این میوه دارای آلکالوییدهایی مانند سینفرین و اکتوپامین می باشد که اثر بخشی مثبتی بر روی کاهش وزن از خود نشان داده اند.

سینفرین یکی از ترکیباتی ست که عموما در بین مرکبات مانند نارنج پیدا می شود و به دلیل افزایش نرخ متابولیک بدن شناخته شده است. سینفرین به آزاد شدن سلول های چربی در داخل جریان خون و افزایش متابولیسم بدن کمک می کند. در نتیجه باعث می شود سرعت عملکرد بدن بیش از حد معمول شده و بدن بتواند در مدت زمان یکسان انرژی بیشتری بسوزاند.

اکتوپامین نیز از دیگر ترکیبات فعال مرکبات می باشد که باعث افزایش سروتونین در مغز و تحریک اعصاب مغز می شود. هورمون سروتونین به عنوان هورمون شادی شناخته می شود و باعث افزایش متابولیسم بدن می گردد.

آرامش بخشی و جلوگیری از پرخوری های عصبی، از بین بردن دردهای معده، رفلاکس و یبوست از دیگر خواص این میوه می باشد که می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

✅ خواص زیره برای لاغری در یونیک اسلیم

زیره یکی از مهم ترین ادویه ها و داروهای گیاهی مورد استفاده در طب سنتی می باشد. زیره دارای طبیعت گرم است و متابولیسم بدن را افزایش می دهد. مصرف زیره همراه با وعده های غذایی سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. هضم و گوارش غذا را بهبود می دهد و کالری بیشتری را در بدن می سوزاند. این پارامترها در کنار هم در نهایت منجر به لاغری و کاهش وزن شما در یک روش سالم می گردد.

علاوه بر این ترکیب شیمیایی فعالی به نام تیموکینون در زیره موجود می باشد که دارای نقش آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بالایی است و باعث کاهش وزن می گردد. این ترکیب حساسیت سلول های بدن را برای پاسخ به گلوکز افزایش می دهد و قند خون را کاهش می دهد. هم چنین به دلیل داشتن مقادیر بالای فیبر خوراکی، رشد باکتری های مفید روده را افزایش می هد و یبوست را از بین می برد.

✅ خواص تخم کاسنی در قرص لاغری یونیک اسلیم

کاسنی عموما با خواص منحصر به فرد خود برای پاکسازی کبدی شناخته می شود. به همین دلیل مصرف آن در دوره های کاهش وزن برای حفظ سلامت کلیه و کبد، برای داشتن یک رژیم سالم و بدون آسیب بسیار مفید و حتی الزامی است.

علاوه بر این، تخم کاسنی حاوی ترکیبات فعالی می باشد که بر ترشح هورمون گرلین در بدن اثر گذاشته و سطح آن را پایین می آورد. هورمون گرلین به عنوان هورمون گرسنگی شناخته می شود. این هورمون غالبا توسط معده و به مقدار کم تر توسط روده کوچک، پانکراس و مغز ترشح می شود و باعث تحریک اشتها می گردد.

تخم کاسنی از ترشح هورمون گرلین در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش اشتها و افزایش احساس سیری در بدن می شود که می تواند مقدار کالری دریافتی شما را افزایش دهد.

هم چنین تخم کاسنی دارای مقادیر بالایی از فیبرهای خوراکی است که باعث تقویت روده و سیستم گوارشی می باشد. فیبرهای خوراکی رشد باکتری های مفید روده را افزایش داده و مدت زمان جذب و دفع مواد غذایی را کاهش می دهد ( جلوگیری از یبوست). در نتیجه مواد غذایی با سرعت بیشتری از بدن خارج شده و مقدار کالری کم تری می تواند از طریق روده ها جذب بدن گردد.

✅ خواص برگ لوتوس ( نیلوفر آبی)

لوتوس هندی که به گل نیلوفر آبی نیز شناخته می شود بومی کشورهای هند و ویتنام است که خواص فوق العاده درمانی دارد. در گذشته از لوتوس به عنوان درمانی برای تب، اسهال، آفتاب زدگی، تقویت قلب، درمان خون ریزی و هم چنین بی خوابی و سرطان استفاده می شده است.

لوتوس هندی دارای مقادیر زیادی فیبر محلول می بشد که برای بهبود عملکرد سیستم گوارشی و جلوگیری از یبوست مفید است. مصرف لوتوس هندی در رژیم های غذایی باعث احساس سیری و کاهش اشتها می شود.

در نتیجه این پارامترها شما غذای کمتری مصرف می کنید و همان مقدار غذای مصرف شده هم به سرعت هضم و از بدن دفع می شود که باعث می شود بدن کالری کم تری جذب کند. جذب کالری دریافتی در هر وعده غذایی یکی از مهم ترین اصول لاغری و کاهش وزن می باشد.

✅ لاغری یونیک اسلیم با خواص گلوکومنان

گلوکومنان به فیبر استخراج شده از ریشه های گیاه کنجاک گفته می شود. که دارای اثربخشی زیادی در زمینه کاهش وزن می باشد.

کنجاک یک گیاهی بومی جنگل های جنوب شرقی آسیا می باشد که دارای خواص بیشمار و کاربرد فراوان در طب سنتی چینی می باشد. اما بیشترین توجهات نسبت به این گیاه به دلیل ریشه آن می باشد. فیبر استخراج شده از گیاه کنجاک ( گلوکومنان) وقتی با آب مخلوط می شود ماده ای ژل مانند ایجاد می کند که باعث افزایش ضخامت و حجم آن می گردد.

زمانی که گلوکومنان را قبل از خوردن غذا، همراه با آب می خورید در معده شما منبسط شده و حجم زیادی را اشغال می کند. در نتیجه حسگرهای سیری معده شما، در هنگام خوردن غذا سریع تحریک شده و پیام سیری به مغز ارسال می کند که باعث می شود میزان کالری دریافتی شما در هر وعده غذایی به شدت کاهش پیدا کند.

✅ اثر اورلیستات بر لاغری و کاهش وزن

اورلیستات نوعی ترکیب شیمایی می باشد که به عنوان مهار کننده چربی ها شناخته می شود. اورلیستات می تواند چربی هایی که می خورید را مسدود کرده و مانع از جذب آن در بدن شود. به همین دلیل در بین داروهای کاهش وزن استفاده فراوانی می شود.

این ترکیب مهار کننده قوی آنزیم های هضم و جذب چربی یعنی لیپاز می باشد. در نتیجه با مصرف اورلیستات چربی های مصرفی گوارش نمی شود و از بدن دفع می گردد. این ویژگی باعث کاهش کالری دریافتی و لاغری می گردد.

✅ اثر کافئین در قرص یونیک اسلیم

کافئین یکی از ترکیبات اصلی قهوه، چای سبز و نوشیدنی های انرژی زا می باشد که با اثر انرژی بخشی و سرحالی آن شناخته می شود. مصرف کافئین باعث جلوگیری از فعالیت آدنوزین در بدن می گردد.

آدنوزین یک نوع ترکیب شیمایی فعال در بدن است که با میزان انرژی بدن و خستگی در ارتباط است. زمانی که از خواب بیدار می شوید آدنوزین شروع به ترشح می شود. در اواخر روز بعد از فعالیت های روزانه میزان آدنوزین در بدن افزایش پیدا کرده و پیام خستگی و خواب آلودگی را به مغز می دهد.

مصرف کافئین از تولید و فعالیت آدنوزین در بدن جلوگیری می کند. در نتیجه شما احساس خستگی نخواهید کرد و با انرژی بیشتری به کارهای روزمره خود می پردازید. در نهایت این فرآیند باعث افزایش متابولیسم، سوخت و ساز و چربی سوزی می گردد. مصرف کافئین باعث بهبود ۱۲ درصدی فعالیت های فیزیکی مانند ورزش کردن، پیاده روی و …. می شود.

روش مصرف قرص یونیک اسلیم

براس کاهش وزن با کمک قرص لاغری یونیک اسلیم، هر روز یک عدد قرص را نیم ساعت قبل از صبحانه به صورت ناشتا با دو لیوان آب میل کنید.

افزایش مصرف آب در طول مصرف قرص لاغری یونیک اسلیم به بهبود عملکرد آن کمک می کند.

برای جلوگیری از کمبود ویتامین در بدن به دلیل کاهش اشتها و غذای مصرفی، استفاده از قرص های مولتی ویتامین روزانه توصیه می شود.

حداقل ۲ ساعت بین مصرف قرص لاغری یونیک و سایر داروها فاصله ایجاد کنید.

عوارض جانبی قرص لاغری یونیک اسلیم

با توجه به گیاهی بودن قرص لاغری یونیک اسلیم، عوارض جانبی خاصی متوجه شخص مصرف کننده نمی باشد. با توجه به وجود کافئین در قرص لاغری یونیک اسلیم، احتمال بی خوابی، بالا رفتن ضربان قلب و افزایش سطح انرژی وجود دارد.

این نشانه ها جای نگرانی ندارد و پس از هفته اول مصرف از بین خواهد رفت.

موارد عدم مصرف و احتیاط قرص یونیک اسلیم

اگر چه قرص یونیک اسلیم یک داروی کاملا گیاهی می باشد اما مانند هر داروی دیگری دارای محدودیت مصرف در گروهی از افراد حساس می باشد:

🔵 خانم های باردار و شیرده ( حتی با یک وعده شیر دهی در روز)

🔵 افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال

🔵 افراد دارای بیماری های قلبی

🔵 بیماران مبتلا به فشارخون خیلی بالا یا خیلی پایین

🔵 در صورت مصرف داروی خاص، قبل از استفاده قرص لاغری یونیک اسلیم با پزشک خود مشورت کنید.

قرص لاغری رزبری کتون: سبدی از میوه های ریز که معجزه می کند

قرص لاغری رزبری کتون یکی از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. این قرص تولید کشور انگلستان و حاوی عصاره رزبری کتون و چای سبز می باشد. ترکیبات فعال این قرص لاغری بر روی کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی اثر گذاشته و باعث کاهش وزنی معدل ۴ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف می گردد.

قرص لاغری رزبری کتون یک داروی کاملا گیاهی بوده که با بهبود عملکرد بدن مانند کارکرد صحیح سیستم گوارشی و افزایش سوخت و ساز بدن، در یک روش بدون عوارض جانبی کاهش وزن را به شما هدیه می دهد. داشتن خواص آنتی اکسیدانی، بهبود عملکرد قلب، کمک به کنترل دیابت، جوان سازی پوست و بسیاری موارد دیگر از خواص جانبی مصرف قرص لاغری رزبری کتون می باشد.

مشخصات کلی قرص لاغری رزبری کتون

✅ تولید کشور انگلستان

✅ بسته بندی به شکل کپسول

✅ حاوی سی عدد

✅ کاهش وزن بین ۴ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف

✅ دارای برچسب هولوگرام و کد ریجستری

✅ کاملا گیاهی

✅ بدون عوارض جانبی

ویژگی ها و خواص قرص لاغری رزبری کتون

✅ کاهش اشتها

✅ کاهش وزن و توده های چربی بدن

✅ افزایش سوخت و ساز بدن

✅ مفید برای پوست و جلوگیری از افتادگی و شل شدگی

✅ کاهش قند خون و جلوگیری از دیابت نوع ۲

✅ کاهش فشار خون و افزایش سلامت قلب

✅ دارای خواص آنتی باکتریالی

✅ دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطان

✅ مفید برای کبد

✅ بهبود سیستم گوارشی

✅ مفید برای غضروف سازی و مفاصل

ترکیبات قرص لاغری رزبری کتون

قرص لاغری رزبری کتون به عنوان یک قرص کاملا گیاهی حاوی ۲۵۰ میلی گرم عصاره رزبری کتون و هم چنین ۱۰۰ میلی گرم عصاره چای سبز ۵۰ درصد می باشد.

رزبری کتون یا تمشک کتون یکی از محبوب ترین مکمل های لاغری می باشد. رزبری کتون باعث تجزیه موثرتر چربی های بدن و در نتیجه چربی سوزی بهتر خواهد شد. کتون تمشک یک ماده شیمایی است که از تمشک گرفته شده و در موارد مختلف استفاده می شود. اگر چه میوه های دیگری نیز وجود دارند که حاوی عصاره کتون می باشند اما مقدار آن در رزبری یا تمشک بسیار بیشتر است. بد نیست بدانید که یک کیلوگرم تمشک تنها حاوی ۱ تا ۴ میلی گرم عصاره کتون می باشد.

اگر چه از رزبری کتون در محصولات آرایشی به عنوان طعم دهنده استفاده می شود اما کماکان مهم ترین کاربرد آن در مکمل های کاهش وزن از جمله قرص های لاغری می باشد.

چای سبز نیز از دیرباز یکی از محبوت ترین ترکیبات طبیعی و سالم برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام بوده است. تا کنون آزمایشات بسیاری بر روی اثرات مصرف چای سبز انجام شده است که تاثیر مثبت این ترکیب گیاهی را بر کاهش وزن نشان می دهد. چای سبز به دلیل داشتن مقدار فراوان کافئین، کاتچین و فنوئیل ها یک مکمل کاهش وزن خوب به شمار می رود.

رزبری کتون و چای سبز در قرص لاغری چگونه باعث کاهش وزن می شود؟

✅ رزبری کتون دارای ساختاری شبیه به سینفرین و کپسایین

سینفرین یکی از ترکیباتی است که در مرکبات پیدا می شود. این ترکیب به دلیل افزایش نرخ متابولیک بدن شناخته شده است. سینفرین به آزاد شدن سلول های چربی در داخل جریان خون و افزایش متابولیسم کمک می کند که به صورت کلی باعث می شود سرعت عملکرد بدن بیشتر از حد معمول شود و بدن بتواند انرژی ذخیره شده را بسوزاند. کپسایین نیز عمده ترین ترکیب اصلی فلفل قرمز می باشد که باعث ایجاد طعم تندی در آن شده است. این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد و بدن را از حمله و آسیب مولکول های رادیکال آزاد محافظت می کند. افزایش متابولیسم و سوخت ساز بدن نیز یکی از خواص مهم این ترکیب می باشد. تحقیقات نشان داده است که ساختار مولکولی رزبری کتون بسیار شبیه به این دو مولکول می باشد. به همین دلیل از کتون نیز انتظار می رود که خاصیت چربی سوزی داشته باشد.

✅ افزایش سطح هورمون آدیپونکتین با رزبری کتون

مصرف رزبری کتون باعث افزایش سطح هورمون آدیپونکتین به عنوان یک عامل افزایش دهنده متابولیسم و سوخت و ساز بدن می شود. آدیپونکتین یک هورمون پپتیدی است که در انسان ها از بافت چربی ترشح می شود و بر روی متابولیسم چربی و گلوکز اثر می گذارد. آدیپونکتین حساسیت کبد به انسولین را افزایش می دهد و باعث کاهش میزان خروجی گلوکز از کبد می شود. علاوه بر این افزایش سطح آدیپونکتین مصرف گلوکز را در عضلات افزایش می دهد و مانع از بالا رفتن قند خون می گردد.

✅ افزایش حساسیت به نوراپی نفرین

نوراپی نفرین یکی از مهم ترین ترکیبات شیمیایی در بدن است که می تواند هم به عنوان هورمون در بدن عمل کند و هم به عنوان پیام رسان عصبی در سیستم سمپاتیک. این هورمون باعث افزایش تپش قلب، انقباض رگ ها، انباساط راه های هوایی، افزایش جریان خون عضلات و مغز و کنترل استرس می شود. اما یکی از مهم ترین کاربردهای آن اثر گذاشتن بر توده های چربی و تنظیم سطح انرژی بدن می باشد. تحقیقات نشان داده است که مصرف رزبری کتون باعث افزایش حساسیت سلو ها به هورمون نوراپی نفرین می گردد که افزایش چربی سوزی و تجزیه چربی های بدن را به دنبال دارد.

✅ اثر کاتچین بر لاغری

کاتچین ها مشهورترین آنتی اکسیدان موجود در چای سبز می باشد. این ترکیبات باعث مهار آنزیم های گوارشی لیپاز می شوند. آنزیم گوارشی لیپاز مهم ترین ترکیب لازم برای هضم چربی های بدن می باشد. در نتیجه با جلوگیری از عملکرد این آنزیم مقدار زیادی از چربی های بدن هضم نمی شود و از بدن دفع می گردد. علاوه بر این کاتچین ها باعث افزایش ترشح هورمون آدیپونکتین که پیش از این توضیح دادیم نیز می گردد.

✅ اثر کافئین موجود در قرص لاغری رزبری کتون

کافئین بر تولید آدنوزین در بدن اثر گذاشته و مانع از عملکرد آن می شود. آدنوزین یک نوع ترکیبات شمیایی است که به عنوان انتقال دهنده عصبی عمل می کند. این ترکیب در متابولیسم بدن و مصرف انرژی اثر گذار است. بدن شما از زمانی که از خواب بیدار می شوید شروع به ترشح آدنوزین می کند. این آدنوزین باعث ایجاد خستگی و خواب آلودگی در بدن می گردد.

با جلوگیری از ترشح این ترکیب، بدن احساس خستگی و خواب آلودگی نخواهد داشت و شما در طول روز از انرژی بالاتری برخوردار هستید. این به معنی افزایش مصرف گلوکز در بدن، افزایش سوخت و ساز و چربی سوزی است.

علاوه بر این ترکیبات دیگر موجود در چای سبز مانند تئوبرمین و اسید کلروژنیک باعث کاهش جذب کربوهیدرات در سیستم گوارشی، افزایش متابولیسم چربی، کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید و هم چنین بهبود عملکرد هورمون های مرتبط با کاهش وزن می شوند.

نحوه مصرف قرص لاغری رزبری کتون

برای استفاده از خواص کاهش وزن قرص رزبری کتون، هر روز ناشتا، نیم ساعت قبل از صبحانه، یک عدد از آن را همراه ۲ لیوان آب میل کنید. نوشیدن زیاد آب در طول روز به عملکرد بهتر قرص لاغری رزبری کتون و چربی سوزی بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.

عوارض جانبی مصرف قرص لاغری رزبری کتون

قرص لاغری رزبری کتون یک داروی کاملا گیاهی است. اما با توجه به بالا بودن سطح بعضی از ترکیبات، انرژی بدن افزایش پیدا کرده و ممکن باعث بروز عوارض زیر گردد. لازم به ذکر است که این عوارض موقتی بوده و پس از هفته اول مصرف از بین می رود:

✅ خشکی دهان

✅ حالت تهوع

✅ افت فشار خون

✅ سرگیجه

✅ افزایش ضربان قلب و تپش قلب

قرص لاغری چیاسید: دانه های کوچکی که اثر بزرگ دارند

قرص لاغری چیاسید تولید کشور اسپانیا و از بهترین قرص های لاغری خارجی می باشد. چیاسید سال های طولانی ست که به عنوان یکی از بهترین مکمل های کاهش وزن استفاده می شود.

دانه های چیا منبع عالی برای ویتامین ها و مواد معدنی مختلف می باشد که برای سلامتی بسیار مفید است. چیاسید حاوی مقادیر بالای فیبر می باشد که منجر به بهبود سیستم گوارشی و هضم و دفع سریع غذا می گردد. اما چیاسید عموما با خاصیت جذب آب بالای خود شناخته می شود. این دانه ها قادرند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند. در نتیجه مصرف مقدار کم آن همراه با آب باعث پر شدن معده و احساس سیری خواهد شد. در نتیجه شما با یک روش کاملا سالم لاغر خواهید شد و به اندام دلخواه تان دست پیدا می کنید.

ویژگی های قرص لاغری چیاسید

✅ کاملا گیاهی

✅ دارو به شکل کپسول

✅ حاوی ۳۰ عدد

✅ محصول کشور اسپانیا

✅ کاهش دهنده اشتها

✅ کاهش وزن بین ۳ تا ۸ کیلوگرم در یک دوره مصرف

مزایای استفاده از قرص لاغری چیاسید

✅ کاهش وزن

✅ کاهش توده های چربی

✅ کاهش اشتهای قوی

✅ مفید برای پوست

✅ جلوگیری از ریزش مو

✅ کاهش سطح قند خون و کنترل دیابت

✅ کاهش کلسترول و تری گلیسیرید

✅ کمک به سلامت قلب

✅ جلوگیری از سرطان و پیری زودرس

خواص چیاسید به عنوان اصلی ترین ترکیب قرص لاغری

چیاسید، دانه های ریزی با قطر حدود یک میلی متر و بیضی شکل هستند که بومی آمریکای مرکزی بوده اما کم کم در سراسر جهان گسترش پیدا کرد. دانه های چیاسید رنگ های گوناگون دارند و می توانند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند. در ایران عموما با دانه های تخم ریحان و تخم شربتی اشتباه گرفته می شود. در حالی که دارای خواص متفاوت از آن ها می باشد.

چیاسید، امروزه به عنوان یکی از مهم ترین مکمل های گیاهی کاهش وزن شناخته می شود. به همین دلیل در قرص لاغری چیاسید از آن استفاده شده است. دانه های چیا، باعث اشتهای شما را به شدت کاهش می دهند و شما را تا مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارند. کنتلر قند خون، کاهش چربی خون، بهبود سیستم گوارشی، از بین بردن یبوست و نفخ نیز از دیگر پارامترهایی هستند که به شما در کاهش وزن کمک می کنند. با خواص این دانه های شگفت انگیز بیشتر آشنا شویم:

https://paktanteb.com/product/chia-seed/

✅ دانه های چیاسید، دانه هایی با کالری کم اما مواد مغذی فراوان

دانه های چیا سید دانه های سیاه و ریزی هستند که از گیاهی از تیره گیاه نعناع می باشد. دانه های چیاسید در گذشته به عنوان یک غذای مهم برای قبایل باستانی به شمار می رفت. در واقع دانه های چیاسید به دلیل توانایی شان در تامین انرژی پایدار مشهور شدند و نام چیا به معنی قدرت بر آنها گذاشته شد.

یک اونس چیاسید ( معادل ۲۸ گرم یا دو قاشق غذاخوری) حاوی مقادیر زیر است:

✅ ۱۳۷ کالری

✅ ۱ گرم کربوهیدرات قابل هضم

✅ فیبر: ۱۱ گرم

✅ پروتئین: ۴ گرم

✅ چربی: ۹ گرم ( که ۵ گرم آن مربوط به امگا ۳ می باشد)

✅ کلسیم: ۱۸ درصد

✅ منیزیم: ۳۰ درصد

✅ فسفر: ۲۷ درصد

✅ مقادیر بالایی از روی، ویتامین b3، پتاسیم، ویتامین B1, B2

✅ چیاسید منبع بالای فیبر

همان طور که گفتیم ۲۸ گرم چیاسید دارای ۱۲ گرم کربوهیدرات است. اما با این حال ۱۱ گرم از آن، از فیبر تشکیل شده است که توسط بدن هضم نمی شود. فیبر اگر چه از خانواده کربوهیدرات ها می شود اما باعث افزایش قند خون نمی شود و تاثیر آن بر سلامتی، بسیار متفاوت از کربوهیدرات های قابل هضم مانند نشاسته و شکر می باشد.

در نتیجه تنها یک گرم کربوهیدرات قابل هضم در هر اونس چیاسید وجود دارد که آن را به یک غذای کم کربوهیدرات تبدیل کرده است.

✅ کاهش اشتها

دانه های چیاسید به علت داشتن مقدار زیاد فیبر، ۱۰ تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب می کنند و به صوررت ژل مانند در می آیند. در نتیجه منبسط شده و حجم زیادی از معده شما را اشغال می کند.

حجم اشغل شده توسط چیاسید، باعث افزایش احساس سیری و کاهش اشتهای شما می شود. در نتیجه شما به طور خودکار کالری کمتری مصرف می کنید. علاوه بر این وجود فیبر در رژیم غذایی باعث افزایش باکتری های مفید روده می گردد که برای سلامتی بسیار مفید است. افزایش این باکتری ها به از بین بردن نفخ، یبوست و مشکلات گوارشی کمک کرده و غذا با سرعت بیشتری هضم و دفع می گردد. این فرآیند باعث می شود که بدن فرصت کافی برای جذب تمامی مواد غذایی شما را نداشته باشد و کالری کمتری در هر وعده غذایی جذب گردد.

✅ یک گوشت گیاهی

دانه های چیاسید حاوی ۱۴ درصد پروتئین می باشند که در مقایسه با سایر گیاهان مقدار زیادی است. مصرف بیشتر پروتئین در مقایسه با کربوهیدرات ها باعث احساس سیری بیشتر خواهد شد و در بین وعده های اصلی کمتر احساس گرسنگی خواهید کرد.

هم چنین این ترکیب گیاهی حاوی مقدار مناسبی اسید آمینه ضروری بدن می باشد که می تواند نیازهای بدن را تامین کند. مصرف زیاد پروتئین اشتها را کاهش می دهد و نشان می دهد که وسوسه شما به غذا خوردن را ۶۰ درصد و میل به خوردن میان وعده در شب را ۵۰ درصد کاهش می دهد.

✅ کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی

همان طور که گفتیم دانه های چیاسید سرشار از فیبر، پروتئین و امگا ۳ می باشد که می تواند خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. بررسی های آزمایشگاهی نشان داده اند که مصرف چیاسید می تواند باعث کاهش عوامل خطرزا مانند تری گلیسیرید، مقاومت به انسولین و چربی های شکمی را کاهش دهد. این عوامل همگی از پارامترهای موثر در بیماری های قلبی و سکته می باشند.

بررسی نتایج هم چنین افزایش میزان کلسترول خوب بدن که با HDL شناخته می شود را نشان می دهد. کاهش قابل توجه فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا به عنوان یک عامل خطرناک برای بیماری های قلبی نیز در مصرف چیاسید مشاهده شده است.

✅ دانه های چیاسید سرشار از آنتی اکسیدان هستند

چیاسید حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد. این آنتی اکسیدان ها از چربی های حساس بدن در مقابل فعالیت مولکول های رادیکال آزاد جلوگیری می کند. فعالیت رادیکال های آزاد می تواند به سلول های بدن آسیب برساند و منجر به پیری و بیماری هایی مانند سرطان گردد.

این در حالی ست که مصرف چیاسید می تواند از فعالیت این مولکول ها جلوگیری کند.

✅ چیاسید برای استخوان های محکم

دانه های چیاسید منبع مهمی از کلسیم، فسفر، منیزیم و پروتئین است که برای سلامت استخوان ها بسیار مفید است. میزان کلسیم در چیاسید حدود ۱۸ درصد می باشد که مقدار بیشتری از اکثر محصولات لبنی می باشد. در نتیجه چیاسید می تواند یک منبع کلسیمی خوب برای افرادی که از لبنیات مصرف نمی کنند باشد.

✅ کاهش قند خون و دیابت

افزایش موقت سطح قند خون بعد از ناشتا در صورتی که به صورت مداوم باشد می تواند تاثیر منفی بر روی سلامتی داشته باشد. همان طور که بالا بودن قند خون ناشتا به عنوان یک نشانه از دیابت نوع ۲ در نظر گرفته می شود.

این در حالی ست که مطالعات نشان می دهد مصرف چیاسید حساسیت به انسولین را افزایش می دهد و باعث کنترل قند خون و هم چنین تثبیت آن بعد از خوردن غذا می شود.

✅ کاهش التهابات مزمن بدن

التهابات پاسخ طبیعی بدن به عفونت و آسیب می شود. قرمز و متورم شدن پوست نمونه معمول این پاسخ می باشد. اگر چه التهابات بدنی به شما کمک می کند تا باکتری ها، ویروس و دیگر عوامل عفونی را درمان و آن را کاهش دهد اما گاهی نیز باعث آسیب رسانی می گردد.

این اتفاقات عموما در التهابات مزمن رخ می دهد که خطر بیماری های قلبی و سرطانی را افزایش می دهد. التهابات مزمن در اکثر مواقع علامت قابل مشاهده ای ندارد اما با اندازه گیری نشانگرهای التهابی در خون قابل ارزیابی است.

عادات ناسالم مانند ورزش نکردن، رژیم غذایی نامناسب و سیگار کشیدن باعث افزایش التهابات مزمن می شود. این در حالی ست که آزمایشات انجام شده نشان می دهد که مصرف چیاسید باعث کاهش پارامترهای التهابی در خون می شود.

✅ زیبا و سالم نگه داشتن پوست

چیاسید حاوی مقدار فراوان ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلف می باشد که برای پوست شما مفید می باشد. هم چنین به علت جذب بالای آب توسط این دانه ها، برای آب رسانی پوست بسیار مفید می باشد.

استفاده از دانه های چیاسید در رژیم غذایی و حتی به عنوان ماسک بدن باعث درمان آکنه، مرطوب نگه داشتن پوست، جوان سازی و کاهش چین و چروک های آن می باشد. هم چنین به دلیل وجود مقادیر بالای مواد معدنی در این دانه های کوچک از ریزش موهای شما جلوگیری می شود.

روش مصرف قرص لاغری چیاسید

برای بهره مندی از خواص این قرص لاغری روزی یک عدد قرص چیاسید را به صورت ناشتا، نیم ساعت قبل از صبحانه همراه با دو لیوان آب میل کنید.

نوشیدن آب کافی در طول روز، به عملکرد بهتر این قرص لاغری کمک می کند.

موارد منع مصرف قرص لاغری چیاسید

🔵 افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۰ سال

🔵 زنان باردار و شیرده ( حتی یک وعده شیردهی در روز)

🔵 کسانی که دیابت دارند

🔵 افراد دارای بیماری های کلیوی و کبدی

🔵 بیمارانی که دارای بیماری قلبی هستند

🔵 افراد دارای فشار خون بالا و یا فشار خون خیلی پایین

🔵 کسانی که بیماری خاصی دارند و دارو مصرف می کنند لازم است با مشورت پزشک، از قرص لاغری چیاسید استفاده کنند.

عوارض جانبی مصرف قرص لاغری چیاسید

قرص لاغری چیاسید یک داروی کاملا گیاهی می باشد. به همین دلیل مصرف آن عوارض خاصی برای بدن ندارد. اما با توجه به واکنش بدن افراد مختلف ممکن ست باعث بروز نشانه های زیر شود:

🔵 تپش قلب

🔵 حالت تهوع

🔵 خشکی دهان

🔵 سردرد

🔵 سرگیجه و افت قند

البته این علائم موقتی بوده و پس از روزهای اول مصرف از بین می رود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 39
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 24402
  • بازدید سال : 49382
  • بازدید کلی : 153027
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه