loading...

فروش اسپكترومتر

اسپكترومتر | اسپكتروفتومتر | ليزر | ميز اپتيكي | دوربين ترموگرافي

بازدید : 622
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

قرص لاغري كارويل

قرص لاغري گياهي كارويل يكي ديگر از قرص هاي لاغري بدون عوارض در ايران است كه از تركيب كرفس، انيسون، زيره سبز و ترشك ساخته شده است.

قرص لاغري كارويل با استفاده از خواص گياه كرفس به لاغري شما كمك مي كند. گياه كرفس داراي مقدار زيادي فيبرهاي سلولزي است؛ با اين وجود، دستگاه گوارش انسان فاقد آنزيم هاي مناسب براي تجزيه اين تركيبات است. بنابراين اين مواد بدون اينكه در بدن جذب شوند، دفع خواهند شد. فيبرهاي سلولزي قابليت جذب آب زيادي دارند و اين عمل سبب حجيم شدن و دفع سريع انها مي گردد كه سبب كاهش زمان جذب غذا در بدن مي شود. در نتيجه بدن كالري كمتري جذب مي كند و براي جبران اين كمبود انرژي، ناچار به استفاده از ذخاير چربي خود مي شود. در نهايت اين امر باعث كاهش حجم توده چربي و لاغري مي شود. همچنين ليمونن موجود در كرفس به علت خاصيت ضد اسپاسمي خود سبب كاهش عوارض ناشي از سو هاضمه مي شود.

ميوه انيسون هاي ۲ تا ۲٫۵۸ درصد روغن فرار مي باشد كه قسمت عمده آن را آنتول (۷۵- ۹۰%) تشكيل مي دهد. آنتول از طريق اثر بر روي عضلات صاف دستگاه گوارش و شل كردن آن ها اثر ضد نفخ و ضد اسپاسم دارد و سبب رفع سو هاضمه و مشكلات ناشي از آن مي شود.

ميوه زيره سبز حاوي مقادير قابل توجه روغن فرار مي باشد. اين تركيبات با تاثير بر روي عضلات صاف و رفع انقباض انها خاصيت ضد اسپاسم و ضد نفخ هستند همچنين خاصيت ضد ميكروبي خوبي بر روي ميكرو اروگانيسم هاي گرم مثب دارند.

گياه ترشك به علت داشتن مواد قندي و مواد آنترا كينوني مدروملين است.

قرص لاغري اسليم كوئيك

قرص اسليم كوئيك گل دارو تهيه شده از پودركرفس، شويد، پودر بذر شبت و عصاره خشك برگ چاي سبز مي‎باشد. اين محصول موجب كم كردن اشتها و درنتيجه كمك به كاهش وزن مي‎شود. همچنين قرص اسليم كوئيك چربي‎هاي دور شكم را نيز برطرف مي‎نمايد. با اثر بر روي مراكز اشتها موجب وقفه در انتقال حس گرسنگي مي‎گردد.

اثرات قرص كاهش اشتها و لاغري اسليم كوئيك

اثر مثبت بر روي مراكز اشتها در مغز و وقفه در انتقال حس گرسنگي

پايين آورنده چربي و كلسترول خون

كاهش‎دهنده وزن و كم‎كننده اشتها

افزايش سوخت و ساز چربي

كاهش چربي‎هاي دور شكم

كاهش استعداد به ديابت

آثار فارماكولوژي

مطالعات باليني نشان داده است كه اسانس‎هاي كرفس و شويد داراي اثر مثبت بر روي مراكز اشتها در مغز بوده و موجب وقفه در انتقال حس گرسنگي مي‎گردد. افزون بر اين فلاونوئيدهاي موجود در فرآورده داراي اثر مهاري بر آنزيم ليپوژناز مي‎باشند. آزمايشات باليني انجام شده اثرات پايين آورنده چربي و كلسترول خون اين دارو را به اثبات رسانده است.

بذر كرفس و شويد به صورت سينرژيسم بر روي مراكز احساس گرسنگي اثر كرده و موجب مهار آن مي‎گردد. مواد موثره موجود در فرآورده اسليم كوئيك به طور شديدي سوخت و ساز چربي‎ها را افزايش داده و چربي‎هاي خون را كاهش مي‎دهد، ضمنا از جذب چربي در روده پيشگيري مي‎نمايد. كافئين موجود در چاي سبز موجب مهار آنزيم فسفودي استراز شده اثر نورايي نفرين را تقويت مي‎كند. قابل ذكر است كه كاتشين چاي سبز همراه با كافئين آنزيم COMI را مهار نموده و بدين ترتيب غلظت كاتكولامين آنزيم COMI را مهار نموده و بدين ترتيب غلظت كاتكولامين‎ها را بالا برده، سوخت و ساز را افزايش مي‎دهد. تحقيقات جديد نشان داده است كه در چاي سبز مشتقات گلوتامين بنام ال تئانين همراه با ديگر مواد وزن بدن را كاهش مي‎دهد. چاي سبز اثر انسولين را در بدن تقويت مي‎كند، مقاومت به انسولين بخشي از سندرم متابوليكي است كه همراه است با تجمع چربي دور ناحيه شكم كه همراه با آن موجب افزايش توليد چربي در بدن شده و ذخيره آن را بالا مي‎رود.

چاي سبز با افزايش اكسيداسيون (سوخت و ساز چربي) در كبد موجب كاهش چربي در حفره شكم شده و جلوگيري‎كننده از آثار مضر آن است. بدين ترتيب مصرف قرص اسليم كوئيك موجب كاهش چربي در دور كمر مي‎شود. همچنين استعداد به ديابت را كاهش مي‎دهد. مطالعات آزمايشگاهي نشان مي‎دهند كه اپي گالوكاتشين گالات، آنزيم استيل كوآكربوكسيلاز و اسيد چرب سنتتاز را مهار كرده و بدين ترتيب سنتز اسيدهاي چرب را مهار مي‎سازد.

روش مصرف قرص اسليم كوئيك

روزي سه بار هر بار ۱ قرص روكش‎دار اسليم كوئيك نيم ساعت قبل از صرف غذا با كمي آب ميل شود.با توجه به ميزان وزن بدن مي‎توان مقدار مصرف دارو را به روزي ۳ بار هر بار ۲ قرص افزايش داد. مصرف دارو به مدت ۳ ماه تا حصول وزن مطلوب توصيه مي‎شود .بعد از مدت سه ماه اگر هنوز وزن ايده آل حاصل نشده باشد مصرف دارو زير نظر پزشك توصيه مي‎گردد.

موارد منع مصرف قرص لاغري گياهي اسليم كوئيك

كساني كه نسبت به داروهاي گياهي حساسيت دارند و يا از داروهاي كاهش دهنده فشار خون استفاده مي‎نمايند بايد اين دارو را با احتياط و زير نظر پزشك معالج مصرف نمايند. مصرف اين دارو در دوران بارداري توصيه نشده و استفاده از آن در زمان شيردهي زير نظر پزشك معالج انجام شود. دارو دور از دسترس اطفال نگهداري شود.

قرص لاغري فلوردو

چاقي از مشكلاتي است كه بسياري از افراد به دليل عدم تحرك كافي از آن رنج مي برند. قرص لاغري فلوردو از جمله محصولاتي است كه مي تواند به كاهش وزن شما و جلوگيري از ابتلا به بسياري از بيماري هاي مرتبط با اضافه وزن جلوگيري كند.

هم چنين داشتن وزن مناسب باعث بالارفتن اعتماد به نفس در افراد خواهد شد. در نتيجه يكي از مواردي كه در داشتن وزن مناسب افراد بسيار حايز اهميت است استفاده از ورزش، تغذيه مناسب و استفاده از قرص هاي لاغري مناسب و بدون عوارض مثل استفاده از قرص لاغري فلوردو مي باشد.

چه ويژگي هايي در قرص لاغري فلوردو وجود دارد كه باعث تمايز آن از ساير موارد مشابه شده است؟

يكي از مواردي كه مي توان در مورد قرص لاغري فلوردو به آن اشاره كرد گياهي بودن اين قرص مي باشد كه توسط شركت داروسازي سينافرآور توليد مي شود.

با استفاده از قرص لاغري فلوردو مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن به وزن ايده آل خود برسيد.

جذب بالاي مواد غذايي، ذخيره چربي و كالري يكي از مواردي است كه افراد با اضافه وزن بالا با آن مواجه هستند. از اين رو قرص لاغري فلوردو يكي از محصولاتي است كه توسط متخصصين متحبر در اين حيطه توليد شده، تا با استفاده از آن متابوليسم و سوخت و ساز در بدن افزايش يافته و سلول ها و بافت هاي اضافه ايي كه در بدن وجود دارند از بين بروند و از ايجاد بافت هاي جديد چربي نيز جلوگيري شود.

از موارد ديگر استفاده از قرص لاغري فلوردو مي توان به ويژگي كاهش جذب قند آن اشاره كرد، كه اين ويژگي نيز باعث كاهش وزن و درمان چاقي خواهد شد.

استفاده از اين قرص بسياري از مشكلات ساير داروهاي گياهي از قبيل نفخ، يبوست و ريفلاكس را ندارد و استفاده طولاني مدت از آن، اثر سويي برروي دستگاه گوارش نخواهد داشت.

از مزاياي استفاده از قرص لاغري فلوردو به چه مواردي مي توان اشاره كرد؟

استفاده از آن جذب قند را در بدن كاهش خواهد داد.

جذب تري گليسريد و كلسترول را كاهش خواهد داد.

زماني كه از قرص لاغري فلوردو استفاده مي كنيم شاهد تجمع چربي در بدن مخصوصا در قسمت شكم و پهلو نخواهيم بود.

با استفاده از اين قرص ديگر اشتهاي كاذبي نخواهيد داشت.

قرص فلوردو را مي توان به عنوان درمان، براي مشكلاتي چون التهاب گوارشي و كبد چرب استفاده كرد.

تركيبات قرص لاغري فلوردو شامل چه موادي مي باشد؟

از جمله موادي كه در تركيبات اين قرص وجود دارند مي توان به سياه توسه، نعناع فلفلي، ختمي، انجدان و علف طلايي اشاره كرد.

اما نحوه استفاده از قرص لاغري فلوردو به چه شكلي است؟

استفاده از اين قرص قبل از نهار و شام مي باشد. اما اگر سابقه كم خوني داريد بهتر است قرص را بعد از غذا مصرف كنيد.

مدت زمان استفاده از اين قرص به مقدار اضافه وزن مربوط مي باشد.

استفاده از خاكشير و اسپيرزه با ليوان آب باعث لاغري بيشتر خواهد شد.

كپسول لاغري اسليم مكس

كپسول اسليم مكس محصول شركت قائم دارو با دارا بودن عصاره گياهاني مانند تخم كرفس، رازيانه، عصاره زيره سبز و كاسني، با افزايش سوخت و ساز بدن در كاهش وزن موثر است. اسليم مكس علاوه بر كاهش اشتها از جذب چربي در روده نيز جلوگيري مي كند. كپسول لاغري گياهي اسليم مكس (SLIMMAX) مي تواند به دليل خاصيت ترموژنيك و افزايش دهنده متابوليسم چربي ها، در كاهش وزن مؤثر باشد. اين خاصيت ترموژنيك مربوط به توليد گرما در اثر افزايش متابوليسم مواد غذايي است. تركيبات مؤثره موجود در اين فرآورده از جمله اپي گالو كاتشين گالات (EGCG)، از بين برنده فوق العاده چربي هاي اضافي بدن شده و مانع از تجمع آن ها در بافت ها مي شود. كپسول لاغري اسليم مكس با مهار فعاليت آنزيم COMT باعث بالا رفتن غلظت كاتكول آمين ها در سيتوزول سلول ها شده و باعث افزايش سوخت و ساز آن ها در بدن مي شود. فلانوئيدهاي موجود در اين محصول داراي اثر مهاري بر روي آنزيم هاي ليپوژناز از جمله استيل كواكر بوكسيلاز و فتي اسيد سنتاز مي باشد. در نتيجه از سنتز اسيدهاي چرب در بدن جلوگيري مي كند و چربي هاي خون را كاهش مي دهد و ضمناً از جذب چربي در روده پيشگيري مي نمايد. همچنين داروي لاغري اسليم مكس قادر است با كاهش متابوليسم كربو هيدرات ها و در نتيجه كاهش جذب روده اي گلوكز به كاهش وزن افراد كمك نمايد.

داروي لاغري گياهي اسليم مكس قادر است با كاهش متابوليسم كربو هيدرات ها و در نتيجه كاهش جذب روده اي گلوكز به كاهش وزن افراد كمك نمايد. اسليم مكس از طريق مهار آنزيم آميلاز بزاق و روده (آنزيم مسئول هضم نشاسته) باعث مي شود نشاسته با سرعت آهسته اي شكسته شود و در نتيجه قند خون با سرعت كمتري بالا مي رود. همچنين كپسول لاغري قدرتمند اسليم مكس قادر است با كاهش جذب روده اي گلوكز و چربي از تجمع آن ها در بدن جلوگيري كرده و باعث كاهش وزن افراد چاق مي شود. از ديگر اثرات مفيد اين دارو كه در پي مصرف آن علاوه بر لاغر كنندگي بروز مي كند خاصيت آنتي اكسيداني (ضد سرطاني)، آرامبخشي، جلوگيري از فشار خون بالا، بيماري هاي قلبي و عروقي، كاهش كلسترول بد خون (LDL) و افزايش كلسترول خوب (HDL) و استحكام دندان ها مي شود.

قرص لاغري هزال

امروزه چاقي يكي از دغدغه هاي افراد بخصوص بانوان مي باشد. قرص لاغري هزال يكي از كمك كننده هاي مهم براي لاغري است. چربي هاي اضافي جهت لاغري بايد كاملا از بين بروند. قرص لاغري هزال در آب كردن چربي ها تاثير مي گذارد. متابوليسم بدن به كمك اين قرص ها افزايش پيدا مي كند. اين قرص كاملا گياهي بوده و افراد مي توانند با خيال راحت از آن استفاده كنند.

ويژگي هاي بارز قرص لاغري هزال

مهم ترين مسئله اي كه در لاغري و استفاده از قرص لاغري اهميت دارد اين است كه بدون هيچ عوارضي شاهد كاهش وزن بود. قرص لاغري هزال هيچ خاصيت شيميايي ندارد و كاملا گياهي است. همين موضوع باعث مي شود تا ميزان تاثيرگذاري بيشتري داشته باشد.

برخي مواقع شاهد قرص هايي هستيم كه هيچ پايه و اساسي ندارند. قرص لاغري هزال توسط سازمان وزارت و بهداشت تاييد شده است. از طريق انجام آزمايش هاي متفاوت بر روي اين قرص لاغري و همچنين با انجام تحقيقات پزشكي مجوز اين قرص صادر شده است.

شركت داروسازي سينافرآور توليد كننده ي قرص لاغري هزال مي باشد. اين قرص كاملا طبيعي توليد مي شود و هيچ گونه عوارضي ندارد، در صورت استفاده از اين قرص هيچ خطري سلامتي را تهديد نمي كند. قرص لاغري هزال مي تواند براي معده كمك كننده باشد و كلسترول را كاهش دهد. افرادي كه از چربي كبد رنج مي برند مي توانند از اين قرص لاغري بدون هيچ نگراني استفاده كنند.

استفاده از قرص هاي لاغري شيميايي آسيب هاي جدي به بدن وارد مي كند. تنها در زماني استفاده از قرص ها براي افراد مجاز مي باشد كه علائم سندرم متابوليك در آنها ديده شود. شايد برخي از داروهاي شيميايي بعد از مدتي بتوانند باعث كاهش وزن بشوند اما با قطع كردن داروها و يا عدم تحرك افراد مجددا شاهد افزايش وزن خود خواهند بود.

قرص لاغري هزال و فوايد آن

يكي از ويژگي هاي خوب قرص لاغري هزال اين است كه باعث مي شود گردش خون به درستي در بدن انجام شود. كساني كه چربي خون بالايي دارند مي تواند از اين قرص گياهي جهت كاهش وزن استفاده كنند. اين قرص به دليل اينكه چربي مي سوزاند كالري آزاد مي كند و همين مسئله باعث مي شود تا انرژي توام با شادماني در فرد مصرف كننده ايجاد شود و هميشه سرحال باشد. گاهي اوقات نمي شود جلوي خوردن خود را گرفت چون معده غذاي بيشتري را تقاضا مي كند. استفاده از قرص لاغري هزال اين مشكل را براي افراد حل مي كند. در واقع يك نيرويي است براي تقويت معده. يكي از فوايدي كه اين قرص براي بدن دارد پاكسازي كل بدن علاوه بر لاغري است.

تركيبات قرص لاغري هزال

از تركيبات قرص لاغري هزال مي توان به زنيان اشاره كرد. زنيان باعث مي شود تا معده به خوبي تقويت شود. موجب مي شود تا غذا به خوبي هضم شده و مواد غذايي بهتر و موثر تر جذب بدن بشود اين ويژگي مانع از تجمع چربي مي شود كه در نهايت از چاقي بيش از حد جلوگيري مي كند.

رازيانه مي تواند سوخت و ساز متابوليسم بدن را كنترل كند. رازيانه باعث مي شود تا از طريق سلول ها، كالري به سرعت مصرف شود كه در اين حالت انرژي به دست آمده سوخت چربي هاي بدن را به عهده مي گيرد. مرزنجوش، سداب، زير سياه كه خاصيت زيادي براي بدن دارند از ديگر تركيبات قرص لاغري هزال مي باشند.

استفاده از اين قرص بايد نيم ساعت قبل از ناهار و يا شام صورت گيرد. اگر روزي نيم ساعت ورزش جزو برنامه ي روزانه باشد مي تواند تاثير گذاري اين قرص را سرعت بخشد. توصيه مي شود براي رسيدن به نتيجه ي مطلوب از قرص چربي سوز گرين تيدين به همراه اين قرص لاغري استفاده شود.

شما مي توانيد تمامي قرص هاي معرفي شده در بالا را از وبسايت خانه لاغري با بهترين قيمت خريداري نماييد.

قرص لاغري كارويل

قرص لاغري گياهي كارويل يكي ديگر از قرص هاي لاغري بدون عوارض در ايران است كه از تركيب كرفس، انيسون، زيره سبز و ترشك ساخته شده است.

قرص لاغري كارويل با استفاده از خواص گياه كرفس به لاغري شما كمك مي كند. گياه كرفس داراي مقدار زيادي فيبرهاي سلولزي است؛ با اين وجود، دستگاه گوارش انسان فاقد آنزيم هاي مناسب براي تجزيه اين تركيبات است. بنابراين اين مواد بدون اينكه در بدن جذب شوند، دفع خواهند شد. فيبرهاي سلولزي قابليت جذب آب زيادي دارند و اين عمل سبب حجيم شدن و دفع سريع انها مي گردد كه سبب كاهش زمان جذب غذا در بدن مي شود. در نتيجه بدن كالري كمتري جذب مي كند و براي جبران اين كمبود انرژي، ناچار به استفاده از ذخاير چربي خود مي شود. در نهايت اين امر باعث كاهش حجم توده چربي و لاغري مي شود. همچنين ليمونن موجود در كرفس به علت خاصيت ضد اسپاسمي خود سبب كاهش عوارض ناشي از سو هاضمه مي شود.

ميوه انيسون هاي ۲ تا ۲٫۵۸ درصد روغن فرار مي باشد كه قسمت عمده آن را آنتول (۷۵- ۹۰%) تشكيل مي دهد. آنتول از طريق اثر بر روي عضلات صاف دستگاه گوارش و شل كردن آن ها اثر ضد نفخ و ضد اسپاسم دارد و سبب رفع سو هاضمه و مشكلات ناشي از آن مي شود.

ميوه زيره سبز حاوي مقادير قابل توجه روغن فرار مي باشد. اين تركيبات با تاثير بر روي عضلات صاف و رفع انقباض انها خاصيت ضد اسپاسم و ضد نفخ هستند همچنين خاصيت ضد ميكروبي خوبي بر روي ميكرو اروگانيسم هاي گرم مثب دارند.

گياه ترشك به علت داشتن مواد قندي و مواد آنترا كينوني مدروملين است.

قرص لاغري اسليم كوئيك

قرص اسليم كوئيك گل دارو تهيه شده از پودركرفس، شويد، پودر بذر شبت و عصاره خشك برگ چاي سبز مي‎باشد. اين محصول موجب كم كردن اشتها و درنتيجه كمك به كاهش وزن مي‎شود. همچنين قرص اسليم كوئيك چربي‎هاي دور شكم را نيز برطرف مي‎نمايد. با اثر بر روي مراكز اشتها موجب وقفه در انتقال حس گرسنگي مي‎گردد.

اثرات قرص كاهش اشتها و لاغري اسليم كوئيك

اثر مثبت بر روي مراكز اشتها در مغز و وقفه در انتقال حس گرسنگي

پايين آورنده چربي و كلسترول خون

كاهش‎دهنده وزن و كم‎كننده اشتها

افزايش سوخت و ساز چربي

كاهش چربي‎هاي دور شكم

كاهش استعداد به ديابت

آثار فارماكولوژي

مطالعات باليني نشان داده است كه اسانس‎هاي كرفس و شويد داراي اثر مثبت بر روي مراكز اشتها در مغز بوده و موجب وقفه در انتقال حس گرسنگي مي‎گردد. افزون بر اين فلاونوئيدهاي موجود در فرآورده داراي اثر مهاري بر آنزيم ليپوژناز مي‎باشند. آزمايشات باليني انجام شده اثرات پايين آورنده چربي و كلسترول خون اين دارو را به اثبات رسانده است.

بذر كرفس و شويد به صورت سينرژيسم بر روي مراكز احساس گرسنگي اثر كرده و موجب مهار آن مي‎گردد. مواد موثره موجود در فرآورده اسليم كوئيك به طور شديدي سوخت و ساز چربي‎ها را افزايش داده و چربي‎هاي خون را كاهش مي‎دهد، ضمنا از جذب چربي در روده پيشگيري مي‎نمايد. كافئين موجود در چاي سبز موجب مهار آنزيم فسفودي استراز شده اثر نورايي نفرين را تقويت مي‎كند. قابل ذكر است كه كاتشين چاي سبز همراه با كافئين آنزيم COMI را مهار نموده و بدين ترتيب غلظت كاتكولامين آنزيم COMI را مهار نموده و بدين ترتيب غلظت كاتكولامين‎ها را بالا برده، سوخت و ساز را افزايش مي‎دهد. تحقيقات جديد نشان داده است كه در چاي سبز مشتقات گلوتامين بنام ال تئانين همراه با ديگر مواد وزن بدن را كاهش مي‎دهد. چاي سبز اثر انسولين را در بدن تقويت مي‎كند، مقاومت به انسولين بخشي از سندرم متابوليكي است كه همراه است با تجمع چربي دور ناحيه شكم كه همراه با آن موجب افزايش توليد چربي در بدن شده و ذخيره آن را بالا مي‎رود.

چاي سبز با افزايش اكسيداسيون (سوخت و ساز چربي) در كبد موجب كاهش چربي در حفره شكم شده و جلوگيري‎كننده از آثار مضر آن است. بدين ترتيب مصرف قرص اسليم كوئيك موجب كاهش چربي در دور كمر مي‎شود. همچنين استعداد به ديابت را كاهش مي‎دهد. مطالعات آزمايشگاهي نشان مي‎دهند كه اپي گالوكاتشين گالات، آنزيم استيل كوآكربوكسيلاز و اسيد چرب سنتتاز را مهار كرده و بدين ترتيب سنتز اسيدهاي چرب را مهار مي‎سازد.

روش مصرف قرص اسليم كوئيك

روزي سه بار هر بار ۱ قرص روكش‎دار اسليم كوئيك نيم ساعت قبل از صرف غذا با كمي آب ميل شود.با توجه به ميزان وزن بدن مي‎توان مقدار مصرف دارو را به روزي ۳ بار هر بار ۲ قرص افزايش داد. مصرف دارو به مدت ۳ ماه تا حصول وزن مطلوب توصيه مي‎شود .بعد از مدت سه ماه اگر هنوز وزن ايده آل حاصل نشده باشد مصرف دارو زير نظر پزشك توصيه مي‎گردد.

موارد منع مصرف قرص لاغري گياهي اسليم كوئيك

كساني كه نسبت به داروهاي گياهي حساسيت دارند و يا از داروهاي كاهش دهنده فشار خون استفاده مي‎نمايند بايد اين دارو را با احتياط و زير نظر پزشك معالج مصرف نمايند. مصرف اين دارو در دوران بارداري توصيه نشده و استفاده از آن در زمان شيردهي زير نظر پزشك معالج انجام شود. دارو دور از دسترس اطفال نگهداري شود.

قرص لاغري فلوردو

چاقي از مشكلاتي است كه بسياري از افراد به دليل عدم تحرك كافي از آن رنج مي برند. قرص لاغري فلوردو از جمله محصولاتي است كه مي تواند به كاهش وزن شما و جلوگيري از ابتلا به بسياري از بيماري هاي مرتبط با اضافه وزن جلوگيري كند.

هم چنين داشتن وزن مناسب باعث بالارفتن اعتماد به نفس در افراد خواهد شد. در نتيجه يكي از مواردي كه در داشتن وزن مناسب افراد بسيار حايز اهميت است استفاده از ورزش، تغذيه مناسب و استفاده از قرص هاي لاغري مناسب و بدون عوارض مثل استفاده از قرص لاغري فلوردو مي باشد.

چه ويژگي هايي در قرص لاغري فلوردو وجود دارد كه باعث تمايز آن از ساير موارد مشابه شده است؟

يكي از مواردي كه مي توان در مورد قرص لاغري فلوردو به آن اشاره كرد گياهي بودن اين قرص مي باشد كه توسط شركت داروسازي سينافرآور توليد مي شود.

با استفاده از قرص لاغري فلوردو مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن به وزن ايده آل خود برسيد.

جذب بالاي مواد غذايي، ذخيره چربي و كالري يكي از مواردي است كه افراد با اضافه وزن بالا با آن مواجه هستند. از اين رو قرص لاغري فلوردو يكي از محصولاتي است كه توسط متخصصين متحبر در اين حيطه توليد شده، تا با استفاده از آن متابوليسم و سوخت و ساز در بدن افزايش يافته و سلول ها و بافت هاي اضافه ايي كه در بدن وجود دارند از بين بروند و از ايجاد بافت هاي جديد چربي نيز جلوگيري شود.

از موارد ديگر استفاده از قرص لاغري فلوردو مي توان به ويژگي كاهش جذب قند آن اشاره كرد، كه اين ويژگي نيز باعث كاهش وزن و درمان چاقي خواهد شد.

استفاده از اين قرص بسياري از مشكلات ساير داروهاي گياهي از قبيل نفخ، يبوست و ريفلاكس را ندارد و استفاده طولاني مدت از آن، اثر سويي برروي دستگاه گوارش نخواهد داشت.

از مزاياي استفاده از قرص لاغري فلوردو به چه مواردي مي توان اشاره كرد؟

استفاده از آن جذب قند را در بدن كاهش خواهد داد.

جذب تري گليسريد و كلسترول را كاهش خواهد داد.

زماني كه از قرص لاغري فلوردو استفاده مي كنيم شاهد تجمع چربي در بدن مخصوصا در قسمت شكم و پهلو نخواهيم بود.

با استفاده از اين قرص ديگر اشتهاي كاذبي نخواهيد داشت.

قرص فلوردو را مي توان به عنوان درمان، براي مشكلاتي چون التهاب گوارشي و كبد چرب استفاده كرد.

تركيبات قرص لاغري فلوردو شامل چه موادي مي باشد؟

از جمله موادي كه در تركيبات اين قرص وجود دارند مي توان به سياه توسه، نعناع فلفلي، ختمي، انجدان و علف طلايي اشاره كرد.

اما نحوه استفاده از قرص لاغري فلوردو به چه شكلي است؟

استفاده از اين قرص قبل از نهار و شام مي باشد. اما اگر سابقه كم خوني داريد بهتر است قرص را بعد از غذا مصرف كنيد.

مدت زمان استفاده از اين قرص به مقدار اضافه وزن مربوط مي باشد.

استفاده از خاكشير و اسپيرزه با ليوان آب باعث لاغري بيشتر خواهد شد.

كپسول لاغري اسليم مكس

كپسول اسليم مكس محصول شركت قائم دارو با دارا بودن عصاره گياهاني مانند تخم كرفس، رازيانه، عصاره زيره سبز و كاسني، با افزايش سوخت و ساز بدن در كاهش وزن موثر است. اسليم مكس علاوه بر كاهش اشتها از جذب چربي در روده نيز جلوگيري مي كند. كپسول لاغري گياهي اسليم مكس (SLIMMAX) مي تواند به دليل خاصيت ترموژنيك و افزايش دهنده متابوليسم چربي ها، در كاهش وزن مؤثر باشد. اين خاصيت ترموژنيك مربوط به توليد گرما در اثر افزايش متابوليسم مواد غذايي است. تركيبات مؤثره موجود در اين فرآورده از جمله اپي گالو كاتشين گالات (EGCG)، از بين برنده فوق العاده چربي هاي اضافي بدن شده و مانع از تجمع آن ها در بافت ها مي شود. كپسول لاغري اسليم مكس با مهار فعاليت آنزيم COMT باعث بالا رفتن غلظت كاتكول آمين ها در سيتوزول سلول ها شده و باعث افزايش سوخت و ساز آن ها در بدن مي شود. فلانوئيدهاي موجود در اين محصول داراي اثر مهاري بر روي آنزيم هاي ليپوژناز از جمله استيل كواكر بوكسيلاز و فتي اسيد سنتاز مي باشد. در نتيجه از سنتز اسيدهاي چرب در بدن جلوگيري مي كند و چربي هاي خون را كاهش مي دهد و ضمناً از جذب چربي در روده پيشگيري مي نمايد. همچنين داروي لاغري اسليم مكس قادر است با كاهش متابوليسم كربو هيدرات ها و در نتيجه كاهش جذب روده اي گلوكز به كاهش وزن افراد كمك نمايد.

داروي لاغري گياهي اسليم مكس قادر است با كاهش متابوليسم كربو هيدرات ها و در نتيجه كاهش جذب روده اي گلوكز به كاهش وزن افراد كمك نمايد. اسليم مكس از طريق مهار آنزيم آميلاز بزاق و روده (آنزيم مسئول هضم نشاسته) باعث مي شود نشاسته با سرعت آهسته اي شكسته شود و در نتيجه قند خون با سرعت كمتري بالا مي رود. همچنين كپسول لاغري قدرتمند اسليم مكس قادر است با كاهش جذب روده اي گلوكز و چربي از تجمع آن ها در بدن جلوگيري كرده و باعث كاهش وزن افراد چاق مي شود. از ديگر اثرات مفيد اين دارو كه در پي مصرف آن علاوه بر لاغر كنندگي بروز مي كند خاصيت آنتي اكسيداني (ضد سرطاني)، آرامبخشي، جلوگيري از فشار خون بالا، بيماري هاي قلبي و عروقي، كاهش كلسترول بد خون (LDL) و افزايش كلسترول خوب (HDL) و استحكام دندان ها مي شود.

قرص لاغري هزال

امروزه چاقي يكي از دغدغه هاي افراد بخصوص بانوان مي باشد. قرص لاغري هزال يكي از كمك كننده هاي مهم براي لاغري است. چربي هاي اضافي جهت لاغري بايد كاملا از بين بروند. قرص لاغري هزال در آب كردن چربي ها تاثير مي گذارد. متابوليسم بدن به كمك اين قرص ها افزايش پيدا مي كند. اين قرص كاملا گياهي بوده و افراد مي توانند با خيال راحت از آن استفاده كنند.

ويژگي هاي بارز قرص لاغري هزال

مهم ترين مسئله اي كه در لاغري و استفاده از قرص لاغري اهميت دارد اين است كه بدون هيچ عوارضي شاهد كاهش وزن بود. قرص لاغري هزال هيچ خاصيت شيميايي ندارد و كاملا گياهي است. همين موضوع باعث مي شود تا ميزان تاثيرگذاري بيشتري داشته باشد.

برخي مواقع شاهد قرص هايي هستيم كه هيچ پايه و اساسي ندارند. قرص لاغري هزال توسط سازمان وزارت و بهداشت تاييد شده است. از طريق انجام آزمايش هاي متفاوت بر روي اين قرص لاغري و همچنين با انجام تحقيقات پزشكي مجوز اين قرص صادر شده است.

شركت داروسازي سينافرآور توليد كننده ي قرص لاغري هزال مي باشد. اين قرص كاملا طبيعي توليد مي شود و هيچ گونه عوارضي ندارد، در صورت استفاده از اين قرص هيچ خطري سلامتي را تهديد نمي كند. قرص لاغري هزال مي تواند براي معده كمك كننده باشد و كلسترول را كاهش دهد. افرادي كه از چربي كبد رنج مي برند مي توانند از اين قرص لاغري بدون هيچ نگراني استفاده كنند.

استفاده از قرص هاي لاغري شيميايي آسيب هاي جدي به بدن وارد مي كند. تنها در زماني استفاده از قرص ها براي افراد مجاز مي باشد كه علائم سندرم متابوليك در آنها ديده شود. شايد برخي از داروهاي شيميايي بعد از مدتي بتوانند باعث كاهش وزن بشوند اما با قطع كردن داروها و يا عدم تحرك افراد مجددا شاهد افزايش وزن خود خواهند بود.

قرص لاغري هزال و فوايد آن

يكي از ويژگي هاي خوب قرص لاغري هزال اين است كه باعث مي شود گردش خون به درستي در بدن انجام شود. كساني كه چربي خون بالايي دارند مي تواند از اين قرص گياهي جهت كاهش وزن استفاده كنند. اين قرص به دليل اينكه چربي مي سوزاند كالري آزاد مي كند و همين مسئله باعث مي شود تا انرژي توام با شادماني در فرد مصرف كننده ايجاد شود و هميشه سرحال باشد. گاهي اوقات نمي شود جلوي خوردن خود را گرفت چون معده غذاي بيشتري را تقاضا مي كند. استفاده از قرص لاغري هزال اين مشكل را براي افراد حل مي كند. در واقع يك نيرويي است براي تقويت معده. يكي از فوايدي كه اين قرص براي بدن دارد پاكسازي كل بدن علاوه بر لاغري است.

تركيبات قرص لاغري هزال

از تركيبات قرص لاغري هزال مي توان به زنيان اشاره كرد. زنيان باعث مي شود تا معده به خوبي تقويت شود. موجب مي شود تا غذا به خوبي هضم شده و مواد غذايي بهتر و موثر تر جذب بدن بشود اين ويژگي مانع از تجمع چربي مي شود كه در نهايت از چاقي بيش از حد جلوگيري مي كند.

رازيانه مي تواند سوخت و ساز متابوليسم بدن را كنترل كند. رازيانه باعث مي شود تا از طريق سلول ها، كالري به سرعت مصرف شود كه در اين حالت انرژي به دست آمده سوخت چربي هاي بدن را به عهده مي گيرد. مرزنجوش، سداب، زير سياه كه خاصيت زيادي براي بدن دارند از ديگر تركيبات قرص لاغري هزال مي باشند.

استفاده از اين قرص بايد نيم ساعت قبل از ناهار و يا شام صورت گيرد. اگر روزي نيم ساعت ورزش جزو برنامه ي روزانه باشد مي تواند تاثير گذاري اين قرص را سرعت بخشد. توصيه مي شود براي رسيدن به نتيجه ي مطلوب از قرص چربي سوز گرين تيدين به همراه اين قرص لاغري استفاده شود.

شما مي توانيد تمامي قرص هاي معرفي شده در بالا را از وبسايت خانه لاغري با بهترين قيمت خريداري نماييد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 64
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1465
  • بازدید ماه : 2467
  • بازدید سال : 24856
  • بازدید کلی : 128501
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه