loading...

فروش اسپكترومتر

اسپكترومتر | اسپكتروفتومتر | ليزر | ميز اپتيكي | دوربين ترموگرافي

بازدید : 3494
يکشنبه 14 دی 1399 زمان : 16:23

قرص چاقی اونیکس: یک عدد قرص تا رسیدن به وزن دلخواه

قرص چاقی صورت اونیکس و قرص چاقی بدن اونیکس یک محصول گیاهی از کشور آلمان می باشد که می تواند برای درمان لاغری دائمی بدن و رسیدن به اندام دلخواه موثر واقع شود. این محصول یک فرآورده طبیعی می باشد و می تواند در دسته عموم افراد از افراد عادی گرفته تا ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد.

در ترکیب این قرص چاقی از عصاره گیاهی هلیله، بلیله، آمله، زیره سبز، رازیانه، جینسینگ هندی، دار فلفل و ویدانگا استفاده شده و می تواند موانع موجود در رسیدن به اندام دلخواه و چاقی را از بین ببرد.

استفاده از قرص چاقی اونیکس باعث افزایش اشتها و حل مشکلات رایج گوارشی مانند اسهال و حالت تهوع می شود. این قرص می تواند نیازهای بدن را از نظر پروتئین، ویتامین و مواد معدنی تامین کرده و باعث رشد و عضله سازی بدن گردد. هم چنین با کمک این قرص چاقی می توان بر استرس و اضطراب کنترل داشت و کیفیت خواب را به عنوان یک پارامتر موثر در افزایش وزن بهبود بخشید.

در ادامه با قرص چاقی اونیکس، ترکیبات و نحوه اثر گذاری آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی های کلی قرص چاقی اونیکس ONIX

✅ تولید کشور آلمان

✅ حاوی ۴۰ عدد

✅ وزن بسته بندی ۱۰۵ گرم

✅ دارای کد ریجستری

✅ کاملا گیاهی

✅ بدون عوارض جانبی

✅ افزایش وزن بین ۳ تا ۷ کیلوگرم در یک دوره مصرفی

فواید قرص چاقی بدن اونیکس ONIX

✅ درمان لاغری

✅ چاقی و افزایش وزن در سراسر بدن

✅ رسیدن به تناسب اندام

✅ کمک به سلامت کلی بدن به ویژه دستگاه گوارش

✅ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف

✅ درمان کم خونی و کمبود آهن در بدن

✅ افزایش اشتها

برای درمان لاغری نیاز به چه چیزهایی داریم؟

لاغری دائمی در بدن ممکن ست به دلیل مشکلاتی باشد که در عملکرد بدن وجود دارد. برای اینکه لاغری درمان باشد و بتوانید چاق شوید باید شرایط زیر مهیا شود:

✅ حل مشکلات گوارشی مانند نفخ، رفلاکس معده، زخم معده و …

✅ درمان اسهال، حالت تهوع و استفراغ

✅ درمان کم خونی و کمبود آهن در بدن

✅ افزایش اشتها

✅ تعادل هورمونی در بدن به ویژه هورمون تیروئید

✅ بهبود کیفیت خواب

✅ تامین نیازهای بدن به مواد معدنی، ترکیبات آلی و ویتامین ها

✅ تامین پروتئین مورد نیاز برای رشد بدن و عضله سازی

✅ درمان عفونت ها و التهاب های بدن

✅ درمان استرس

✅ افزایش جذب مواد غذایی در بدن

✅ از بین بردن انگل های گوارشی

قرص چاقی بدن اونیکس محصول گیاهی می باشد که با کمک ترکیبات گیاهی به کار رفته در آن شرایط بالا را مهیا کرده و باعث تناسب اندام و افزایش وزن شما می گردد.

ترکیبات قرص چاقی اونیکس ONIX

🔵 آشوا گاندا (جینسینگ هندی) ۲۰۰ میلی گرم

🔵 ویدانگا ۵۰ میلی گرم

🔵 عصاره گیاهی آملا (آمله) ۵۰ میلی گرم

🔵 هلیله ۵۰ میلی گرم

🔵 بلیله ۵۰ میلی گرم

🔵 رازیانه ۵۰ میلی گرم

🔵 دار فلفل ۲۵ میلی گرم

🔵 زیره سبز ۲۵ میلی گرم

✅ آشوا گاندا ( جینسینگ هندی)

آشوا گاندا به عنوان یک آداپتوژن در بین گیاهان طبقه بندی می شود. در نتیجه می تواند به شما در کنترل استرس کمک کند. استرس یکی از عامل هایی ست که می تواند منجر به لاغری شده و در عملکرد بدن اختلال ایجاد کند. جینسینگ هندی عملکرد مغر را تقویت می کند، سطح قند خون و کورتیزول را کاهش می دهد و به مبارزه با علائم اضطراب و افسردگی می پردازد. محققان دریافته اند که عصاره این گیاه با تنظیم سیگنالیک شیمیایی در سیستم عصبی مسیر استرس را در بدن مسدود می کند.

عصاره جینسینگ هندی در قرص چاقی اونیکس به دلیل غلظت بالای ویتانولیدها در آن برای مبارزه با التهابات بدن مفید است و در درمان بیماری های مختلف مانند لاغری استفاده می شود. مصرف آن هم چنین می تواند اختلال های بی خوابی و بدخوابی را درمان کرده و کیفیت خواب را بهبود دهد.

مکمل های جینسینگ هندی هم چنین می تواند میزان تستوسترون را در بدن افزایش دهد. تستوسترون هورمونی ست که باعث افزایش عضله سازی در بدن شده و لاغری را درمان می کند. این در حالی ست که در کنار افزایش حجم بدن، میزان توده های چربی بدن کاهش یافته و بافت های عضلانی و ماهیچه ای افزایش می یابد. که می تواند در کنار داشتن یک بدن خوش فرم به سلامتی بیشتر بدن منجر شود.

جینسینگ موجود در قرص چاقی اونیکس با التهابات بدن مبارزه می کند. مطالعات انجام شده بر روی این گیاه نشان می دهد که مصرف آن باعث افزایش سلول های ایمنی بدن می شود که با عفونت ها مقابله کرده و به شما کمک می کند سالم بمانید. عفونت های پنهان بدن نیز یکی از عواملی ست که باعث لاغری دائمی فرد می شود و از رسیدن به اندام دلخواه جلوگیری می کند.

✅ ویدانگا

ویدانگا یکی دیگر از گیاهان به کار رفته در قرص چاقی اونیکس است. گیاه ویدانگا یک ترکیب طبیعی عالی برای پاسخ دفاعی طبیعی بدن در داخل دستگاه گوارش می باشد. میوه آن به حفظ فلور روده سالم کمک می کند و فرآیند های متابولیکی را تقویت و ترشحات گوارشی را تنظیم می کند.

ویدانگا از پرکاربردترین و قدرتمندترین گیاهان برای از بین بردن انگل های بدن و بهبود انواع عفونت های باکتریایی و قارچی می باشد.

گیاه ویدانگا مانند یک سم زدای قوی برای بدن به ویژه خون، سیستم لنفاوی و روده بزرگ عمل می کند. بدن را از میکروب ها، عفونت ها و سموم بدن پاکیزه کرده و باعث عملکرد بهتر آن می شود.

مصرف ویدانگا در رژیم غذایی یا در مکمل هایی مانند قرص چاقی اونیکس می تواند هضم را افزایش داده و یبوست را درمان کند.

فواید ویدانگا برای درمان لاغری و افزایش وزن

✅ از بین بردن انواع انگل های بدن

✅ کشتن کرم های بدن، ضد ویروس

✅ ضد باکتری

✅ ضد قارچ

✅ تنبلی هضم را در دستگاه گوارش درمان می کند و فرآیند هضم کردن را شدت می بخشد

✅ سم زدایی از خون، سیستم لنفاوی و روده بزرگ

✅ درمان یبوست، گاز و نفخ سیستم گوارشی

✅ عصاره گیاهی آملا

فلینیکا امبیلیکا که به اختصار آملا نیز شناخته می شود گیاهی از طب هندی می باشد که به طور سنتی برای افزایش نشاط و قوای عمومی بدن و هم چنین افزایش طول عمر استفاده می شود.

گیاه آملا موجود در قرص چاقی بدن اونیکس سرشار از خواص آنتی اکسیدانی می باشد و از آسیب های مولکول های رادیکال آزاد در بدن جلوگیری می کند. این ترکیب گیاهی هم چنین سرشار از خواص ضد التهابی می باشد. مطالعات آزمایشگاهی انحام شده بر روی عصاره خشک این گیاه نشان می دهد که کلاناژ و هیالورونیداز توسط این گیاه کنترل شده و از بیماری های التهابی مختلف جلوگیری می گردد.ژادآبببییبنبازناد

استفاده از گیاه آملا هم چنین برای از بین بردن میکروب ها و ویروس های بدن بسیار مفید است. مصرف آن طبق تحقیقات پزشکی برای درمان دردهای گوارشی نیز موثر می باشد. عصاره الکی و آبی گیاه آملا اثرات محافظتی و درمانی در زخم معده داشته و آن را بهبود می بخشد. هم چنین به علت عملکرد موسکارینی و انسداد کانال های کلسیمی در این گیاه اسهال را به عنوان فاکتور موثر در لاغری درمان می کند.

عصاره گیاه آمله هم چنین سرشار از پروتئین و ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدانی می باشد که علاوه بر سلامت بیشتر بدن نقش تاثیر گذاری در رشد و عضله سازی دارند.

✅ هاریتاکی

هاریتاکی یا هلیله سیاه در خت دارویی ست که در سراسر خاورمیانه، هند، چین و تابلند رشد می کند. هاریتا در طب سنتی هندی بسیار مورد احترام است و آن را پادشاه داروها می نامند. از زمان های بسیار قدیم برای درمان بیماری های قلبی، آسم، زخم ها و بیماری های معده استفاده می شود. هاریتاکی حاوی مواد شیمیایی مانند ترپن ها، پلی فنول ها، آنتوسیانین ها و فلانوئید ها می باشد که هر کدام جداگانه خواص متعددی را برای سلامتی انسان به دنبال دارد.

مطالعات نشان داده است که هاریاتاکی دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قویت است. از داروی هاریتاکی در مکمل های مختلف مانند قرص چاقی اونیکس برای درمان مشکلات گوارشی مانند یبوست استفاده می شود. مطالعات پزشکی نشان می دهد درمان با هاریتاکی یا هلیله سیاه باعث افزایش زمان انتقال روده می شود که می تواند به رفع یبوست نیز کمک کند.

هلیله سیاه غنی از پلی فنول های آنتی اکسیدانی مانند اسید گالیک و اسید اللاژیک است که باعث کاهش میزان اسیدیته معده شده و با از بین بردن هلیکوباکتر پیلوری به عنوان عامل زخم معده، به درمان زخم معده، معده درد و سلامت دستگاه گوارشی کمک می کند.

✅ بیب هیتاکی (بلیله)

بیب هیتاکی که به آن بلیله نیز گفته می شود یکی دیگر از گیاهان مورد استفاده در قرص چاقی اونیکس است. در واقع ترکیب آمله، بلیله و هلیله یک ترکیب مشهور و موثر در طب سنتی هندی است که برای درمان بیماری های مختلف از جمله دردهای گوارشی استفاده می شود.

عموما از گیاه بلیله برای درمان بیماری های شایعی مانند عفونت های باکتریایی و ویروسی استفاده می شود. بلیله حاوی تانن، الاژیک اسید، گالیک اسید، لیگنین، فلاون و ترکیبات گیاهی قدرتمند دیگری است که خواص بی شماری را برای آن فراهم کرده است.

بیب هیتاکی به دلیل خاصیت ضد التهابی خود بسیار مورد توجه است. و می تواند درمان موثری برای التهاب های متفاوت باشد.

خاصیت بلیله برای بدن هم زاینده و نرم کننده است و هم می تواند به عنوان قابض عمل کند. اندام های غذایی این گیاه، معده را دباغی و جمع می کند. سستی و رطوبت معده را از بین می برد. اندام های دفعی این گیاه نیز می تواند درمان موثری برای اسهال باشد. سوء هاضمه را درمان کرده و برای بیماری های روده مستقیم و مقعد بسیار مناسب است.

✅ رازیانه (fennel)

رازیانه گیاهی معطر است که سال های زیادی ست به عنوان یک طعم دهنده عالی و گیاه دارویی استفاده ی شود. این ترکیب گیاهی حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی می باشد که برای تقویت بدن و رشد الزامی می باشد. استفاده از آن باعث سلامت بیشتر پوست صورت و کلاژن سازی می گردد که علاوه بر چاقی صورت طراوت و روشنی را نیز به آن می بخشد.

رازیانه گیاهی با طبع گرم و خشک می باشد. در نتیجه برای از بین بردن صفرا و بلغم اضافی در بدن بسیار مناسب است. فیبر موجود در رازیانه به ماهیچه های دستگاه گوارش برای انجام عملیات هضم بسیار کمک می کند. از آنجا که مشکلات گوارشی مانند ورده تحریک پذیر و یبوست در اکثر افراد شایع می باشد بهتر است این گیاه در رژیم غذایی استفاده شود.

خواص دیگر رازیانه برای چاقی

رازیانه موجود در قرص چاقی اونیکس هم چنین یک ضد عفونی کننده و ضد میکروب قوی می باشد که می تواند بدن را از سموم و میکروب ها پاکسازی کند و باعث عملکرد بهتر آن و حل مشکلاتی که منجر به لاغری همیشگی می شوند گردد.

فیبر موجود در رازیانه نیز مانند یک پاک کننده عالی برای دستگاه گوارش عمل می کند. همان طور که در سیستم گوارشی حرکت می کند مواد سمی که به دیواره های روده بزرگ چسبیده اند را می کند و با خود پایین می برد. این سم ها علاوه بر ایجاد مشکلات گوارشی عامل بالقوه ای برای سرطان هستند.

رازیانه هم چنین می تواند PH بدن را تنطیم کرده و اسید معده را رقیق کند. در نتیجه مصرف آن در درمان رفلاکس معده و ناراحتی های گوارشی بسیار موثر است.

آهن و هیستیدین ( نوعی اسید آمینه) موجود در رازیانه در درمان کم خونی موثر می باشد. هم چنین به دلیل وجود مقادیر بالای ویتامین سی در رازیانه، جذب آهن در بدن نیز بهتر صورت می گیرد. کم خونی می تواند یکی باعث اختلال در عملکرد سلول های بدن و لاغری گردد.

✅ پیپالی (دار فلفل)

پیپالی که در ایران با نام های فلفل بلند و دار فلفل نیز شناخته می شود گونه ای از خانواده فلفلیان می باشد.

طبیعت دار فلفل گرم و خشک می باشد. از این رو مصرف آن چه به صورت پودر در غذاها و چه به صورت دم کرده برای افرادی که مبتلا به ضعف و رطوبت معده هستند توصیه می شود.

از دار فلفل هم چنین می توان به عنوان درمان بی اشتهایی استفاده کرد. پیپالی هم چنین به علت خواص ضد باکتریایی به مبارزه با عفونت های کمک می کند و می تواند باعث چاقی شود.

پیپالی به عنوان ترکیب دیگر قرص چاقی بدن اونیکس هم چنین می تواند مشکلات گوارشی مانند نفخ شکم، دردهای گوارشی و یا اشتهای کسل کننده را درمان کند. دار فلفل دستگاه گوارشی را تحریک کرده و اشتها را تقویت می کند. به دلیل خواص ضد التهابی می تواند در برابر زخم های گوارشی مبارزه کرده و از ان محافظت کند. مصرف فلفل بلند هم چنین در اختلال ریفلاکس معده دستگاه گوارش موثر است. سایر مشکلات گوارشی مانند نفخ، احساس گاز در بدن، اسهال، یبوست و حالت تهوع نیز می توانند با کمک دار فلفل بهبود پیدا کنند.

اثرات دیگر دار فلفل در درمان لاغری

عناصر فعال موجود در فلفل بلند مانند پیپرین می توانند بدن را پاکسازی کرده و از آسیب های کبدی جلوگیری کنند. این فرآیند باعث بهبود عملکرد بدن و هورمون های مختلف می گردد. در نتیجه مشکلات لاغری دائم ناشی از عدم تعادلی هورمونی در بدن حل خواهد شد.

دار فلفل به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی خود می تواند عواملی را که منجر به مشکلات معده ای، حالت تهوع و استفراغ می شود را رفع کند.

ترکیب دار فلفل با عسل برای درمان مشکلات خواب بسیار موثر است. در یک مطالعه افراد مبتلا به بی خوابی ناشی از استرس از عصاره دار فلفل استفاده کردند. در پایان این پژوهش مشاهده گردید که افراد خواب بهتری دارند و هوشیاری و تناسب اندام آن ها در وضعیت بهتری قرار دارد.

✅ زیره سبز

زیره سبز حاوی ترکیباتی است که با تحریک غده های مسئول ترشح اسیدها، صفرا و آنزیم ها منجر به هضم بهتر غذا در معده و روده می شود. زیره دارای ویتامین سی است و استفاده از به عنوان ادویه موجب تقویت سیستم ایمنی می شود. این ویتامین برای افرادی که به دلیل استرس سیستم ایمنی ضعیف دراند بسیار مفید است. ویتامین سی هم چنین با توجه به تقویت جذب آهن در بدن در درمان کم خونی موثر است.

ترکیبات زیره سبز دارای تاثیر ضد التهابی می باشند و باعث مهار آن می گردد. زیره هم چنین دارای خواص ضد میکروبی است و خطر ابتلا به عفونت های مواد غذایی را کاهش می دهد. برخی از ترکیبات زیره سبز موجب کاهش رشد باکتری های غذایی و انواع خاصی از قارچ های عفونی می شود. هم چنین زیره سبز در کاهش مقاومت دارویی برخی از باکتری ها مفید است.

برخی از تحقیقات نشان داده است که زیره سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های بسیار در کاهش استرس و درمان افسردگی بسیار مفید است. هم چنین به علت ویتامین های گروه ب در زیره نقش مهمی در درمان بی خوابی بازی می کند.

مکانیزم های دیگر موثر در چاقی با کمک زیره سبز

مواد موجود در زیره سبز مانند کومینالدئید، تیمول و فسفر مواد سم زدای خوبی برای بدن هستند. فسفر به دفع ادرار کمک می کند و برای عملکرد کلیه خوب است. کلیه ها علاوه بر حذف سموم از طریق ادرار، مولکول های آلی که مقدارشان بیش از اندازه باشد را از خون حذف می کند. به منظور تعادل سطوح اسید اوریک، سدیم، آب و چربی درون بدن، کلیه ها و سایر اندام های گوارشی به الکترولیت ها مانند فسفر، پتاسیم و منزیم نیاز دارند.

زیره هم چنین نقش موثری در درمان مشکلات گوارشی و عفونت ها و میکروب های ان دارد. مصرف زیره در قرص چاقی اونیکس اسهال و حالت تهوع را درمان می کند و باعث چاقی و تناسب اندام شما می گردد. زیره سبز هم چنین سرشار از آهن می باشد و می تواند برای کم خونی مفید واقع گردد.

طریقه مصرف قرص چاقی اونیکس ONIX

دو قرص در روز ، قبل از ناهار و شام، با یک لیوان شیر میل شود.

موارد منع مصرف قرص چاقی بدن اونیکس

🔵 افراد دیابتی و کسانی که مشکل هضم دارند نمی توانند از این محصول استفاده کنند.

🔵 استفاده از قرص چاقی بدن اونیکس در دوران بارداری مجاز نمی باشد.

🔵 مصرف این فرآورده در کسانی که از داروهای آرامش بخش استفاده می کنند توصیه نمی شود.

🔵 افرادی زیر ۱۵ سال مجاز به مصرف قرص چاقی اونیکس نیستند.

عوارض جانبی قرص چاقی اونیکس

با توجه به گیاهی بودن این فرآورده استفاده از آن عارضه جانبی خاصی به دنبال ندارد. در موارد محدود ممکن است منجر به سرگیجه و خواب آلودگی در بدن گردد. لذا از مصرف آن پیش از موقعیت های حساس اجتناب کنید.

قرص چاقی صورت اونیکس ONIX: بوتاکس و تزریق ژل را با قرص گیاهی انجام دهید

قرص چاقی صورت اونیکس فرآورده ای طبیعی ست برای کسانی که به دنبال حجیم شدن و چاق شدن صورت خود هستند. پر بودن صورت نقش مهمی در زیبایی چهره بازی می کند و شما را جوان تر و زیباتر نشان می دهد. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال چاقی صورت می باشند.

روش های زیادی برای این کار وجود دارند که تزریق ژل از رایج ترین و پر استفاده ترین روش ها برای اینکار می باشد. اما این روش به دلیل عوارض جانبی و هزینه بالا حتی در جامعه پزشکی نیز توصیه نمی شود.

قرص چاقی صورت اونیکس ONIX ترکیب موثری می باشد که با تامین کردن نیازهای بدن به مواد معدنی، ویتامین و پروتئین های مختلف باعث پر شدن و زیبایی صورت می گردد. این ترکیب کاملا گیاهی و بدون عوارض جانبی می باشد. لازم به ذکر است که استفاده از آن تنها بر روی صورت اثر گذاشته و باعث چاقی بدن نمی شود. در نتیجه برای کسانی که می خواهند با اندام لاغر صورت پر داشته باشند بسیار مفید است.

استفاده از قرص چاقی صورت اونیکس علاوه بر پر نمودن صورت، خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد. و ضمن جلوگیری از چین و چروک های پوستی، باعث درخشندگی و شفافیت بالای آن می شود.

ویژگی های کلی قرص چاقی صورت اونکیس

✅ تولید کشور آلمان

✅ حاوی ترکیبات گیاهی

✅ مناسب برای مصرف بانوان و آقایان

✅ دارای تاییدیه GMP اروپا

✅ دارای کد ریجستری برای تضمین اصالت محصول

✅ دارای نشان کنترل کیفیت

✅ دارای اعتبار سنجی FDA ( سازمان غذا و دارو آمریکا)

✅ حاوی ۴۰ عدد قرص

✅ دوره مصرف ۲۰ روزه

خواص مصرف قرص چاقی صورت اونکیس

✅ دارای خاصیت پر کنندگی و چاق کنندگی صورت

✅ افزایش نرم کنندگی پوست و از بین بردن خشکی

✅ افزایش کلاژن سازی

✅ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و جلوگیری از پیری و چین و چروک پوستی

✅ دارای ساختار یکپارچه نانو تکنولوژی

✅ جوان سازی و شفاف و سفید کردن پوست

ترکیبات موثر در قرص چاقی صورت اونیکس

✅ حاوی ۱۷ نوع اسید آمینه ضروری بدن

✅ حاوی ترکیبات معدنی موثر در چاقی صورت مانند مس، آهن، منیزیم، پتاسیم، سلنیوم و ..

✅ حاوی ویتامین های موثر در سلامت و زیبایی پوست مانند ویتامین D, E,A,B و …

ویتامین های لازم برای چاقی صورت

کلسیم

کلسیم یکی از بهترین مواد مغذی برای چاقی صورت می باشد. کلسیم از ضعیف شدن ماهیچه های صورت جلوگیری می کند. از سوی دیگر استخوان های فک و گونه را محکم تر می کند. پس در چاق شدن صورت می تواند نقش به سزایی داشته باشد. قرص چاقی صورت اونیکس می تواند منبع خوبی برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن باشد.

ویتامین های خانواده B در قرص چاقی صورت اونیکس

ویتامین های گروه B را می توان بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت معرفی کرد. این ویتامین ها زیر مجموعه های زیادی دارد و هر کدام نقش های متنوع و بسیار مفیدی را برای سلامتی بدن بازی می کند. ویتامین های گروه B برای متابولیسم مفید هستند و در تامین انرژی بدن موثر عمل می کنند. ویتامین های گروه B شامل موارد زیر می باشد:

✅ ویتامین B12

✅ ویتامین B6

✅ ویتامین B5 یا اسید پانتوتنیک

✅ ویتامین B3 یا نیاسین

✅ ویتامین B2 یا ریبوفلاون

✅ ویتامین B1 یا تیامین

✅ بیوتین

✅ فولات

کمبود این ویتامین ها متابولیسم بدن را دچار مختل می کند. هم چنین کمبود یکی از این ویتامین ها می تواند بر سایر ویتامین های گروه ب نیز اثر بذارد. ویتامین ۱۲ B برای متابولیسم پروتئین و چربی ها کاربرد دارد. هم چنین برای نحوه عملکرد خود به ویتامین ۶ B و فولات نیز نیازمند است. ویتامین ۶ B هم به نوبه خود در متابولیسم پروتئین در بدن اثر گذار می باشد.

تیامین به بدن کمک می کند تا چربی، پروتئین و کربوهیدرات ها را متابولیزه کند. وجود این ویتامین برا ذخیره مواد غذایی به جای چربی در بدن ضرورت دارد. در نتیجه به جای چربی سازی به عضله سازی بدن و حجیم شدن اصولی بدن کمک می کند. این درست چیزی ست که شما برای چاقی صورت نیازمند آن هستید.

گوشت بدون چربی، غذاهای درایی، غلات کامل مانند جو و برنج قهوه ای، محصولات لبنی، تخم مرغ و برخی دیگر از میوه ها مانند موز، سیب، انگور و هندوانه و هم چنین آجیل و دانه ها و یا برخی سبزیجات مثل سیب زمینی، اسفناج، کدو حلوایی و …حاوی مقدار زیادی ویتامین های خانواده B می باشد. هم چنین می توانید از قرص چاقی صورت اونیکس استفاده کنید و با اطمینان خاطر بدانید که مولتی ویتامین های بدن شما تامین خواهد شد.

ویتامین D

یکی دیگر از ویتامین های مفید برای چاقی صورت ویتامین D می باشد. این ویتامین در شیرهای غنی شده، غلات و نور آفتاب به وفور یافت می شود. در یک مطالعه پزشکی نشان داده شده که ویتامین دی می تواند چربی را در قسمت های اضافه بدن مانند شکم و پهلو آب کند. در عین حال از لاغری صورت جلوگیری می کند. موارد زیر را می توان به عنوان منابع ویتامین D در نظر گرفت:

✅ نور مستقیم خورشید

✅ زرده تخم مرغ

✅ ماهی خال مخالی و ساردین

✅ جگر گاو

✅ لبنیات غنی شده

✅ شیر غنی شده گیاهی

✅ غلات

✅ برخی از انواع قارچ ها

آهن

آهن یکی از دیگر از ترکیبات معدنی می باشد که برای سلامت بدن، رشد موها و عملکرد صحیح سلول ها ضرورت دارد. هم چنین وجود آهن به عملکرد صحیح هورمون ها نیز کمک می کند. آهن که در قرص چاقی صورت اونیکس نیز وجود دارد می تواند به حمل اکسیژن در گلبول های قرمز خون کمک کند. در نتیجه وقتی آهن خون تامین می شود خون رسانی به عضلات و بافت صورت بهتر انجام می شود.

بدن اگر دچار کمبود آهن در بدن شود اکسیژن کافی به عضلات صورت نمی رسد. در نتیجه همیشه صورتی لاغر و پوستی کدر و چروکیده خواهید داشت. غذاهای حاوی آهن عبارتند از گوشت، لوبیا، غلات غنی شده، برنج قهوه ای، آجیل و خشکبار، سبزیجات برگ سبز تیره مثل اسفناج، توفو و سویا حاوی مقادیر زیادی آهن هستند.

ویتامین E در قرص چاقی صورت اونیکس

ویتامین E یکی دیگر از ویتامین های شفا بخش برای سلامت بدن و چاقی صورت است. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که مصرف و ماساژ ویتامین E برای چاقی صورت موثر است.

این ویتامین که به مقدار فراوان در قرص چاقی اونیکس نیز وجود دارد باعث رفع چین و چروک پوست صورت می شود. مصرف این ویتامین در زیبایی و چاقی صورت می تواند موثر باشد.

منیزیم

بدون وجود منیزیم واکنش های شیمیایی برای تولید انرژی در بدن رخ نمی دهند. پس وجود این ماده برای سلامت بدن ضرورت دارد. از سوی دیگر منیزیم به چاق شدن صورت کمک زیادی می کند. این ماده در غذاهایی مانند آجیل و دانه ها، حبوبات، اسفناج، موز، ماهی قزل آلا، حبوبات و غلات کامل وجود دارد.

هم چنین به مقدار کافی از منیزیم در قرص چاقی صورت اونیکس وجود دارد و می تواند نیازهای بدن را به این ماده معدنی تامین کند.

برای چاقی صورت چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم؟

صورت تان را نرمش دهید

ورزش صورت که به آن یوگای صورت نیز گفته می شود به عضلات صورت فرم می دهد و چهره را جوان تر می کند. در تحقیقی که در سال ۲۰۱۸ انجام شده نشان داده شد که افرادی که به مدت ۸ هفته روزانه ۳۰ دقیقه ورزش صورت انجام داده اند صورت پرتر و چهره جوان تری دارند. برای اینکار می توانید نرمش های زیر را انجام دهید:

✅ در حالی که لب ها را روی هم نگه داشته اید لبخند بزنید و عضلات گونه را بالا ببرید. سپس انگشت های هر دو دست را در دو طرف دهان قرار دهید و با کشیدن انگشت ها به سمت بالا گونه را بالا ببرید. این حالت را به مدت ۲۰ ثانیه نگه دارید.

✅ دهان تان را ببندید و لپ ها را تا جایی که ممکن است پر از باد کنید. ۴۵ ثانیه نگه دارید و به آرامی خالی کنید.

✅ دهان را به شکل O باز کنید به طوری که لب ها روی دندان ها قرار بگیرد و لبخند بزنید. سپس انگشت ها را روی گونه ها قرار دهید و به مدت ۳۰ ثانیه گونه ها را بالا و پایین بدهید.

از آلوئه ورا استفاده کنید

آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین E و C است. به همین دلیل افراد زیادی اعتقاد دارند که مصرف آلوئه ورا تاثیر ضد پیری برای صورت دارد. مصرف یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا به طور روزانه می تواند قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد.

از این ترکیبات بخورید

سیب

علاوه بر استفاده از قرص چاقی صورت اونیکس مصرف سیب به علت داشتن مقدار بالای ویتامین A,B,C برای جلوگیری از آسیب های پوستی گزینه مناسبی است. هم چنین کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان موجود در سیب، پوست را نرم و پرتر نشان می دهد و موجب جوان سازی پوست می شود. یکی از روش های دیگری که می توانید از سیب برای چاقی و پر شدن صورت استفاده کنید تهیه ماسک سیب است. یک سیب را رنده کنید و روی پوست ماساژ دهید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب بشویید.

شیر

استفاده از شیر هم به صورت خوراکی و هم به صورت ماسک طبیعی بسیار مفید است. برای پاکسازی و آبرسانی پوست می توانید از شیر استفاده کنید زیرا به علت داشتن آب، چربی و پروتئین بسیار مناسب است.

مواد غذایی موجود در شیر عبارتند از آمینو اسید، کلسیم، ویتامین ب ۱۲، پروتئین، ویتامین آ و دی. به همین دلیل توصیه می شود روزانه ۳ لیوان شیر میل کنید.

از روغن های گیاهی استفاده کنید

ماساژ پوست با روغن های گیاهی مانند روغن بادام تلخ، روغن بادام شیرین، روغن جوانه گندم و … باعث مرطوب و سالم نگه داشتن پوست می شود. این روغن های طبیعی گونه ها را پرتر نشان داده، برای پوست های خشک مفید است و از اشعه نور خورشید در برابر پوست محافظت می کند.

برای این کار می توانید از روغن های زیر استفاده کنید:

پکیج زیبایی و پاکسازی پوست نوشاد

پکیج زیبایی و پاکسازی پوست نوشاد شامل روغن همیشه بهار با خاصیت حفظ شادابی و سلامتی پوست، روغن بنفشه با خاصیت لایه برداری و پاک شدن کک و مک و سفید شدن پوست و روغن بادام با خاصیت میکروب زدایی و آب رسانی پوست می باشد.

روغن جوانه گندم تقدیس

گندم حاوی مقادیر زیادی مواد چرب، نشاسته ای، ویتامین های خانواده ب و مواد معدنی مختلف می شود. روغن گندم مانند جلا سنج عمل می کند و برای زیبایی و شادابی پوست بسیار مفید است. روغن جوانه گندم تامین کننده مواد مغذی پوست می باشد و می تواند لک های پوستی را به مرور زمان برطرف کند.

روغن درخت چای وانشان

روغن درخت چای وانشان داری خاصیت ضد قارچی می باشد. پوست و مو را ترمیم کرده و می تواند برای درمان خشکی و لک های پوستی مورد استفاده قرار بگیرد.

روغن رازیانه نوشاد

روغن رازیانه از بهترین و مغذی ترین روغن های گیاهی برای تغذیه پوستی می باشد. این روغن باعث نرم کنندگی، ضد چروکی، شاداب کنندگی و جوان سازی پوست می شود. ماساژ آن برای پوست های خسته و گرفته مفید است و باعث شادابی و طراوات آن می شود. هم چنین استفاده از می تواند در از بین بردن موهای زائد بدن مفید باشد.

روغن گل سرخ نوشاد

گل سرخ یکی از مشهورترین ترکیبات گیاهی برای طراوت پوست می باشد. استفاده از روغن گل سرخ باعث درمان آکنه و روشن شدن پوست می شود. ناخن های شکننده را بهبود می بهشد و می توانید به عنوان مرطوب کننده از آن برای پوست استفاده کنید. این روغن هم چنین قابل استفاده برای مو می باشد و آن را درخشان می کند.

برای مشاهده محصولات روغن های درمانی برای بهبود و زیبایی پوست می توانید به لینک مرتبط به آن مراجعه کنید.

روش مصرف قرص چاقی صورت اونیکس

هر جعبه قرص اونیکس شامل دو بسته ۲۰ عددی می باشد. از یک بسته یک عدد بعد از صبحانه میل کنید و از بسته دیگر یک عدد قبل از شام.

نصف ساشه از پودر مکمل را همراه قرص چاقی صورت اونیکس بعد از ناهار در یک لیوان شیر یا آبمیوه یا شربت حل نموده و بنوشید.

موارد منع مصرف قرص چاقی صورت اونیکس

مصرف این محصول در دوران بارداری، شیردهی و هم چنین پریود ممنوع می باشد.

عوارض جانبی مصرف قرص چاقی صورت اونیکس

با توجه به گیاهی بودن این فرآورده در صورتی که در دوز مشخص شده مصرف شود عارضه جانبی خاصی به همراه ندارد.

در صورت داشتن حساسیت به هر یک از اجزای این فرآورده مصرف آن را قطع کنید.

قرص چاقی اونیکس: یک عدد قرص تا رسیدن به وزن دلخواه

قرص چاقی صورت اونیکس و قرص چاقی بدن اونیکس یک محصول گیاهی از کشور آلمان می باشد که می تواند برای درمان لاغری دائمی بدن و رسیدن به اندام دلخواه موثر واقع شود. این محصول یک فرآورده طبیعی می باشد و می تواند در دسته عموم افراد از افراد عادی گرفته تا ورزشکاران مورد استفاده قرار گیرد.

در ترکیب این قرص چاقی از عصاره گیاهی هلیله، بلیله، آمله، زیره سبز، رازیانه، جینسینگ هندی، دار فلفل و ویدانگا استفاده شده و می تواند موانع موجود در رسیدن به اندام دلخواه و چاقی را از بین ببرد.

استفاده از قرص چاقی اونیکس باعث افزایش اشتها و حل مشکلات رایج گوارشی مانند اسهال و حالت تهوع می شود. این قرص می تواند نیازهای بدن را از نظر پروتئین، ویتامین و مواد معدنی تامین کرده و باعث رشد و عضله سازی بدن گردد. هم چنین با کمک این قرص چاقی می توان بر استرس و اضطراب کنترل داشت و کیفیت خواب را به عنوان یک پارامتر موثر در افزایش وزن بهبود بخشید.

در ادامه با قرص چاقی اونیکس، ترکیبات و نحوه اثر گذاری آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویژگی های کلی قرص چاقی اونیکس ONIX

✅ تولید کشور آلمان

✅ حاوی ۴۰ عدد

✅ وزن بسته بندی ۱۰۵ گرم

✅ دارای کد ریجستری

✅ کاملا گیاهی

✅ بدون عوارض جانبی

✅ افزایش وزن بین ۳ تا ۷ کیلوگرم در یک دوره مصرفی

فواید قرص چاقی بدن اونیکس ONIX

✅ درمان لاغری

✅ چاقی و افزایش وزن در سراسر بدن

✅ رسیدن به تناسب اندام

✅ کمک به سلامت کلی بدن به ویژه دستگاه گوارش

✅ سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف

✅ درمان کم خونی و کمبود آهن در بدن

✅ افزایش اشتها

برای درمان لاغری نیاز به چه چیزهایی داریم؟

لاغری دائمی در بدن ممکن ست به دلیل مشکلاتی باشد که در عملکرد بدن وجود دارد. برای اینکه لاغری درمان باشد و بتوانید چاق شوید باید شرایط زیر مهیا شود:

✅ حل مشکلات گوارشی مانند نفخ، رفلاکس معده، زخم معده و …

✅ درمان اسهال، حالت تهوع و استفراغ

✅ درمان کم خونی و کمبود آهن در بدن

✅ افزایش اشتها

✅ تعادل هورمونی در بدن به ویژه هورمون تیروئید

✅ بهبود کیفیت خواب

✅ تامین نیازهای بدن به مواد معدنی، ترکیبات آلی و ویتامین ها

✅ تامین پروتئین مورد نیاز برای رشد بدن و عضله سازی

✅ درمان عفونت ها و التهاب های بدن

✅ درمان استرس

✅ افزایش جذب مواد غذایی در بدن

✅ از بین بردن انگل های گوارشی

قرص چاقی بدن اونیکس محصول گیاهی می باشد که با کمک ترکیبات گیاهی به کار رفته در آن شرایط بالا را مهیا کرده و باعث تناسب اندام و افزایش وزن شما می گردد.

ترکیبات قرص چاقی اونیکس ONIX

🔵 آشوا گاندا (جینسینگ هندی) ۲۰۰ میلی گرم

🔵 ویدانگا ۵۰ میلی گرم

🔵 عصاره گیاهی آملا (آمله) ۵۰ میلی گرم

🔵 هلیله ۵۰ میلی گرم

🔵 بلیله ۵۰ میلی گرم

🔵 رازیانه ۵۰ میلی گرم

🔵 دار فلفل ۲۵ میلی گرم

🔵 زیره سبز ۲۵ میلی گرم

✅ آشوا گاندا ( جینسینگ هندی)

آشوا گاندا به عنوان یک آداپتوژن در بین گیاهان طبقه بندی می شود. در نتیجه می تواند به شما در کنترل استرس کمک کند. استرس یکی از عامل هایی ست که می تواند منجر به لاغری شده و در عملکرد بدن اختلال ایجاد کند. جینسینگ هندی عملکرد مغر را تقویت می کند، سطح قند خون و کورتیزول را کاهش می دهد و به مبارزه با علائم اضطراب و افسردگی می پردازد. محققان دریافته اند که عصاره این گیاه با تنظیم سیگنالیک شیمیایی در سیستم عصبی مسیر استرس را در بدن مسدود می کند.

عصاره جینسینگ هندی در قرص چاقی اونیکس به دلیل غلظت بالای ویتانولیدها در آن برای مبارزه با التهابات بدن مفید است و در درمان بیماری های مختلف مانند لاغری استفاده می شود. مصرف آن هم چنین می تواند اختلال های بی خوابی و بدخوابی را درمان کرده و کیفیت خواب را بهبود دهد.

مکمل های جینسینگ هندی هم چنین می تواند میزان تستوسترون را در بدن افزایش دهد. تستوسترون هورمونی ست که باعث افزایش عضله سازی در بدن شده و لاغری را درمان می کند. این در حالی ست که در کنار افزایش حجم بدن، میزان توده های چربی بدن کاهش یافته و بافت های عضلانی و ماهیچه ای افزایش می یابد. که می تواند در کنار داشتن یک بدن خوش فرم به سلامتی بیشتر بدن منجر شود.

جینسینگ موجود در قرص چاقی اونیکس با التهابات بدن مبارزه می کند. مطالعات انجام شده بر روی این گیاه نشان می دهد که مصرف آن باعث افزایش سلول های ایمنی بدن می شود که با عفونت ها مقابله کرده و به شما کمک می کند سالم بمانید. عفونت های پنهان بدن نیز یکی از عواملی ست که باعث لاغری دائمی فرد می شود و از رسیدن به اندام دلخواه جلوگیری می کند.

✅ ویدانگا

ویدانگا یکی دیگر از گیاهان به کار رفته در قرص چاقی اونیکس است. گیاه ویدانگا یک ترکیب طبیعی عالی برای پاسخ دفاعی طبیعی بدن در داخل دستگاه گوارش می باشد. میوه آن به حفظ فلور روده سالم کمک می کند و فرآیند های متابولیکی را تقویت و ترشحات گوارشی را تنظیم می کند.

ویدانگا از پرکاربردترین و قدرتمندترین گیاهان برای از بین بردن انگل های بدن و بهبود انواع عفونت های باکتریایی و قارچی می باشد.

گیاه ویدانگا مانند یک سم زدای قوی برای بدن به ویژه خون، سیستم لنفاوی و روده بزرگ عمل می کند. بدن را از میکروب ها، عفونت ها و سموم بدن پاکیزه کرده و باعث عملکرد بهتر آن می شود.

مصرف ویدانگا در رژیم غذایی یا در مکمل هایی مانند قرص چاقی اونیکس می تواند هضم را افزایش داده و یبوست را درمان کند.

فواید ویدانگا برای درمان لاغری و افزایش وزن

✅ از بین بردن انواع انگل های بدن

✅ کشتن کرم های بدن، ضد ویروس

✅ ضد باکتری

✅ ضد قارچ

✅ تنبلی هضم را در دستگاه گوارش درمان می کند و فرآیند هضم کردن را شدت می بخشد

✅ سم زدایی از خون، سیستم لنفاوی و روده بزرگ

✅ درمان یبوست، گاز و نفخ سیستم گوارشی

✅ عصاره گیاهی آملا

فلینیکا امبیلیکا که به اختصار آملا نیز شناخته می شود گیاهی از طب هندی می باشد که به طور سنتی برای افزایش نشاط و قوای عمومی بدن و هم چنین افزایش طول عمر استفاده می شود.

گیاه آملا موجود در قرص چاقی بدن اونیکس سرشار از خواص آنتی اکسیدانی می باشد و از آسیب های مولکول های رادیکال آزاد در بدن جلوگیری می کند. این ترکیب گیاهی هم چنین سرشار از خواص ضد التهابی می باشد. مطالعات آزمایشگاهی انحام شده بر روی عصاره خشک این گیاه نشان می دهد که کلاناژ و هیالورونیداز توسط این گیاه کنترل شده و از بیماری های التهابی مختلف جلوگیری می گردد.ژادآبببییبنبازناد

استفاده از گیاه آملا هم چنین برای از بین بردن میکروب ها و ویروس های بدن بسیار مفید است. مصرف آن طبق تحقیقات پزشکی برای درمان دردهای گوارشی نیز موثر می باشد. عصاره الکی و آبی گیاه آملا اثرات محافظتی و درمانی در زخم معده داشته و آن را بهبود می بخشد. هم چنین به علت عملکرد موسکارینی و انسداد کانال های کلسیمی در این گیاه اسهال را به عنوان فاکتور موثر در لاغری درمان می کند.

عصاره گیاه آمله هم چنین سرشار از پروتئین و ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدانی می باشد که علاوه بر سلامت بیشتر بدن نقش تاثیر گذاری در رشد و عضله سازی دارند.

✅ هاریتاکی

هاریتاکی یا هلیله سیاه در خت دارویی ست که در سراسر خاورمیانه، هند، چین و تابلند رشد می کند. هاریتا در طب سنتی هندی بسیار مورد احترام است و آن را پادشاه داروها می نامند. از زمان های بسیار قدیم برای درمان بیماری های قلبی، آسم، زخم ها و بیماری های معده استفاده می شود. هاریتاکی حاوی مواد شیمیایی مانند ترپن ها، پلی فنول ها، آنتوسیانین ها و فلانوئید ها می باشد که هر کدام جداگانه خواص متعددی را برای سلامتی انسان به دنبال دارد.

مطالعات نشان داده است که هاریاتاکی دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی قویت است. از داروی هاریتاکی در مکمل های مختلف مانند قرص چاقی اونیکس برای درمان مشکلات گوارشی مانند یبوست استفاده می شود. مطالعات پزشکی نشان می دهد درمان با هاریتاکی یا هلیله سیاه باعث افزایش زمان انتقال روده می شود که می تواند به رفع یبوست نیز کمک کند.

هلیله سیاه غنی از پلی فنول های آنتی اکسیدانی مانند اسید گالیک و اسید اللاژیک است که باعث کاهش میزان اسیدیته معده شده و با از بین بردن هلیکوباکتر پیلوری به عنوان عامل زخم معده، به درمان زخم معده، معده درد و سلامت دستگاه گوارشی کمک می کند.

✅ بیب هیتاکی (بلیله)

بیب هیتاکی که به آن بلیله نیز گفته می شود یکی دیگر از گیاهان مورد استفاده در قرص چاقی اونیکس است. در واقع ترکیب آمله، بلیله و هلیله یک ترکیب مشهور و موثر در طب سنتی هندی است که برای درمان بیماری های مختلف از جمله دردهای گوارشی استفاده می شود.

عموما از گیاه بلیله برای درمان بیماری های شایعی مانند عفونت های باکتریایی و ویروسی استفاده می شود. بلیله حاوی تانن، الاژیک اسید، گالیک اسید، لیگنین، فلاون و ترکیبات گیاهی قدرتمند دیگری است که خواص بی شماری را برای آن فراهم کرده است.

بیب هیتاکی به دلیل خاصیت ضد التهابی خود بسیار مورد توجه است. و می تواند درمان موثری برای التهاب های متفاوت باشد.

خاصیت بلیله برای بدن هم زاینده و نرم کننده است و هم می تواند به عنوان قابض عمل کند. اندام های غذایی این گیاه، معده را دباغی و جمع می کند. سستی و رطوبت معده را از بین می برد. اندام های دفعی این گیاه نیز می تواند درمان موثری برای اسهال باشد. سوء هاضمه را درمان کرده و برای بیماری های روده مستقیم و مقعد بسیار مناسب است.

✅ رازیانه (fennel)

رازیانه گیاهی معطر است که سال های زیادی ست به عنوان یک طعم دهنده عالی و گیاه دارویی استفاده ی شود. این ترکیب گیاهی حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی می باشد که برای تقویت بدن و رشد الزامی می باشد. استفاده از آن باعث سلامت بیشتر پوست صورت و کلاژن سازی می گردد که علاوه بر چاقی صورت طراوت و روشنی را نیز به آن می بخشد.

رازیانه گیاهی با طبع گرم و خشک می باشد. در نتیجه برای از بین بردن صفرا و بلغم اضافی در بدن بسیار مناسب است. فیبر موجود در رازیانه به ماهیچه های دستگاه گوارش برای انجام عملیات هضم بسیار کمک می کند. از آنجا که مشکلات گوارشی مانند ورده تحریک پذیر و یبوست در اکثر افراد شایع می باشد بهتر است این گیاه در رژیم غذایی استفاده شود.

خواص دیگر رازیانه برای چاقی

رازیانه موجود در قرص چاقی اونیکس هم چنین یک ضد عفونی کننده و ضد میکروب قوی می باشد که می تواند بدن را از سموم و میکروب ها پاکسازی کند و باعث عملکرد بهتر آن و حل مشکلاتی که منجر به لاغری همیشگی می شوند گردد.

فیبر موجود در رازیانه نیز مانند یک پاک کننده عالی برای دستگاه گوارش عمل می کند. همان طور که در سیستم گوارشی حرکت می کند مواد سمی که به دیواره های روده بزرگ چسبیده اند را می کند و با خود پایین می برد. این سم ها علاوه بر ایجاد مشکلات گوارشی عامل بالقوه ای برای سرطان هستند.

رازیانه هم چنین می تواند PH بدن را تنطیم کرده و اسید معده را رقیق کند. در نتیجه مصرف آن در درمان رفلاکس معده و ناراحتی های گوارشی بسیار موثر است.

آهن و هیستیدین ( نوعی اسید آمینه) موجود در رازیانه در درمان کم خونی موثر می باشد. هم چنین به دلیل وجود مقادیر بالای ویتامین سی در رازیانه، جذب آهن در بدن نیز بهتر صورت می گیرد. کم خونی می تواند یکی باعث اختلال در عملکرد سلول های بدن و لاغری گردد.

✅ پیپالی (دار فلفل)

پیپالی که در ایران با نام های فلفل بلند و دار فلفل نیز شناخته می شود گونه ای از خانواده فلفلیان می باشد.

طبیعت دار فلفل گرم و خشک می باشد. از این رو مصرف آن چه به صورت پودر در غذاها و چه به صورت دم کرده برای افرادی که مبتلا به ضعف و رطوبت معده هستند توصیه می شود.

از دار فلفل هم چنین می توان به عنوان درمان بی اشتهایی استفاده کرد. پیپالی هم چنین به علت خواص ضد باکتریایی به مبارزه با عفونت های کمک می کند و می تواند باعث چاقی شود.

پیپالی به عنوان ترکیب دیگر قرص چاقی بدن اونیکس هم چنین می تواند مشکلات گوارشی مانند نفخ شکم، دردهای گوارشی و یا اشتهای کسل کننده را درمان کند. دار فلفل دستگاه گوارشی را تحریک کرده و اشتها را تقویت می کند. به دلیل خواص ضد التهابی می تواند در برابر زخم های گوارشی مبارزه کرده و از ان محافظت کند. مصرف فلفل بلند هم چنین در اختلال ریفلاکس معده دستگاه گوارش موثر است. سایر مشکلات گوارشی مانند نفخ، احساس گاز در بدن، اسهال، یبوست و حالت تهوع نیز می توانند با کمک دار فلفل بهبود پیدا کنند.

اثرات دیگر دار فلفل در درمان لاغری

عناصر فعال موجود در فلفل بلند مانند پیپرین می توانند بدن را پاکسازی کرده و از آسیب های کبدی جلوگیری کنند. این فرآیند باعث بهبود عملکرد بدن و هورمون های مختلف می گردد. در نتیجه مشکلات لاغری دائم ناشی از عدم تعادلی هورمونی در بدن حل خواهد شد.

دار فلفل به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی خود می تواند عواملی را که منجر به مشکلات معده ای، حالت تهوع و استفراغ می شود را رفع کند.

ترکیب دار فلفل با عسل برای درمان مشکلات خواب بسیار موثر است. در یک مطالعه افراد مبتلا به بی خوابی ناشی از استرس از عصاره دار فلفل استفاده کردند. در پایان این پژوهش مشاهده گردید که افراد خواب بهتری دارند و هوشیاری و تناسب اندام آن ها در وضعیت بهتری قرار دارد.

✅ زیره سبز

زیره سبز حاوی ترکیباتی است که با تحریک غده های مسئول ترشح اسیدها، صفرا و آنزیم ها منجر به هضم بهتر غذا در معده و روده می شود. زیره دارای ویتامین سی است و استفاده از به عنوان ادویه موجب تقویت سیستم ایمنی می شود. این ویتامین برای افرادی که به دلیل استرس سیستم ایمنی ضعیف دراند بسیار مفید است. ویتامین سی هم چنین با توجه به تقویت جذب آهن در بدن در درمان کم خونی موثر است.

ترکیبات زیره سبز دارای تاثیر ضد التهابی می باشند و باعث مهار آن می گردد. زیره هم چنین دارای خواص ضد میکروبی است و خطر ابتلا به عفونت های مواد غذایی را کاهش می دهد. برخی از ترکیبات زیره سبز موجب کاهش رشد باکتری های غذایی و انواع خاصی از قارچ های عفونی می شود. هم چنین زیره سبز در کاهش مقاومت دارویی برخی از باکتری ها مفید است.

برخی از تحقیقات نشان داده است که زیره سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های بسیار در کاهش استرس و درمان افسردگی بسیار مفید است. هم چنین به علت ویتامین های گروه ب در زیره نقش مهمی در درمان بی خوابی بازی می کند.

مکانیزم های دیگر موثر در چاقی با کمک زیره سبز

مواد موجود در زیره سبز مانند کومینالدئید، تیمول و فسفر مواد سم زدای خوبی برای بدن هستند. فسفر به دفع ادرار کمک می کند و برای عملکرد کلیه خوب است. کلیه ها علاوه بر حذف سموم از طریق ادرار، مولکول های آلی که مقدارشان بیش از اندازه باشد را از خون حذف می کند. به منظور تعادل سطوح اسید اوریک، سدیم، آب و چربی درون بدن، کلیه ها و سایر اندام های گوارشی به الکترولیت ها مانند فسفر، پتاسیم و منزیم نیاز دارند.

زیره هم چنین نقش موثری در درمان مشکلات گوارشی و عفونت ها و میکروب های ان دارد. مصرف زیره در قرص چاقی اونیکس اسهال و حالت تهوع را درمان می کند و باعث چاقی و تناسب اندام شما می گردد. زیره سبز هم چنین سرشار از آهن می باشد و می تواند برای کم خونی مفید واقع گردد.

طریقه مصرف قرص چاقی اونیکس ONIX

دو قرص در روز ، قبل از ناهار و شام، با یک لیوان شیر میل شود.

موارد منع مصرف قرص چاقی بدن اونیکس

🔵 افراد دیابتی و کسانی که مشکل هضم دارند نمی توانند از این محصول استفاده کنند.

🔵 استفاده از قرص چاقی بدن اونیکس در دوران بارداری مجاز نمی باشد.

🔵 مصرف این فرآورده در کسانی که از داروهای آرامش بخش استفاده می کنند توصیه نمی شود.

🔵 افرادی زیر ۱۵ سال مجاز به مصرف قرص چاقی اونیکس نیستند.

عوارض جانبی قرص چاقی اونیکس

با توجه به گیاهی بودن این فرآورده استفاده از آن عارضه جانبی خاصی به دنبال ندارد. در موارد محدود ممکن است منجر به سرگیجه و خواب آلودگی در بدن گردد. لذا از مصرف آن پیش از موقعیت های حساس اجتناب کنید.

قرص چاقی صورت اونیکس ONIX: بوتاکس و تزریق ژل را با قرص گیاهی انجام دهید

قرص چاقی صورت اونیکس فرآورده ای طبیعی ست برای کسانی که به دنبال حجیم شدن و چاق شدن صورت خود هستند. پر بودن صورت نقش مهمی در زیبایی چهره بازی می کند و شما را جوان تر و زیباتر نشان می دهد. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال چاقی صورت می باشند.

روش های زیادی برای این کار وجود دارند که تزریق ژل از رایج ترین و پر استفاده ترین روش ها برای اینکار می باشد. اما این روش به دلیل عوارض جانبی و هزینه بالا حتی در جامعه پزشکی نیز توصیه نمی شود.

قرص چاقی صورت اونیکس ONIX ترکیب موثری می باشد که با تامین کردن نیازهای بدن به مواد معدنی، ویتامین و پروتئین های مختلف باعث پر شدن و زیبایی صورت می گردد. این ترکیب کاملا گیاهی و بدون عوارض جانبی می باشد. لازم به ذکر است که استفاده از آن تنها بر روی صورت اثر گذاشته و باعث چاقی بدن نمی شود. در نتیجه برای کسانی که می خواهند با اندام لاغر صورت پر داشته باشند بسیار مفید است.

استفاده از قرص چاقی صورت اونیکس علاوه بر پر نمودن صورت، خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد. و ضمن جلوگیری از چین و چروک های پوستی، باعث درخشندگی و شفافیت بالای آن می شود.

ویژگی های کلی قرص چاقی صورت اونکیس

✅ تولید کشور آلمان

✅ حاوی ترکیبات گیاهی

✅ مناسب برای مصرف بانوان و آقایان

✅ دارای تاییدیه GMP اروپا

✅ دارای کد ریجستری برای تضمین اصالت محصول

✅ دارای نشان کنترل کیفیت

✅ دارای اعتبار سنجی FDA ( سازمان غذا و دارو آمریکا)

✅ حاوی ۴۰ عدد قرص

✅ دوره مصرف ۲۰ روزه

خواص مصرف قرص چاقی صورت اونکیس

✅ دارای خاصیت پر کنندگی و چاق کنندگی صورت

✅ افزایش نرم کنندگی پوست و از بین بردن خشکی

✅ افزایش کلاژن سازی

✅ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و جلوگیری از پیری و چین و چروک پوستی

✅ دارای ساختار یکپارچه نانو تکنولوژی

✅ جوان سازی و شفاف و سفید کردن پوست

ترکیبات موثر در قرص چاقی صورت اونیکس

✅ حاوی ۱۷ نوع اسید آمینه ضروری بدن

✅ حاوی ترکیبات معدنی موثر در چاقی صورت مانند مس، آهن، منیزیم، پتاسیم، سلنیوم و ..

✅ حاوی ویتامین های موثر در سلامت و زیبایی پوست مانند ویتامین D, E,A,B و …

ویتامین های لازم برای چاقی صورت

کلسیم

کلسیم یکی از بهترین مواد مغذی برای چاقی صورت می باشد. کلسیم از ضعیف شدن ماهیچه های صورت جلوگیری می کند. از سوی دیگر استخوان های فک و گونه را محکم تر می کند. پس در چاق شدن صورت می تواند نقش به سزایی داشته باشد. قرص چاقی صورت اونیکس می تواند منبع خوبی برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن باشد.

ویتامین های خانواده B در قرص چاقی صورت اونیکس

ویتامین های گروه B را می توان بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت معرفی کرد. این ویتامین ها زیر مجموعه های زیادی دارد و هر کدام نقش های متنوع و بسیار مفیدی را برای سلامتی بدن بازی می کند. ویتامین های گروه B برای متابولیسم مفید هستند و در تامین انرژی بدن موثر عمل می کنند. ویتامین های گروه B شامل موارد زیر می باشد:

✅ ویتامین B12

✅ ویتامین B6

✅ ویتامین B5 یا اسید پانتوتنیک

✅ ویتامین B3 یا نیاسین

✅ ویتامین B2 یا ریبوفلاون

✅ ویتامین B1 یا تیامین

✅ بیوتین

✅ فولات

کمبود این ویتامین ها متابولیسم بدن را دچار مختل می کند. هم چنین کمبود یکی از این ویتامین ها می تواند بر سایر ویتامین های گروه ب نیز اثر بذارد. ویتامین ۱۲ B برای متابولیسم پروتئین و چربی ها کاربرد دارد. هم چنین برای نحوه عملکرد خود به ویتامین ۶ B و فولات نیز نیازمند است. ویتامین ۶ B هم به نوبه خود در متابولیسم پروتئین در بدن اثر گذار می باشد.

تیامین به بدن کمک می کند تا چربی، پروتئین و کربوهیدرات ها را متابولیزه کند. وجود این ویتامین برا ذخیره مواد غذایی به جای چربی در بدن ضرورت دارد. در نتیجه به جای چربی سازی به عضله سازی بدن و حجیم شدن اصولی بدن کمک می کند. این درست چیزی ست که شما برای چاقی صورت نیازمند آن هستید.

گوشت بدون چربی، غذاهای درایی، غلات کامل مانند جو و برنج قهوه ای، محصولات لبنی، تخم مرغ و برخی دیگر از میوه ها مانند موز، سیب، انگور و هندوانه و هم چنین آجیل و دانه ها و یا برخی سبزیجات مثل سیب زمینی، اسفناج، کدو حلوایی و …حاوی مقدار زیادی ویتامین های خانواده B می باشد. هم چنین می توانید از قرص چاقی صورت اونیکس استفاده کنید و با اطمینان خاطر بدانید که مولتی ویتامین های بدن شما تامین خواهد شد.

ویتامین D

یکی دیگر از ویتامین های مفید برای چاقی صورت ویتامین D می باشد. این ویتامین در شیرهای غنی شده، غلات و نور آفتاب به وفور یافت می شود. در یک مطالعه پزشکی نشان داده شده که ویتامین دی می تواند چربی را در قسمت های اضافه بدن مانند شکم و پهلو آب کند. در عین حال از لاغری صورت جلوگیری می کند. موارد زیر را می توان به عنوان منابع ویتامین D در نظر گرفت:

✅ نور مستقیم خورشید

✅ زرده تخم مرغ

✅ ماهی خال مخالی و ساردین

✅ جگر گاو

✅ لبنیات غنی شده

✅ شیر غنی شده گیاهی

✅ غلات

✅ برخی از انواع قارچ ها

آهن

آهن یکی از دیگر از ترکیبات معدنی می باشد که برای سلامت بدن، رشد موها و عملکرد صحیح سلول ها ضرورت دارد. هم چنین وجود آهن به عملکرد صحیح هورمون ها نیز کمک می کند. آهن که در قرص چاقی صورت اونیکس نیز وجود دارد می تواند به حمل اکسیژن در گلبول های قرمز خون کمک کند. در نتیجه وقتی آهن خون تامین می شود خون رسانی به عضلات و بافت صورت بهتر انجام می شود.

بدن اگر دچار کمبود آهن در بدن شود اکسیژن کافی به عضلات صورت نمی رسد. در نتیجه همیشه صورتی لاغر و پوستی کدر و چروکیده خواهید داشت. غذاهای حاوی آهن عبارتند از گوشت، لوبیا، غلات غنی شده، برنج قهوه ای، آجیل و خشکبار، سبزیجات برگ سبز تیره مثل اسفناج، توفو و سویا حاوی مقادیر زیادی آهن هستند.

ویتامین E در قرص چاقی صورت اونیکس

ویتامین E یکی دیگر از ویتامین های شفا بخش برای سلامت بدن و چاقی صورت است. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که مصرف و ماساژ ویتامین E برای چاقی صورت موثر است.

این ویتامین که به مقدار فراوان در قرص چاقی اونیکس نیز وجود دارد باعث رفع چین و چروک پوست صورت می شود. مصرف این ویتامین در زیبایی و چاقی صورت می تواند موثر باشد.

منیزیم

بدون وجود منیزیم واکنش های شیمیایی برای تولید انرژی در بدن رخ نمی دهند. پس وجود این ماده برای سلامت بدن ضرورت دارد. از سوی دیگر منیزیم به چاق شدن صورت کمک زیادی می کند. این ماده در غذاهایی مانند آجیل و دانه ها، حبوبات، اسفناج، موز، ماهی قزل آلا، حبوبات و غلات کامل وجود دارد.

هم چنین به مقدار کافی از منیزیم در قرص چاقی صورت اونیکس وجود دارد و می تواند نیازهای بدن را به این ماده معدنی تامین کند.

برای چاقی صورت چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم؟

صورت تان را نرمش دهید

ورزش صورت که به آن یوگای صورت نیز گفته می شود به عضلات صورت فرم می دهد و چهره را جوان تر می کند. در تحقیقی که در سال ۲۰۱۸ انجام شده نشان داده شد که افرادی که به مدت ۸ هفته روزانه ۳۰ دقیقه ورزش صورت انجام داده اند صورت پرتر و چهره جوان تری دارند. برای اینکار می توانید نرمش های زیر را انجام دهید:

✅ در حالی که لب ها را روی هم نگه داشته اید لبخند بزنید و عضلات گونه را بالا ببرید. سپس انگشت های هر دو دست را در دو طرف دهان قرار دهید و با کشیدن انگشت ها به سمت بالا گونه را بالا ببرید. این حالت را به مدت ۲۰ ثانیه نگه دارید.

✅ دهان تان را ببندید و لپ ها را تا جایی که ممکن است پر از باد کنید. ۴۵ ثانیه نگه دارید و به آرامی خالی کنید.

✅ دهان را به شکل O باز کنید به طوری که لب ها روی دندان ها قرار بگیرد و لبخند بزنید. سپس انگشت ها را روی گونه ها قرار دهید و به مدت ۳۰ ثانیه گونه ها را بالا و پایین بدهید.

از آلوئه ورا استفاده کنید

آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین E و C است. به همین دلیل افراد زیادی اعتقاد دارند که مصرف آلوئه ورا تاثیر ضد پیری برای صورت دارد. مصرف یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا به طور روزانه می تواند قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد.

از این ترکیبات بخورید

سیب

علاوه بر استفاده از قرص چاقی صورت اونیکس مصرف سیب به علت داشتن مقدار بالای ویتامین A,B,C برای جلوگیری از آسیب های پوستی گزینه مناسبی است. هم چنین کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان موجود در سیب، پوست را نرم و پرتر نشان می دهد و موجب جوان سازی پوست می شود. یکی از روش های دیگری که می توانید از سیب برای چاقی و پر شدن صورت استفاده کنید تهیه ماسک سیب است. یک سیب را رنده کنید و روی پوست ماساژ دهید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب بشویید.

شیر

استفاده از شیر هم به صورت خوراکی و هم به صورت ماسک طبیعی بسیار مفید است. برای پاکسازی و آبرسانی پوست می توانید از شیر استفاده کنید زیرا به علت داشتن آب، چربی و پروتئین بسیار مناسب است.

مواد غذایی موجود در شیر عبارتند از آمینو اسید، کلسیم، ویتامین ب ۱۲، پروتئین، ویتامین آ و دی. به همین دلیل توصیه می شود روزانه ۳ لیوان شیر میل کنید.

از روغن های گیاهی استفاده کنید

ماساژ پوست با روغن های گیاهی مانند روغن بادام تلخ، روغن بادام شیرین، روغن جوانه گندم و … باعث مرطوب و سالم نگه داشتن پوست می شود. این روغن های طبیعی گونه ها را پرتر نشان داده، برای پوست های خشک مفید است و از اشعه نور خورشید در برابر پوست محافظت می کند.

برای این کار می توانید از روغن های زیر استفاده کنید:

پکیج زیبایی و پاکسازی پوست نوشاد

پکیج زیبایی و پاکسازی پوست نوشاد شامل روغن همیشه بهار با خاصیت حفظ شادابی و سلامتی پوست، روغن بنفشه با خاصیت لایه برداری و پاک شدن کک و مک و سفید شدن پوست و روغن بادام با خاصیت میکروب زدایی و آب رسانی پوست می باشد.

روغن جوانه گندم تقدیس

گندم حاوی مقادیر زیادی مواد چرب، نشاسته ای، ویتامین های خانواده ب و مواد معدنی مختلف می شود. روغن گندم مانند جلا سنج عمل می کند و برای زیبایی و شادابی پوست بسیار مفید است. روغن جوانه گندم تامین کننده مواد مغذی پوست می باشد و می تواند لک های پوستی را به مرور زمان برطرف کند.

روغن درخت چای وانشان

روغن درخت چای وانشان داری خاصیت ضد قارچی می باشد. پوست و مو را ترمیم کرده و می تواند برای درمان خشکی و لک های پوستی مورد استفاده قرار بگیرد.

روغن رازیانه نوشاد

روغن رازیانه از بهترین و مغذی ترین روغن های گیاهی برای تغذیه پوستی می باشد. این روغن باعث نرم کنندگی، ضد چروکی، شاداب کنندگی و جوان سازی پوست می شود. ماساژ آن برای پوست های خسته و گرفته مفید است و باعث شادابی و طراوات آن می شود. هم چنین استفاده از می تواند در از بین بردن موهای زائد بدن مفید باشد.

روغن گل سرخ نوشاد

گل سرخ یکی از مشهورترین ترکیبات گیاهی برای طراوت پوست می باشد. استفاده از روغن گل سرخ باعث درمان آکنه و روشن شدن پوست می شود. ناخن های شکننده را بهبود می بهشد و می توانید به عنوان مرطوب کننده از آن برای پوست استفاده کنید. این روغن هم چنین قابل استفاده برای مو می باشد و آن را درخشان می کند.

برای مشاهده محصولات روغن های درمانی برای بهبود و زیبایی پوست می توانید به لینک مرتبط به آن مراجعه کنید.

روش مصرف قرص چاقی صورت اونیکس

هر جعبه قرص اونیکس شامل دو بسته ۲۰ عددی می باشد. از یک بسته یک عدد بعد از صبحانه میل کنید و از بسته دیگر یک عدد قبل از شام.

نصف ساشه از پودر مکمل را همراه قرص چاقی صورت اونیکس بعد از ناهار در یک لیوان شیر یا آبمیوه یا شربت حل نموده و بنوشید.

موارد منع مصرف قرص چاقی صورت اونیکس

مصرف این محصول در دوران بارداری، شیردهی و هم چنین پریود ممنوع می باشد.

عوارض جانبی مصرف قرص چاقی صورت اونیکس

با توجه به گیاهی بودن این فرآورده در صورتی که در دوز مشخص شده مصرف شود عارضه جانبی خاصی به همراه ندارد.

در صورت داشتن حساسیت به هر یک از اجزای این فرآورده مصرف آن را قطع کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 56
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1457
  • بازدید ماه : 2459
  • بازدید سال : 24848
  • بازدید کلی : 128493
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه